![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
verslaafd aan haarlak? signature ![]() |
|
Waarschijnlijk ![]() ![]() |
|
Op latere foto's wordt dat haar wel minder door z'n hevig oprukkende haargrens. Beetje de haarlak versie van die mongool van Strapping Young Lad. Je moeder. ![]() |
|
The entire Relapse family is deeply saddened by today's passing of Black Tusk's Jonathan Athon. He was truly an amazing human being and his music will live on forever. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Like who cares "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Big Bank Hank van de Sugarhill gang. 57 jaar. K. :-( En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
For those who do care ![]() Warren Clarke is op 67-jarige leeftijd overleden na een korte ziekte. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik vind 't altijd zo typisch om te zien hoeveel metal muzikanten overlijden door een motor ongeluk... ![]() |
|
quote: Ik vind jou een kutmongool. ![]() |
|
quote:Poeh. Boeiender ![]() |
|
het is wat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ga lekker op Metalfan zitten rellen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Mwah, d'r zijn andere users die een stuk sneuer zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Namen Jan, namen. En anders je laffe schijtmuil dichthouden. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Hahaha. Misschien heb je een punt. ![]() |
|
quote: Teringtief toch een eind op met je Jan. Begin een fanclub van die dude ofzo. Maar wie de schoen past trekke hem aan Siegfried, jij dus en je vrindje Roy (Onweerwolf). Ik heb sinds mijn 50 posts eens wat teruggebladerd in het onzingedeelte, man man wat zijn jullie twee een stel forumverziekers zeg. Samen met die lamlul die onlangs zijn permban kreeg, die Lijer. Ik vond de posts die ik voordat ik me aanmelde van jouw las al permbanwaardig. Kun je nagaan wat voor een sneu ventje je bent. Zo, weet je dat ook. Kun je voortaan je laffe schijtmuil houden. Doei. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-11-2014 17:07] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jan, pas je op dat je aderen niet dichtslibben van de stress? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
allemaal goed en wel hoor, maar wie is hier nu gvd dood?! signature ![]() |
|
quote: Glen A. Larson. ![]() |
|
Zo, die man heeft eventjes wat gemaakt, zeg. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |