|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar hebben we de crew + bandleden van de openingsbad op zaterdag voor! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Dus neem je zwemkleren mee! |
|
Fuck, i zie nu pas Deus Mortem!!! Black seeds of bunny! |
|
Laatste NL show van Vomitory is natuurlijk in Eindhoven! |
|
Dat is wel een reden om te gaan... |
|
Op welke dag spelen die? |
|
Vrijdag. |
|
Vomitory is inderdaad aan vrijdag toegevoegd, nog een band en dan is die dag helemaal compleet. |
|
Nieuwe namen: THE CHURCH OF PUNGENT STENCH >> excl. fly-in show en enige in 2013 HAIL OF BULLETS VOMITORY >> excl. fly-in en tevens afscheidsoptreden ASRAI BODYFARM DOWNFALL OF EMPIRES > Metal Battle winnaar NL 2013 > |
|
Stench!!! Bareuh... |
|
|
|
Hmm, Coroner en Stench, verder heeft Distortionfest voor mij een leukere line-up... We zullen zien. Boeiender |
|
Wederom een fan-tas-tische line-up, in al die jaren nooit anders geweest. Hoeveelste editie is dit eigenlijk (met Arnhem er bij)? |
|
De vrijdag ziet er wel heel interessant uit, eens kijken of ik hier bij kan gaan zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
At last Vomitory!!! Geweldige line up wederom! |
|
Hmmm... nog steeds niet echt overtuigd voor de donderdag. *Denkt er nog even over na.* |
|
Vrij gevraagd voor de donderdag en de vrijdag. Hopen dat het wordt goedgekeurd. Lastige tijd om vrij te vragen in het levensmiddelentransport (geweldig woord voor tijdens galgje ). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zit jij op een vrachtwagen tegenwoordig en niet meer in de distributie*? * dubbel woordwaarde |
|
Of heftruckchauffeur? (voor ook wat punten) |
|
Ik heb de papieren ervoor maar ik zit niet op de vrachtwagen. Teveel uren en privéleven is voor mij ook belangrijk. Dat neemt niet weg dat het rond de feestdagen ook in het warehouse gebeuren gewoon behoorlijk druk is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Behoorlijk druk is een understatement. |
|
Snipperdagen zijn goedgekeurd. Nu hopen dat mijn vriendin ook snel uitsluitsel krijgt over haar snipperdagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo. Hotel een extra dag geboekt en donderdag ook aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is hem dan! Alle bands staan er op. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |