IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Afscheidsfeest Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 17:58 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

We doen ons best.
Ah, het avondetentje roept...
Smakelijk eten alvast.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2002 20:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

On topic!

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-06-2002 20:35]

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 23:47 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Het schijnt dat ik naar:

Afscheidsfeest Dynamo Cafe Eindhoven

ga.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 0:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 23:47 schreef Muilkorfje het volgende:
Het schijnt dat ik naar:

Afscheidsfeest Dynamo Cafe Eindhoven

ga.

Met andere woorden; je gaat gewoon met iemand mee ipv dat je er naar toe wou?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 15-06-2002 0:08 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

off course: [off topic]

ja loop mee.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 0:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2002 0:08 schreef Muilkorfje het volgende:
off course: [off topic]

ja loop mee.

Desondanks veel plezier dan met Helstar enzo...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 15-06-2002 0:15 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

[off topic]
Ik dank u hartelijk.
Nu nog hopen dat het weer zo doorgaat.
Goeie onweersbui en morgen frisjes warm.

En gij ook met wat u ook gaat doen...

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 15-06-2002 9:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

het is bijna zover!! en het is vroeg..

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 10:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 9:55 schreef soepkoeltoer het volgende:
het is bijna zover!! en het is vroeg..

Idd, nog ff te vroeg.
*Slechtheid wrijft het bier uut den oogjes.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-06-2002 11:39 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 10:31 schreef Slechtheid het volgende:
Idd, nog ff te vroeg.
*Slechtheid wrijft het bier uut den oogjes.

Haha, jij had zoveel op dat je je mond niet meer kon vinden?

Over een uurtje stap ik op de trein. Tot vanmiddag!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-06-2002 12:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het was: leuk.
Nog ff een Destroyer-groupie uit de bak gehaald en veel [lees: veel] gezopen.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 16-06-2002 12:32 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Héél gezellig feestje geweest !!
vond de bands op zich eigenlijk 'n beetje tegenvallend.. Skyclad zonder Martin is 'n pak minder, Doro was toch gene vette ,
Helstar was SUPER !!!!!!!!!
De andere bands amper gezien wegens geen interesse...
héél droevig dat 't de laatste keer is..
Met Dynamo verdwijnt er inderdaad een mastodont in de Metal-geschiedenis van de lage landen !

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 16-06-2002 12:36 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Het was inderdaad gezellig !!!! Helstar was de topper, Doro heb ik niet meer echt meegekregen ... lol

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 16-06-2002 13:30 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb me echt super geamuseerd,t was echt helemaal te gek !!! ben veel bekende tegengekomen, t weer was ook errug lekker,leuke muziek enzo dus wat wil je nog meer ???!!!
Ik vond helstar echt t einde, wat een strot heeft die zanger,echt niet normaal, die hoort nu ook wel bij mij in t rijtje thuis van beste zangers !!! Die vent die alles aankondigde en nog met rompeprop speelde was ook een superdroog figuur, heb me echt kapot gelachen met die maar helaas....t is over ....t is voorbij...NO MORE DYNAMO

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-06-2002 13:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik vond qua bands alleen Sinister intresant.
Jezus wat is het geil als die meid daar spread-legs staat te grunten.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-06-2002 15:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

jaa helstar heerschte! das dan ook alles watk heb gezien.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-06-2002 15:33 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

het was heeel gezellie, leuke bands, leuke sfeer, alleen jammer dat ns weer alles moet verpesten.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-06-2002 16:55 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

het was gezellig..leuke sfeer enzo..wel veel dronken:S (volgens mij waren er zeer weinig die geen alcohol drinken) maargoed... Skyclad speelde een nr voor dynamo..iets met Rock and roll ofzo... weet een van jullie hoe dat heet..of hebben ze het speciaal voor dynamo geschreven? ik vond het nr wel cool klinken

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 16-06-2002 16:58 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Rompeprop
Destroyer666 was te vermoeiend om af te kijken.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-06-2002 16:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Gezellig feestje ja.

Ben nu ook kompleet brak.
Maarja.....heb de hele tijd halve liters liggen te buizen daaro..dat schiet op een of andere manier altijd meer op

Welke band dat het beste was weet ik niet meer.
Volgens mij was het Destroyer 666 maargoed....

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-06-2002 16:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vond het wel een geslaagde dag. Wel kut dat we Heineken hebben moeten consumeren, doch helaas...

Sinister heb ik een stuk van gemist, maar ik vond het wel tof dat een aantal mensen op het geluid af kwamen en toen ze dichtbij genoeg waren en Rachel hoorden, weer terugliepen het centrum in :D.

Zoiets als Rompeprop vind ik gewoon lachwekkend, zowel in de positieve als negatieve zin van het woord.

"Inwards" van Dew Scented vind ik een erg goede cd, maar live vond ik het enigszins tegenvallen. Bij Dew Scented heb ik ook gemerkt dat een stijve nek na een maand rusten nog steeds voelbaar is .

Destroyer 666 ging een beetje aan me voorbij, het kon mijn aandacht niet vasthouden.

Skyclad is geen muziek voor mij. Helstar had het voordeel dat ik al goed los was, dus daar heb ik wel van genoten. En Doro was niet zo boeiend.

Daarna nog tot sluitingstijd in de Dynamo zelf verbleven. En nu ben ik MOE!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2002 18:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het is al een paar keer gezegd maar nogmaals: GEZELLIGHEID TOP!

Leuke sfeer over het algemeen, duur Heineken schuim, mooie meiden, opvalled veel ouwe rotten met ditto grijze T-shirts en haren....

De bands: Sinister gemist, Rompeprop geweldig (de show dan maar), Dew-Scented van ver gehoord (niet aandachtig geluisterd), Destroyer666 waren goed op dreef, Skyclad was een rustpauze, Hellstar mijn band van de dag al kende ik die pas 2 dagen (MP3's) op aanraden van Marcel 2-3 pagina's terug in deze thread.
Doro Wel nogsteeds een aantrekkelijke dame maar muzikaal ook maar een cliche IMO.

Daarna nog doorgegaan tot de koeien loeiden...maar ik heb ze nooit gehoord.
Rond 5:30u was het einde oefening voor mij.

We'll miss you DYNAMO!!

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 16-06-2002 18:29 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 16 juni 2002 15:33 schreef soepkoeltoer het volgende:
het was heeel gezellie, leuke bands, leuke sfeer, alleen jammer dat ns weer alles moet verpesten.

ja het was idd heel erg leuk, maar die ****** NS...

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 16-06-2002 18:50 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 16:55 schreef Morgil het volgende:
het was gezellig..leuke sfeer enzo..wel veel dronken:S (volgens mij waren er zeer weinig die geen alcohol drinken) maargoed... Skyclad speelde een nr voor dynamo..iets met Rock and roll ofzo... weet een van jullie hoe dat heet..of hebben ze het speciaal voor dynamo geschreven? ik vond het nr wel cool klinken

Mochten jullie 't niet weten, Skyclad gitarist Steve Ramsey en bassist Graeme English zaten vroeger in 'n bandje genaamd Satan, later omgedoopt tot Blind Fury (en dan Pariah en dan wéér Satan).
Nu Satan was in die tijd vriend aan huizes bij Dynamo-café te Eindhoven en ze hadden er gewoon 'n nrtje over gemaakt.
Dit nr staat op de Blind Fury lp Out of Reach ('84).
Nadien stond het nog als extra track (en in vettere versie) op de cd-versie van de eerste Satan Cout in the Act..
Vond het wel tof dat ze dit nr gespeeld hadden ter ere van ..
Bij deze 'n stukje Heavy metal geschiedenis

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2002 19:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 18:50 schreef zjosuah het volgende:
Mochten jullie 't niet weten, Skyclad gitarist Steve Ramsey en bassist Graeme English zaten vroeger in 'n bandje genaamd Satan, later omgedoopt tot Blind Fury (en dan Pariah en dan wéér Satan).
Nu Satan was in die tijd vriend aan huizes bij Dynamo-café te Eindhoven en ze hadden er gewoon 'n nrtje over gemaakt.
Dit nr staat op de Blind Fury lp Out of Reach ('84).
Nadien stond het nog als extra track (en in vettere versie) op de cd-versie van de eerste Satan Cout in the Act..
Vond het wel tof dat ze dit nr gespeeld hadden ter ere van ..
Bij deze 'n stukje Heavy metal geschiedenis

ik heb "court in the act" en dat is een erg goede N.W.O.B.H.M cd. Toen ze onder de naam "Blind fury" verder gingen vond ik ze veel slechter, de sound was veel gladder. gelukkig maakten ze dat weer goed met hun "pariah"periode.

Ik vind het jammer dat ik deze dag heb gemist. Ik vind helstar erg goed (zijn ze nu weer definitief bijelkaar?) en zou best dat gevoel van de eerste twee dynamo-festivals weer eens willen ondergaan. maar helaas. (de verdere line-up was wel erg matig moet ik eerlijk zijn)

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com