|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JJ Cale |
|
You have time. You are doing fine. |
|
Nogal lugubere site, waarbij ze platenhoezen aangepast hebben aan wie er nog leeft van de bandleden. http://www.buzzfeed.com/alexnaidus/16-album-covers-minus-the-dead-band-members The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Rita Reys is ook gegaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
George Duke RIP The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Alweer een lid van The Mothers Of Invention heengegaan. |
|
mijn vader. Vanmorgen overleden na een 4-voudige bypass operatie en een nieuwe hartklep. Helaas heeft hij zich van deze operaties nooit meer kunnen herstellen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gadverdamme, gecondoleerd. |
|
Insgelijks, sterkte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sterkte scotfan. |
|
Sterkte Scotfan. |
|
Nimmer ten overvloede: sterkte, scotfan. |
|
Sterkte. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gecondoleerd. Boeiender |
|
Gecondoleerd... |
|
Gecondoleerd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gecondoleerd. |
|
Wat verschrikkelijk voor je Heel veel sterkte gewenst. Willekeur en dictatuur! |
|
Dank jullie voor de condoleances. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Als ik het goed begrijp is het dus niet een abrupt demise? |
|
nou, eigenlijk wel. Hij begon een beetje op te knappen. Gisteren waren de uitslagen bemoedigend na wat tests in het ziekenhuis. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Innige deelneming Scotfan! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hè gadver Scotfan Heel veel sterkte toegewenst! Bruce Banner |
|
Sterkte! Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |