![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Hou je rust. Was een aankondiging van 7 nieuwe bands, toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ja deze, toch? quote: Topic stond al bovenaan. Handiger om het met een flyer te schoppen als het niet in de active topic lijst staat. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Nee, we voegen nieuwe namen bij zodat de flyer altijd actueel blijft. ![]() |
|
quote: Ik ben die troll... Wanna know me? ![]() |
|
Hmmm... misschien toch de donderdag. ![]() |
|
Programma spreekt me nog niet echt aan. Dikke kans dat mijn EMM-ontmaagding dus nog een jaartje op zich zal moeten laten wachten. Vorig jaar godgloeiendegloeiende te laat in de smiezen gehad dat Totenmond zou spelen. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
erg jammer dat ik (opnieuw) accept niet kan zien dag 2 en 3 zijn tot nu toe zeker wel oke. Disastrous murmur is trouwens een van de meest interresante aankondingen tot nu toe... ![]() |
|
quote: Ach, Totenmond viel redelijk tegen. Spijtig, want ik zag er ook hard naar uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Day twee ziet er al zeer goed uit, met Tiamat, Brutal Truth, Napalm Death en The Rotted ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Wie uitsluitend van Death- en Black Metal houdt zal de EMM vrijdag niet willen missen. Meer nieuws zeer binnenkort. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Ik geloof het wel zo... Binnenkort maar even een combiticket vrijdag-zaterdag scoren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Mr.Klister...Sanctuary is nog steeds niet haalbaar , of hebben jullie het niet eens meer geprobeerd ? ![]() |
|
quote: Helaas niet beschikbaar.... . Wel maken we Donderdag weer 3 bands bekend, waarvan 2x Black Metal! En zijn we klaar wat bands boeken betreft voor deze editie. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Infernal Majesty!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Jammer van Sanctuary . Zou toch de perfecte band zijn . Ik heb sowieso mijn kaart voor de donderdag gekocht. ![]() |
|
Vind er dit jaar bitter weinig aan. ![]() |
|
quote: te goed om waar te zijn denk ik helaas. ![]() |
|
- FLESHGOD APOCALYPSE - WATAIN - DEUS MORTEM Leuke namen. Kan ik wel wat mee. ![]() ![]() |
|
![]() Watain wordt de headliner op vrijdag. ![]() ![]() |
|
En dan allemaal meuk van die nieuwe kutplaat gaan spelen, nee dank je. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Watain doen waar ze zin in hebben, dat is namelijk Black Metal ;-) Verder is Tiamat de headliner en niet Watain, maar zal Watain idd om logistieke redenen de EMM vrijdag afsluiten. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 26-07-2013 13:10] ![]() |
|
quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |