|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
maar hoe heet nou dat nr van hun?:S |
|
waarschijnlijk bedoel je het nummer "dynamo" |
|
HOUDOE EN BEDANKT OLEE OLEE!!! Ghehehehe jeps was er ook. Heb me ook wel vermaakt Ik zal zelfs nog iemand met een Zware Metalen (tm) shirt rondlopen. t was een kneusje met een gristelijk kruis om z'n nek, en hij stond met iemand te praten die sprekend op Harry Potter leek... Alleen kut dat ik vrijdag de huissleutels was kwijtgeraakt en dus van vrijdag op zaterdag alleen een beetje in een shoarmatent en op t station heb geslapen... ugh... Maar goed, nu moet ik dus op zoek naar een andere plek als ik in eindhoven uit wil... Zenial |
|
zo te zien waren er vrij veel ZMers daar, heb idd iemand met een ZM shirt gezien, maar daar hield het ook mee op. |
|
Hmz....ik wist alleen m. coenen te herkennen. Voor de rest niemand. Achja ...volgende keer beter |
|
quote: ja, die zag ik volgens mij ook, heb volgens mij meer mensen van de muur gezien dan van hier. |
|
quote: LOL, volgens mij bedoel je TNightmare en Der Lexus. Maar TN had IIRC geen gristelijk kruis aan. |
|
quote: jou had ik ook gezien |
|
quote: Yup, allang ge-added aan de "wie kent wie (irl)"-thread. |
|
aha, wat leuk!! |
|
quote: Ik heb ook nog een deel van het dynamo forum gezien. |
|
hehe yeps frietbal en marduk heb ik gezien indeed, helaas weet ik niet hoe soepkoeltoer eruit ziet dus ik weet niet of ik r gezien heb Ik was ook veel te dronken om mensen te herkennen op een gegeven moment, hahaha Marcel |
|
quote: Hey watch it! Anders laat ik eens wat posts van jou "verdwijnen" (X-files whistle) . En weer een Harry Potter opmerking . Zal hij leuk vinden . Je gelooft me vast wel als ik zeg dat die opmerking al lang niet meer origineel is voor hem. Dat kruis heeft inderdaad een Christelijke vorm. Is het St. Lorenz Kreuz, en ik moet nog steeds een keer opzoeken wie die vent was. quote: Ken het verhaal van een jaar terug ongeveer, alleen ik lag nog een tijd in een fietstunneltje omdat het station dicht was . |
|
yeah..heb ik ook gezien:D was idd geen christelijk kruis (wat ik pas zag na heel goed kijken) haha. Niemand heeft me herkent geloof ik... (gelukkig ) achja...twas leuk |
|
ik was er lekker oo-ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
STEL je ziet iemand met een ZM-shirt, dan ga je toch even kijken wie dat is?! |
|
quote: hoezo? |
|
quote: ohh ik geloof niet dat ik jou heb gezien.... |
|
HOUDOE EN BEDANKT OLEE OLEE!!! HOUDOE EN BEDANKT OLEE OLEE!!! HOUDOE EN BEDANKT!!! HOUDOE EN BEDANKT!!! HOUDOE EN BEDANKT OLEE OLEE!!! Zenial |
|
quote: *zingt mee* |
|
Ik moest anders wel ff een traantje wegpinken hoor. |
|
jups, k heb er ook wat mooie tijden meegemaakt. Ook wat minder mooie maar zo is't leven Zenial |
|
Ik ben er niet zo gigantisch vaak geweest, maar had wel het plan om daar wekelijks te gaan komen als ik eindelijk een kamer gevonden heb hier in Eindhoven. Ik kom niet graag in café's, maar Dynamo café Eindhoven daar walgde ik NIET van (goede muziek, acceptabele andere mensen). Ik ken ook niets soortgelijks in Nederland. Maar hij is nog tot ergens in oktober open geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 19-06-2002 13:11] |
|
quote:zo'n lekkere bink als ik kan je toch niet over het hoofd zien Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |