|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heh, wat dacht u van mij dan? Met volle teugen genieten en veel tranen laten... |
|
Daar had ik wel op gerekend. Voor het geval het uitloopt tot na de laatste trein zeg maar . De vrijdag moet ik waarschijnlijk laten schieten, zaterdagmorgen werken . |
|
*kick* |
|
quote: Het merendeel van de ZM'ers is achterhoek/Holland geloof ik... Afstand hoeft geen bezwaar te zijn, maar dat kunnen ze er wel van maken. |
|
Ik ben er zeker weten ook, Helstar regeert !!!!!!!!!! |
|
Wat ontzettend tof!!!!!! Alleen helmaal in dat fucking Eindhoven..... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ja, ooit 't allereerste gemist maar deze wil ik zeker niet missen... idd, Marcel, Helstar rules... Burning Star ooit nog voor mijn verjaardag gekregen toen ie pas uit was... Was 'n magisch moment !!!!! Helstar blijft wel |
|
Cool man dat ze dit soort dingen nog gratis doen. Ik ga zeker proberen er bij te zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik zal er zeker bij zijn. Zaterdag in ieder geval en als ik vrij kan krijgen vrijdag ook. ... do you think we're forever? ... |
|
Dan is Bospop, dus dan kom ik niet. |
|
Ik zal er ook zijn mijn 1e en laatste keer in het dynamo cafe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Is dan Bospop al? ok, beslissing gemaakt: ik ga niet naar Dynamo Open Air (dat is dan die zondag dus neem ik aan, en ben ik óf erg brak, óf ik zit in 013 Tilburg). |
|
oei, ik denk dat ik wel ga. ik ben ook naar de eerste dynamo open air geweest en helstar regeert ook nog eens zwaar. |
|
quote: Ehh, bospop is in juli (12/13), niet in juni I have dreamt the dreams that will come true |
|
quote: foutje |
|
quote: *KICK* |
|
Iedereen welkom of zo? Hoe groot is dat plein wel niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja "iedereen welkom"...het is midden in de stad dus niet echt een afgesloten stuk plein. Ik denk dat je zeker 2000-3000 man ervoor kwijt kan. Denk "180-graden-view" vanaf de deur. |
|
Grote kans dat ik er ook bij ben.... Pain is my Power |
|
Ik ben daar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*kick* |
|
Aanwezig: -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid Aanvullen indien incompleet. |
|
mischien ben ik er ook, als ik iemand vind die mij een lift wil geven. |
|
Waar komt u vandaan, Soepie? |
|
quote: soepie moet helemaal uit deventer komen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |