![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op Jeff Hanneman ook niet. Anders dan "Slayer!" brullen door de zaal. Of je handje de lucht in, gitaar plectrum vangen. Of backstage fanboy Jeff Hanneman pijpen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Goh, erg jong zeg. RIP Virgil ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik had gehoopt dat er ooit nog eens een nieuwe Sopranos-serie/film zou komen. dat is nu natuurlijk uitgesloten . ![]() |
|
Tenzij ze iets doen in de lijn "Oh my God, they shot Tony!". [size=1]"You bastards!"[/size] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
UBB code fail ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Mijn absolute held binnen het Nederlandstalige lied. R.I.P. ![]() ![]() |
|
Zo'n rokerige stem eist toch z'n tol... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
De relatie tussen den John en Astrid Bryan. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Was hij nog maar 60? Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tja, wil zeggen "Oh donders", maar ken eigenlijk niet echt wat sinds "Not the 9 O'clock News" en een show die hij er na gedaan heeft. Volgens mij een Smith&Jones show. ![]() |
|
Klopt, daar noem je 2 geweldige series. ![]() Verder denk ik dat het recentste bekende werk van hem de Bean movie was. Niet echt belangrijk imo. Hij is van de generatie Atkinson, Mayall, Edmondson, Fry & Laurie met z'n maatje Jones. Wat mij betreft meestal geniale comedy en mi veel leuker dan de meeste andere Britse comedy. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2013 22:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Dennis Farina. Rip. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2013 22:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is dat shot uit Snatch? Hij kon altijd zo heerlijk een ongelofelijke eikel spelen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Yep: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Veel plezier in de poezenhemel, Duveltje. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() gecondoleerd XXL en familie. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |