|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg, Roman. Je bent toch hoop ik niet van plan om Coroner op de donderdag te zetten? Vrijdag vrij nemen is voor mij in die periode al een drama maar met de donderdag erbij gaat mijn baas helemaal huilie huilie doen. Edit: Ah, de Coroner site heeft mij al blij gemaakt. 14 December dus. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-04-2013 17:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets zijn al verkrijgbaar. 3 dagen early-bird inmiddels binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
arcturus is toch wel een must see. |
|
De laatste EARLY BIRD 2-dagen combi tickets gaan nu de verkoop in! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Laat ze allemaal maar zeuren... Ik heb er weer enorm veel zin in!! Bla |
|
Het is letterlijk 10 minuten lopen van mijn huis en ik ben er nog nooit geweest... Dit jaar maar eens proberen denk ik. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Vanaf vandaag zijn meer namen bekend! |
|
Ik sla zo te zien weer een jaartje over. |
|
|
|
Aborym (!), CF, TMDC, Napalm Death en Nargaroth... netjes. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja dit ziet er goed uit! |
|
quote:Zet Theringzooi maar onderaan hoor. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Voor mij nu al een betere line-up dan afgelopen jaar. Bareuh... |
|
kaartje binnen, ben benieuwd naar de preparty |
|
Interessante toevoegingen, misschien toch maar weer eens een dagje kijken. |
|
quote: Morgen eindelijk de eerste namen voor de EMM donderdag. Tipje van de sluier: Heels of Steel zal er helaas niet bij zijn... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Damn, wat een tegenvaller. *steekt hand omhoog* Boeiender |
|
quote: Natuurlijk een gemiste kans van proportie. Ja hoor... |
|
Boek Gold! |
|
Djerv moet nog in de herkansing! Weet alleen niet echt of die band nog erg actief is... Ik zou hoe dan ook Gama Bomb neerplempen. Of Municipal Waste. Lekker feestje. Kreator misschien. DRI kan er ook wel bij. Zie maar, ik kom toch wel. Ja hoor... |
|
Speelt Fantomas niet ineens weer heel veel, nu Lombardo minder te doen heeft? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dan maar hopen dat de zaal weer net zo snel leegloopt, als vorig jaar bij Totenmond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
veel toffe bands, ff kijken of ik de drinkbroeders mee kan krijgen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Donderdag krijgt al wat meer vorm. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |