IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 2013 (12, 13 en 14 december) Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 01-12-2013 19:02 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 1 december 2013 15:03 schreef Marcel H. het volgende:
Ik zal die idioten van dat programma eens goed traumatiseren. Ik doe een superstrak wit met zwart latexpakje aan.

Combineer dat eens met
quote:
Hotter than my daughter komt ook opnames maken
en ik zie een mooi stukje TV aankomen.

Maar ehm, vroeger werden dit soort presentatoren/sensatiezoekers altijd weggepest (doen toch niets aan metal)

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-12-2013 22:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 december 2013 15:03 schreef Marcel H. het volgende:
Ik zal die idioten van dat programma eens goed traumatiseren. Ik doe een superstrak wit met zwart latexpakje aan.

Ik zie het nu voor me.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 01-12-2013 22:15 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

http://www.eindhovenmetalmeeting.com/uncategorized/timeschedule/

Mr . Klister...ik zie op jullie FB dat Dew Scented niet meer speelt .

Waarom speelt Death Angel anders niet een langere set ? Dat doen ze toch elke avond al op de huidige Eurotour .

Of komt er nog een vervanger voor Dew Scented ?

[Dit bericht is gewijzigd door Ekib op 01-12-2013 22:16]

frontpage
Usericon van frontpage
Posted 02-12-2013 8:10 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Waar staat er dat Dew Scented niet meer speelt?

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-12-2013 8:42 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2013 22:15 schreef Ekib het volgende:
op jullie FB

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 02-12-2013 10:07 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Ok , ik zie het al . Het schema van Dag 3 is geupdated.
Op de Facebook lijkt het echter of Dew Scented niet meer speelt omdat de eerste band die je ziet op het schema Death Angel is ( op de FB dus ).

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-12-2013 13:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wel kak dat Brutal Truth zo laat speelt, want zaterdag moeten we al heel vroeg op de luchthaven van Charleroi zijn. Tja, dat komt er van, zo'n volle agenda.
Heb er in ieder geval zin in!

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 03-12-2013 23:20 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2013 8:10 schreef frontpage het volgende:
Waar staat er dat Dew Scented niet meer speelt?

IDD, op THE DEVIL na hebben we tot op heden nog alle bands gewoon aan boord. Klein wonder bij 48 bands in 3 dagen.

Wel jammer van The Devil overigens, komen niet meer mee met Therion, erg jammer want heb ze nog nooit live aan het werk gezien.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 04-12-2013 10:47 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Coma, die vervangende band die mee komt met Therion, schijnt in Polen echt huge te zijn trouwens.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 04-12-2013 10:48 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Oh, sorry, die komt niet mee in Eindhoven zie ik net.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 05-12-2013 2:51 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Helaas niet....

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 10-12-2013 14:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

SCHOP!!!

Nog 2 dagen

Bla

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-12-2013 19:41 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Jaaa!!! Fucking syked

Black seeds of bunny!

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-12-2013 13:07 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

VI doet hun live programma ook vrijdagavond live vanaf de EMM toch?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2013 13:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voetbal International?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-12-2013 10:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zooi ingepakt.

Tas met kleren en een tas met vreten en zuipen voor in het hotel.

Zo maar eens die kant op.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 13-12-2013 10:09 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Hatriot was de band van de avond gisteren voor mij . Wat kwam die band over , supervet . Mooi om te zien dat Zetro weer helemaal terug is van weggeweest . Leuk ook die Legacy cover van Reign of Terror op het eind .
De kleine zaal was in ieder geval afgeladen vol .
Death Angel ook erg goed , zoals altijd . Al reageerde het publiek vrij koeltjes . Misschien teveel Sabaton fans in de zaal ? Na Hatriot liep ik terug in de hoofdzaal en pakte nog eens stukje van die band mee. Helemaal niks voor mij . Maar er is kennelijk een markt voor want de zaal was stampvol luid meezingende fans .
Accept waar ik ook voor kwam deed waar het altijd goed in is . Een uiterst professionele show neerzetten zonder verrassingen . Alle hits kwamen wel aan bod en alles goed uitgevoerd .
Dew Scented aan het begin van de avond ook nog een stukje gezien , de laatste 2 nummers. Klonk allemaal wel aardig .
Een geslaagde avond en wat mij betreft voor herhaling vatbaar . Ik hoop dat de opkomst hoog genoeg was om dit in ieder geval te doen volgend jaar . Het leek me zeker niet uitverkocht .

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 13-12-2013 11:21 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Eerste keer dat het driedaags is?

Atomization: Bandcamp - Spotify

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-12-2013 13:25 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Black seeds of bunny!

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-12-2013 20:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hm, zuur, geen Fleshgod Apocalypse..

quote:
Important message to all our Dutch friends!

As many of you have noticed, earlier today we had to cancel our show at Eindhoven Metal Meeting.
Yesterday our glorious van, a.k.a. 'Fleshgod-mobile', decided to stop working on the road to Eindhoven, leaving us stuck in the middle of fucking nowhere...
Despite all our efforts, we've not been able to fix it on time to perform the show (unfortunately, Netherlands is REALLY far from here!).

Niet dat ik er ben ofzo, maar toch.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Achrome Moments
Usericon van Achrome Moments
Posted 15-12-2013 17:34 by Achrome Moments Wijzig reactieProfiel van Achrome MomentsQuote dit berichthttp://www.achromemoments.nl

Eindhoven Metal Meeting:

187 Pictures, 36 bands, 1 gallery:
http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/61/eindhoven-metal-meeting-2013/

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-12-2013 12:24 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vrijdag dus, erg genoten van The Rotted, een erg aangename verrassing.

Napalm Death, op zich altijd kwaliteit, kwam toch weer een beetje routineus over.

Pungent Stench was ook aardig, ondanks het zatte wijf dat met haar blote hangtetten persé wilde crowdsurfen.

Tiamat was een welgekomen, aangename afwisseling tussen al het death- en ander zwaar metal geweld. Alleen sneu dat 'The Sleeping Beauty' lichtelijk verpest werd door die hopeloze grunter die plots op het podium verscheen.

Brutal Truth maar eventjes gezien. Dan Lilker is een grappige, sympathieke kerel.
Die zanger komt zo uit een film van de Coen-brothers gestapt ('No country for old Man' of zo), met z'n cowboyhoed, bierbuik en blote voeten.
Een beetje chaotisch wel, en omdat we nog een heel eind moesten rijden, niet al te veel nummers van meegepikt.

Al bij al weer een zeer gezellige, geslaagde bedoeling.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-12-2013 15:24]

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-12-2013 15:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vrijdag en zaterdag vanuit belgenland naar Eindhoven getrokken;

Vrijdag vooral genoten van Morgoth, In Solitude, (Church of) Pungent Stench (ik vond die tetten wel ok )en Watain. Tiamat was ook wel te genieten. Carpathian Forest was tof om na 10 jaar nog eens te zien, maar het geluid zat er wat naast imo en het gaf me een beetje een "snel afwerken" gevoel.

Het was gezellig zoals altijd, enkel wordt het in de kleine zaal soms rot; het zit goed vol met mensen die van het concert genieten, maar er moet per sé nog in- en uit gelopen worden voor biertjes (ok, thuis blijven kan ook)

Het resultaat van een pocketcamera irritant boven de mensen uitsteken, clips van vrijdag geupload (zaterdag volgt; een korte edit, erop gooien en comment tikken vergt wat tijd):

Morgoth
In Solitude
Carpathian Forest
Church of Pungent Stench
Vomitory
Watain

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-12-2013 15:22]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

KrisH
Usericon van KrisH
Posted 16-12-2013 20:56 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Vrijdag hele dag en zaterdagavond kunnen meepikken.
Hoogtepunten: Hooded Menace, Church Of Pungent Stench (ook zonder de tetten heel aangename verrassing) en Brutal Truth.
Spijtig genoeg beetje tegengevallen: Gothminister. Moest voor mij het hoogtepunt worden, maar zonder vocals en electronics in de mix was het een verloren zaak.
De rest dat ik gezien heb was erg goed, zonder meer. Organisatie mag tevreden zijn, al blijf ik een tegenstander van overlappende time schedules. Als je maar twee podia hebt kan je het op elkaar afstemmen. Binnenkort fatsoenlijk report op de fp.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-12-2013 22:08 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Was zeker leuk.
Ik heb gezien op de vrijdag:
Deus Mortem - vrij oke black metal. Niet heel bijzonder behalve bovengemiddelde aantal van solo's. Funtimes gewoon dus.

Entrapment(want fuck belphegor) - weer erg leuk al was het geluid niet zo goed als toen ik hun vorig jaar zag op bloodshed fest en nee dit lag niet aan het wegvallen van de bas.

etens tijd - ik ging voor de kip met noodles. Best goed voor festival eten.

In Solitude - uiteindelijk een van de beste optredens van het hele festival. hun gothic rock beinvoelde nieuwe plaat kwam ook goed uit de doek ondanks de af en toe opduikende problemen.

Carpathian forest- erg matig, nattefrost klonk als een middelmatige 3de rangs thrash metal vocalist. Geen vuur en passie of wat dan ook in hun optreden. Had beter maar weer eens The Rotted kunnen gaan zien.

Pungent stench - fucking gaaf denk ik het beste optreden van het festival.

Vomitory - Een zeker leuke optreden. Het was niet echt aan de band te zien dat ze ermee ophielden. Denk ik ook dan echt tijd dat ze ermee kappen?

Brutal Truth - Weer leuk, weer vette grind.

Zaterdag:
Begonnen met Destroyer 666, had ze nog nooit eerder gezien. Ben dan geen grote fan van hun werk maar kan me zeker wel met hun vermaken. Een goede optreden.

Bodyfarm - Nadat ik ze een paar keer bijna had gezien een keer nu wel gewoon. Ook live is het duidelijk dat hun nieuwe plaat een stuk beter is dan de vorige. Als ze zo door gaan komen ze nog een keer met een echte goede album.

Hail of Bullets - Vet, al vond ik het geluid niet al te super. Gewoon headbangen op de groove.

Disastrous Murmur - Een van de bands die ik echt wou zien. Vind hun eerste album echt goed en hun optreden was zeker lekker. Hopelijk wat meer activiteit uit hun kamp de komende tijd.

Etens tijd- de tofu met noodles gehaald deze keer. Het was minder lekker dan de kip met noedels van een dag eerder maar nog altijd beter dan friet enzo.

Laatste gedeelte van elvenking/martin walkyier - Het optreden van elvenking zelf was oke, niet echt mijn ding meer dat soort folk metal. De set met martin was een van de dingen waar ik het meeste naar uitkeek van het hele festival. Heb nog nooit skyclad gezien en was al helemaal te jong om Skyclad te hebben gezien met Martin. Erg leuk, ook goed uitgevoerd. Zou wel eens een keer een langere set van dit willen zien.

Arcturus - Jammer van de veelste luidde kickdrums die alles behalve de zang de mix uitdrukte wanneer de dubbele kickdrum stukken langskwamen. Keyboards stonden ook veelste zacht maar uiteindelijk was het gelukkig nog goed genoeg om te horen dat de band het ook gewoon goed deed. Ik hoop stiekem dat ze op roadburn komen en dan beter geluid hebben.

Impaled Nazarene - Was zeker leuk al leken ze de set een beetje voortijdig te eindigen.

Nargaroth - Een van de grootste verrassingen van alles. Ik verwachte vooral een kvlter than thou optreden maar was uiteindelijk gewoon goed terwijl de albums dat lang niet altijd zijn.

Aborym - De intro van hun optreden was best erg gaaf. Jammer dat voor de rest het niet verder kwam dan wel leuk. Al kwam dat ook onder andere door het veelste zacht staande drumcomputer.

Islay - ik had van te voren al niet echt het gevoel alsof het mij zou boeien en uiteindelijk klopte dat ook wel. Gewoon een standard moderne "stamp" death metal band. Ging daarom maar naar hoteltje om te maffen.

Uiteindelijk vooral geslaagd ook al viel het geluid vaker negatief dan positief op.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com