|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nope Black seeds of bunny! |
|
|
|
quote:Ik denk dat de programmering nog weleens mee kon vallen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lijkt me sterk, ik hou tegenwoordig met name van kutbands. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed, ik ook. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Aha. Apart. Je leek me meer iemand voor klotebands. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Je, heb ik ook wel een tijd naar geluisterd, maar ging op een gegeven moment toch vervelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nooit van gehoord, Je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Is redelijk onbekend inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Is Testament op tour in december? :-P |
|
quote: Vast wel... morgen maken we de eerste bandnamen bekend en overmorgen (25 April) start de early bird verkoop. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Woei, dit jaar drie dagen! |
|
quote: 2,5 Donderdag avond enkel 3 of 4 bands @ hoofdpodium Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
*trommelgetroffel* |
|
Alle nagels zijn al afgebeten, hou me niet langer in spanning! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Aanwezig! Ja hoor... |
|
aanwezig! hotel is al geboekt Morgen ff kaartje scoren |
|
Fanatiekeling! |
|
Hmm, Coroner... Boeiender |
|
Therion en Arcturus op dezelfde dag en ik ga er serieus over nadenken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Eindelijk een buttfukc meet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |