IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Afscheidsfeest Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2002 20:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Shit zeg, wat een (on?)heilige tijdstippen allemaal!
En SINISTER als afbijter in de (voorspelde) zonnige middag van ruim 22-25 graden!
Mwah, ik ga toch niet zo voor Sinister...Rompeprop is altijd lache geblazen en natuurlijk Destroyer666!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-06-2002 20:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ken Helstar niet, maar volgens mij ga ik na Destroyer niet meer geinteresseerd zijn in de live muziek.

Dew-Scented

Offtopic: MBMarduk, wat gebeurt er morgen?

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-06-2002 20:59]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2002 21:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

TNightmare en Soepkoeltoer, y'all got e-male!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-06-2002 21:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Sie auch .

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 13-06-2002 23:30 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Limbo's zijn da Limburgers ?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-06-2002 23:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 23:30 schreef zjosuah het volgende:

Ja!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2002 11:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 23:30 schreef zjosuah het volgende:

Nee een bepaald soort dansers.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-06-2002 16:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*kick*
Minder dan 24 uur nog peeps!!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2002 16:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 16:44 schreef MBMarduk het volgende:
*kick*
Minder dan 24 uur nog peeps!!

Hell yeah! Bier voor onderweg is al ingeslagen.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 16:56 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Vroeg m'n nest uit voor da 1e consnertje

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2002 16:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 16:56 schreef Muilkorfje het volgende:
Vroeg m'n nest uit voor da 1e consnertje

Sinister, is het waard dacht ik zo.

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 14-06-2002 17:08 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

nog 1 nachtje slapen

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:19 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 16:57 schreef Slechtheid het volgende:
Sinister, is het waard dacht ik zo.

Daarom

14.15u... Mijn ogen zijn dat niet gewend.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-06-2002 17:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hint: zonnebrillen, dude! Verhult de vermoeide ogen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:19 schreef Muilkorfje het volgende:
Daarom

14.15u... Mijn ogen zijn dat niet gewend.

Jade zeker auch dabei?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:31 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Geen idee. Daar nog niet over gehad. Kwam er gisteravond achter dat ik daar naartoe ging...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:31 schreef Muilkorfje het volgende:
Geen idee. Daar nog niet over gehad. Kwam er gisteravond achter dat ik daar naartoe ging...

Lijkt me wel als ze daar vroeger vrij vaak kwam...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:40 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Ik kwam er vroeger "soms".
En toen vond ik het al 1 kippuhhok...

Misschien heeft ze wel apathisch geworden...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:40 schreef Muilkorfje het volgende:
...
Misschien heeft ze wel apathisch geworden...

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:42 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Onverschillig tegenover het Dynamo gebeuren...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:42 schreef Muilkorfje het volgende:
Onverschillig tegenover het Dynamo gebeuren...

Da's wel grote afkeer voor zo'n gratis festival, maar okay; priorities are priorities...

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:50 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Klopt. Gratis is voor nl'ers al een reden genoeg om te komen...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:50 schreef Muilkorfje het volgende:
Klopt. Gratis is voor nl'ers al een reden genoeg om te komen...

..en zij hoort niet bij de meeste nl'ers klasse!

Bedenk me net dat er dus veel volk opaf zal komen dat er niet thuishoort; misschien worden die aloude rechts-extremistische vechtpartijen weer opgehaald? Blast from the past...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 17:55]

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:54 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

We blowen ze rustig...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 17:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 17:54 schreef Muilkorfje het volgende:
We blowen ze rustig...

Muziek zal wel tegenwerken dan...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com