|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm...bij nader inzien moet ik TOCH zeggen "SCHAAM JE!" Nog nooit in 21 jaar!? Een entiteit, een naam wat zoveel betekenis had en heeft in de metalwereld! Zorg ervoor dat je er bent! |
|
COOL! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Biohazard op dynamo |
|
quote: Je bedoelt Dynamo het festival neem ik aan? |
|
-TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil -Warrior_Of_Odin -Black_Blasphemy |
|
quote: ja bedoel ik |
|
quote: Daar gaat dit topic niet over. Ontopic! |
|
MENSEN!! Dynamo Hardrockkaffee is NIET (meer) hetzelfde als Dynamo Open Air Het begon wel ooit op de parkeerplaats waar het a.s. zaterdag ook gebeurt maar DOA is totaal iets anders inmiddels peoples!!! |
|
oh ja? ik ga er trouwens ook heen, ben wel benieuwd naar Sinister nou ze met die Rachel als zanger(es) spelen met0l! |
|
quote: |
|
quote: zo'n lift? lol |
|
quote: Dude, lees de flyer dan ff op de eerste pagina. |
|
Hey, wie gaat allemaal die ZM'ers fotograferen? (talk about je eigen graf graven zeg!). |
|
quote: Ik plak toch niet. |
|
quote: ik neem een camera mee! |
|
ojah soepie, goed idee. hou ik je aan -TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon + humanator -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil -Warrior_Of_Odin -Black_Blasphemy [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 13-06-2002 14:45] |
|
-TNightmare -MBmarduk -MCoenen -Sar'Goth the warlock -Slechtheid -mirandarijntje -soepkoeltoer en demogorgon + humanator -Hieronymus -Morbid death -Zjosuah -Kris Verwimp -Wim(pke) Baelus -RdP -Morgil -Warrior_Of_Odin -Black_Blasphemy -Frietbal |
|
Wat een drukte. ps: frietbal, jij een limbo [gezien je intresses/hobby's]. |
|
quote: Ik ben een limbo ja En zaterdag zal ik er waarschijnlijk ouderwets strontzat bijlopen |
|
quote: inderdaad, heb t ook ff gecheckt, oeff ben ik toch niet de enige limbo(girl)hier, buiten mcoenen,shredhead en triple-dan, voor de rest zou ik t niet weten ... |
|
quote: hehe LIMBO's UBER ALLES!!! |
|
quote: Hell yeah!! |
|
Der Lexus en ik zijn ook Limbo's . Tijdschema op de zaterdag: 14.15 - 15.00 Sinister 16.00 - 16.20 Rompeprop 16.40 - 17.30 Dew-scented 18.00 - 18.50 Destroyer 666 19.20 - 20.20 Skyclad 20.50 - 22.05 Helstar 22.35 - 24.00 Doro [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-06-2002 20:35] |
|
quote: kewl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |