|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kende hem helemaal niet, maar wat een indrukwekkende staat van dienst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
R.I.P. Rod de'Ath Vooral bekend als de drummer van Rory Gallagher (meesterlijke Ierse gitarist, wat mij betreft de beste aller tijden) van 1972 tot 1978. |
|
Volgens berichten op de facebooksite van Astarte is Maria "Tristessa" Kolokouri van Astarte overleden.. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 10-08-2014 14:50] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik zie het net ja. Blijkbaar was ze al een tijd ziek. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Leukemie. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Diep triest. Ik hoop dat ze een waardige vervangster kunnen vinden. Astarte is toch wel een van de betere vrouwelijke (black)metal bands. Gelegenheids Satanist |
|
Mork.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
http://www.nu.nl/film/3850043/acteur-robin-williams-63-dood.html Persoonlijk boeit het me geen fuck, vent is nooit grappig geweest. Maar misschien dat hier fans zitten. Two in the pink, one in the stink. |
|
Nanoe nanoe, mork. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
WTF?? Robin Williams? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Altijd al de schurft aan die gast gehad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jammer, hij heeft een paar mooie tragische rollen neergezet. Met name zijn tegenrol in Insomnia vond ik sterk. Dead poets society vond ik overigens ook goed. Ook wel ironisch. In een serie waar jan en allemaal kan sterven overlijdt juist een -in de serie- ouwe overlever. http://nypost.com/2014/08/11/game-of-thrones-actor-dies-days-into-filming-new-season/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-08-2014 10:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
damn die zag er mager uit! signature |
|
quote: Ik ken z'n films niet zo, maar ken je z'n standup werk? Erg goed. En mork&mindy, jeugdsentiment. Waarschijnlijk kennen veel mensen hier die serie helemaal niet, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-08-2014 12:12] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nee, jonge blonde collega hier zei "oh nee, nu gaat Take That nooit meer terug samen komen" ... signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waar werk jij? Achter het station? Two in the pink, one in the stink. |
|
Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
s'moeilijk! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mork calling Ork... nanoe nanoe. The world according to Garp (1982) is 1 van mijn favoriete films. Bazzio Attacks!!! |
|
Altijd erg mogen genieten van de beste man, al is hij in deze stand-up wat vuiger dan gebruikelijk |
|
Ik kon Robin William wel waarderen. Erg zonde |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |