|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
idd met demogorgongoneg.. we zoeken dus iemand met een auto, en als het met de trein wordt dan is er ook een idee om slaapplaats te hebben. |
|
Ik heb iig een 1-persoons opblaasmatras ter beschikking doch slaapzakken zouden jullie zelf moeten meenemen. Anyways, het lijkt mij geen probleem. Let me know. |
|
Ik kom dus ook want ik vind t heel erg jammer dat dynamo weggaat , ik heb t daar altijd heel gezellig gevonden, dus ik moet er gewoon bij zijn, vervoer en een slaapplaats heb ik ook al geregeld dus dat worden misschien vele lekkere koude See ya next week !!! |
|
Aanwezig: -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje Aanvullen indien incompleet. |
|
quote: ok, gaaf. je adres staat in je profiel, dus laat ik het ook van te voren weten. |
|
Aanwezig: -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon |
|
Aanwezig: -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus ... do you think we're forever? ... |
|
Damn, net het ene weekend da'k maar 1 dag vrij heb... Kut, dat gaat dus niet door! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voeg mij maar toe aan 't lijssie, ik kom ook Heeft toevallig iemand al meer info over tijden. Ik bedoel 't begint om 13.00uur, en Sinister opent, maar hoe lang speulen ze, en hoe laat begint de rest?? Oftewel: Set-tijden aub!!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Voor zover ik weet zijn die tijden (nog) niet bekend. Gewoon om 13.00 uur daar zijn joh! (eerder! ). [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 09-06-2002 21:40] |
|
quote: Kan je dat zelf niet? Aanwezig: -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death |
|
quote: Kweethet, zou ik ook graag willen, maar ik gaat met iemand die eerst nog z'n postwijk moet lopen , dus.... Anyway I'll be there ASAP Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Jawel hoor, maar kwist dat jij dat voor me zou doen Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Daarom heeft deze postbode zaterdag ook vrij gevraagd . Hmmz, ik moet ook eerst maar eens gaan hopen dat ik dat krijg... |
|
tot hoe laat speelt zich dit allemaal af??i.v.m. de trein naar amsterdam terug en zo |
|
quote: Tot het afgelopen is. |
|
TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus en nog 'n hoop uit onze regio |
|
quote: tja daar heb ik lekker veel aan |
|
-TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil Hakkuh |
|
Ben er nog nooit geweest, erg benieuwd en ik zou er ook heel graag langskomen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-06-2002 3:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben er ook En NEE, ik wil niet in een lijstje staan Zenial |
|
-TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -atilla the hun -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil -wil niet in het lijstje staan |
|
Ik vrees dat ik van het lijstje af zal moeten. Ik kan dus niet |
|
-TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -Heiden -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil Uiteraard ben ik herkenbaar aan mijn ZwareMetalen shirt! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |