|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Hou je rust. Was een aankondiging van 7 nieuwe bands, toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja deze, toch? quote: Topic stond al bovenaan. Handiger om het met een flyer te schoppen als het niet in de active topic lijst staat. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nee, we voegen nieuwe namen bij zodat de flyer altijd actueel blijft. |
|
quote: Ik ben die troll... Wanna know me? |
|
Hmmm... misschien toch de donderdag. |
|
Programma spreekt me nog niet echt aan. Dikke kans dat mijn EMM-ontmaagding dus nog een jaartje op zich zal moeten laten wachten. Vorig jaar godgloeiendegloeiende te laat in de smiezen gehad dat Totenmond zou spelen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
erg jammer dat ik (opnieuw) accept niet kan zien dag 2 en 3 zijn tot nu toe zeker wel oke. Disastrous murmur is trouwens een van de meest interresante aankondingen tot nu toe... |
|
quote: Ach, Totenmond viel redelijk tegen. Spijtig, want ik zag er ook hard naar uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Day twee ziet er al zeer goed uit, met Tiamat, Brutal Truth, Napalm Death en The Rotted The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wie uitsluitend van Death- en Black Metal houdt zal de EMM vrijdag niet willen missen. Meer nieuws zeer binnenkort. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik geloof het wel zo... Binnenkort maar even een combiticket vrijdag-zaterdag scoren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mr.Klister...Sanctuary is nog steeds niet haalbaar , of hebben jullie het niet eens meer geprobeerd ? |
|
quote: Helaas niet beschikbaar.... . Wel maken we Donderdag weer 3 bands bekend, waarvan 2x Black Metal! En zijn we klaar wat bands boeken betreft voor deze editie. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Infernal Majesty!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Jammer van Sanctuary . Zou toch de perfecte band zijn . Ik heb sowieso mijn kaart voor de donderdag gekocht. |
|
Vind er dit jaar bitter weinig aan. |
|
quote: te goed om waar te zijn denk ik helaas. |
|
- FLESHGOD APOCALYPSE - WATAIN - DEUS MORTEM Leuke namen. Kan ik wel wat mee. |
|
Watain wordt de headliner op vrijdag. |
|
En dan allemaal meuk van die nieuwe kutplaat gaan spelen, nee dank je. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Watain doen waar ze zin in hebben, dat is namelijk Black Metal ;-) Verder is Tiamat de headliner en niet Watain, maar zal Watain idd om logistieke redenen de EMM vrijdag afsluiten. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 26-07-2013 13:10] |
|
quote: |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |