|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nice. Ja hoor... |
|
Accuser is net toegevoegd. Check FB! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Lijkt me niet als je ziet dat die plastieke kitsch power metalbagger van Sabaton er die dag staat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: whoahaha geheel mee eens 100% anti-Kvelgeest |
|
Sabaton is niet de headliner, komt nog heel wat bij! |
|
Al lang niet meer zoveel ophef gehad na het aankondigen van een band @ EMM. Goede zaak om een controversiële act aan boord te hebben, en voor diegenen die het echt niet trekken is er @ EMM altijd nog een 2de podium met een andere liveband of de Metal Market of het restaurant. Korte uitleg: De EMM donderdag is er eigenlijk bij gekomen omdat we een klassieke Heavy Metal band hebben aangeboden gekregen die al langer op onze bucketlist stond. Omdat deze groep echter uitsluitend op Donderdag 12.12.2013 beschikbaar was hebben we ervoor gekozen om er 1 dag aan vast te plakken. Deze nader te noemen band mag pas over 6 weken aangekondigd worden van het management, vandaar dat we daar momenteel nog niets over mogen schrijven. Oorspronkelijk waren er voor die eerste festivaldag inderdaad uitsluitend Heavy Metal en Thrash Metal bands gepland. Door de gewijzigde beschikbaarheid van enkele bands (lees: enkelen hebben eerst toegezegd en daarna weer afgezegd) pakken we het nu een tikje breder aan qua muziekstijl, waarbij de echt extreme shit uitsluitend op de vrijdag en de zaterdag te zien zal zijn. Conclusie: de EMM Donderdag zal een tikje commerciëler van opzet zijn dan de overige 2 dagen. Vandaar ook dat daar nu al aparte kaarten voor te koop zijn voor diegene die daar graag heen wil. De dagkaarten voor de vrijdag en de zaterdag gaan pas de verkoop in zodra we weten welke bands we aan boord hebben. To be continued! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik zie niks staan maar zou mooi nieuws zijn ! |
|
quote: Thanks voor de uitleg . Hoop wel dat Death Angel een beetje lange(re) set mag spelen . Ik zou ze wel weer eens gewoon 90 minuten willen zien . Wanneer is dat voor het laatst in NL gebeurd ? Volgens mij Juli 2008 in 't Patronaat . Daarna allemaal packagetours met setjes van 50-60 minuten . Begrijpelijk gezien het feit dat headline tours voor dat soort bands niet meer mogelijk zijn. Maar jammer is het wel . |
|
Neh, voor Sabaton en Death Angel reis ik nog niet naar EMM af... |
|
Zelfs niet met Belphegor en mij erbij??? Black seeds of bunny! |
|
Belphegor boeit me niet. Jou erbij maakt het al een stuk interessanter. |
|
quote:Waarom spreekt de zanger van Belphegor Hollands, is dat geen Oostenrijker? |
|
Beter spreekt ie Nederlands. |
|
Nee, echt netjes Hollands. |
|
quote: Even kijken of er nog wat voor mij interessante bands bijkomen op de donderdag en of mijn 'vaste' medeconcertganger meegaat. |
|
Black seeds of bunny! |
|
|
|
quote: Maar ben jij van Poolse komaf? Anders hoeft het namelijk niet. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
O. |
|
Houd je kiełbasa dan maar in de broek. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Voor jou maak ik een uitzondering Black seeds of bunny! |
|
^_^ |
|
Ze hebben alle bands geboekt. Ben benieuwd naar nieuwe namen... |
|
quote: Nieuwe namen volgen direct na Graspop. Vanaf morgen zullen er ook dagkaarten voor de EMM vrijdag en zaterdag te koop zijn. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |