IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Afscheidsfeest Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-06-2002 20:21 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

maar hoe heet nou dat nr van hun?:S

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2002 21:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waarschijnlijk bedoel je het nummer "dynamo"

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-06-2002 21:37 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Volgens mij was het wel druk daar in de Dynamo niet? Ik was gister tot 9 uur in Eindhoven en ik zag vrij veel metalheadjes.
Helaas ben ik niet naar het Dynamo cafe gegaan.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2002 17:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

HOUDOE EN BEDANKT OLEE OLEE!!!
Ghehehehe jeps was er ook. Heb me ook wel vermaakt
Ik zal zelfs nog iemand met een Zware Metalen (tm) shirt rondlopen. t was een kneusje met een gristelijk kruis om z'n nek, en hij stond met iemand te praten die sprekend op Harry Potter leek...
Alleen kut dat ik vrijdag de huissleutels was kwijtgeraakt en dus van vrijdag op zaterdag alleen een beetje in een shoarmatent en op t station heb geslapen... ugh...
Maar goed, nu moet ik dus op zoek naar een andere plek als ik in eindhoven uit wil...

Zenial

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-06-2002 17:14 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

zo te zien waren er vrij veel ZMers daar, heb idd iemand met een ZM shirt gezien, maar daar hield het ook mee op.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-06-2002 17:17 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Hmz....ik wist alleen m. coenen te herkennen.

Voor de rest niemand.
Achja ...volgende keer beter

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 17-06-2002 17:18 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:17 schreef Frietbal het volgende:
Hmz....ik wist alleen m. coenen te herkennen.

Voor de rest niemand.
Achja ...volgende keer beter

ja, die zag ik volgens mij ook, heb volgens mij meer mensen van de muur gezien dan van hier.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-06-2002 17:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:09 schreef Zenial het volgende:
...Ik zal zelfs nog iemand met een Zware Metalen (tm) shirt rondlopen. t was een kneusje met een gristelijk kruis om z'n nek, en hij stond met iemand te praten die sprekend op Harry Potter leek...

LOL, volgens mij bedoel je TNightmare en Der Lexus.
Maar TN had IIRC geen gristelijk kruis aan.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 17-06-2002 17:24 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:23 schreef MBMarduk het volgende:
LOL, volgens mij bedoel je TNightmare en Der Lexus.
Maar TN had IIRC geen gristelijk kruis aan.

jou had ik ook gezien

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-06-2002 17:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:24 schreef soepkoeltoer het volgende:
jou had ik ook gezien

Yup, allang ge-added aan de "wie kent wie (irl)"-thread.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 17-06-2002 17:34 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

aha, wat leuk!!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-06-2002 18:16 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:18 schreef soepkoeltoer het volgende:
ja, die zag ik volgens mij ook, heb volgens mij meer mensen van de muur gezien dan van hier.

Ik heb ook nog een deel van het dynamo forum gezien.

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 17-06-2002 18:55 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

hehe yeps frietbal en marduk heb ik gezien indeed, helaas weet ik niet hoe soepkoeltoer eruit ziet dus ik weet niet of ik r gezien heb

Ik was ook veel te dronken om mensen te herkennen op een gegeven moment, hahaha

Marcel

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-06-2002 21:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 17:09 schreef Zenial het volgende:
Ik zag zelfs nog iemand met een Zware Metalen (tm) shirt rondlopen. t was een kneusje met een gristelijk kruis om z'n nek, en hij stond met iemand te praten die sprekend op Harry Potter leek...

Hey watch it! Anders laat ik eens wat posts van jou "verdwijnen" (X-files whistle) .

En weer een Harry Potter opmerking . Zal hij leuk vinden . Je gelooft me vast wel als ik zeg dat die opmerking al lang niet meer origineel is voor hem.

Dat kruis heeft inderdaad een Christelijke vorm. Is het St. Lorenz Kreuz, en ik moet nog steeds een keer opzoeken wie die vent was.

quote:

Alleen kut dat ik vrijdag de huissleutels was kwijtgeraakt en dus van vrijdag op zaterdag alleen een beetje in een shoarmatent en op t station heb geslapen... ugh...

Ken het verhaal van een jaar terug ongeveer, alleen ik lag nog een tijd in een fietstunneltje omdat het station dicht was .

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 18-06-2002 23:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

yeah..heb ik ook gezien:D was idd geen christelijk kruis (wat ik pas zag na heel goed kijken) haha. Niemand heeft me herkent geloof ik... (gelukkig ) achja...twas leuk

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 19-06-2002 0:08 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik was er lekker oo-ook

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-06-2002 8:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

STEL je ziet iemand met een ZM-shirt, dan ga je toch even kijken wie dat is?!

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 19-06-2002 11:35 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 8:42 schreef TNightmare het volgende:
STEL je ziet iemand met een ZM-shirt, dan ga je toch even kijken wie dat is?!

hoezo?

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 19-06-2002 11:45 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 19 juni 2002 0:08 schreef humanator het volgende:
ik was er lekker oo-ook

ohh ik geloof niet dat ik jou heb gezien....

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-06-2002 12:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

HOUDOE EN BEDANKT!!!
HOUDOE EN BEDANKT!!!

Zenial

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 19-06-2002 12:43 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 19 juni 2002 12:42 schreef Zenial het volgende:
HOUDOE EN BEDANKT!!!
HOUDOE EN BEDANKT!!!

*zingt mee*

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2002 12:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik moest anders wel ff een traantje wegpinken hoor.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-06-2002 13:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

jups, k heb er ook wat mooie tijden meegemaakt. Ook wat minder mooie maar zo is't leven

Zenial

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-06-2002 13:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben er niet zo gigantisch vaak geweest, maar had wel het plan om daar wekelijks te gaan komen als ik eindelijk een kamer gevonden heb hier in Eindhoven. Ik kom niet graag in café's, maar Dynamo café Eindhoven daar walgde ik NIET van (goede muziek, acceptabele andere mensen). Ik ken ook niets soortgelijks in Nederland.

Maar hij is nog tot ergens in oktober open geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 19-06-2002 13:11]

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 19-06-2002 13:17 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 19 juni 2002 11:45 schreef Demogorgon het volgende:
ohh ik geloof niet dat ik jou heb gezien....
zo'n lekkere bink als ik kan je toch niet over het hoofd zien

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com