IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The warmth of life has entered my tomb [Games topic] Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2013 17:15 by Mark Profiel van Mark

Hier maar verder dan.


quote:
Op 11 juni 2013 16:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Buiten de moeite van het originele uitzoeken en het in elkaar zetten heb ik er per PC weinig moeite in zitten. Duidelijk geen plug and play, maar ik vind het leuk zo dus voor mij was dat geen echt nadeel Tikje OS-onderhoud komt er ook wel bij kijken, maar dat is ook niet meer zo ernstig tegenwoordig.



Dit was voor mij juist wel de crux. Ik heb nooit een games-console gehad tot voor een paar jaar geleden; ik snapte er eigenlijk nooit het nut van want splinternieuwe spellen kocht ik toch niet en wat ik wilde spelen kon ik doen op de PC. Plus op de PC heb je nog veel meer functies dan alleen gamen.

Maar een jaar of vijf geleden toch maar een keer een PS2 aangeschaft omdat je die voor 150-200 euro kon oppikken toen, en sindsdien denk ik er heel anders over. Vooral de PS3 is heerlijk. Geen zorgen meer of mijn PC de specs van een specifiek spel wel aankan of dat er mogelijk software conflicten zijn, geen zorgen over update gedoe en patches want dat gebeurt nu gewoon automatisch zodra je de game opstart, plus via de PS3 kun je nu ook youtube en netflix etc kijken en muziek luisteren. Dus tegenwoordig een mix van de twee, met strategie en adventure spellen nog steeds op de PC, maar de grafisch meer eisende zooi op de PS3.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2013 17:18 by Mark Profiel van Mark

Oh, en:

Las dit ergens op een andere site:

"Verplicht een kinnect, verplicht minimaal 1x per 24 uur online, kan geen tweede hands spellen spelen, de scan functie die ze willen toepassen wanneer er media gekeken wordt ( de kamer wordt gescand en afhankelijk van hoeveel mensen wordt de media toegestaan of geblokt als er teveel in de kamer zitten)."

Klopt dit allemaal? Dat is toch waanzin als dat waar is?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2013 17:30 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Godverdomme hele reply getypt, topic dicht, reply weg. Wellicht een verbeterpuntje wat betreft forumfunctionaliteit.

quote:
Op 11 juni 2013 17:18 schreef Mark het volgende:
Oh, en:

Las dit ergens op een andere site:

"Verplicht een kinnect, verplicht minimaal 1x per 24 uur online, kan geen tweede hands spellen spelen, de scan functie die ze willen toepassen wanneer er media gekeken wordt ( de kamer wordt gescand en afhankelijk van hoeveel mensen wordt de media toegestaan of geblokt als er teveel in de kamer zitten)."

Klopt dit allemaal? Dat is toch waanzin als dat waar is?
Min of meer. Dit is wel ietwat overtrokken, maar dicht in de buurt. Daarom oogst MS momenteel ook zoveel kritiek.

Edit: Mocht je er wat meer over willen weten, hier wordt er wat dieper op in gegaan door een paar reviewers.

quote:
Ongeveer een half uur geleden grapte AG in het vorige topic:
Zeg ik niet!

Boeh!

Maar bedankt voor je uiteenzetting, Altx ook. Dan zit ik er toch niet zo heel ver naast met mijn verwachting.

Ik heb wellicht in het verleden teveel problemen gehad met pcs die ik (naast regulier gebruik) ook gebruikte voor gaming. Daarom heb ik wat moeite die stap weer te zetten. Gamen doe ik puur voor ontspanning, niet omdat ik het beste moet en zal hebben. Voor mensen zoals mij is het belangrijk dat dat ding het gewoon doet als ik wil gamen. Ik heb geen zin en tijd om moeite te steken in het onderhouden, virusvrij houden, updaten, aanpassen, optimaliseren, etc van een pc. Daar lever ik graag wat performance voor in.

Ik heb voor het eerst in jaren serieus over een gaming pc nagedacht nadacht MS een paar weken geleden de X1 aankondigde, en het nog niet duidelijk was wat Sony ging wat betreft regulatie. Nu is het duidelijk dat de PS4 veel consumentvriendelijker is dan de X1, en dat is eigenlijk wel wat ik zoek.

Maar ik heb voorlopig toch nog even geen geld voor dit soort uitgaven, dus ik denk er nog even over na. Misschien dat ik mijn keuze nog wel verander naar pc. Een combi-optie is dat ik een krachtigere laptop koop (die moet tegen die tijd toch vervangen worden, en ik wil dan sowieso geen business model meer), zodat ik in ieder geval dingen kán spelen als ik dat wil. Ik zie wel.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-06-2013 17:33]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-06-2013 18:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Uit t commentaar bij de link die je poste over dat Xbox geneuzel:

"Foot, meet bullet."



When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 21:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2013 17:30 schreef SQT het volgende:
Godverdomme hele reply getypt, topic dicht, reply weg. Wellicht een verbeterpuntje wat betreft forumfunctionaliteit.


Niet om het goed te praten, maar daarom maak ik, als ik een hele lange reply typ, af en toe ook even een copy/paste van het hele verhaal. Is me her en der al wat te vaak overkomen


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-06-2013 8:55 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-06-2013 9:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Xbox gebruikt uiteraard gewoon DDRAM3; de PS krijgt GDDR5 (allebei 8 G: http://m.techspot.com/community/topics/whats-the-difference-between-ddr3-memory-and-gddr5-memory.186408/


When your people matter, menstrual health matters


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-06-2013 11:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 juni 2013 21:48 schreef Ralph het volgende:
Niet om het goed te praten, maar daarom maak ik, als ik een hele lange reply typ, af en toe ook even een copy/paste van het hele verhaal. Is me her en der al wat te vaak overkomen
Ja, had ik wellicht moeten doen. Ik doe het af en toe ook wel bij langere replies, ik had er nu alleen niet aan gedacht. Sterker nog, ik klikte alleen op preview en kreeg toen al dat bericht. En toen kon mijn browser ook niet meer terug.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-06-2013 15:54 by Argh Profiel van Argh



Dit is toch wel weer een grandioze zet van Sony.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2013 16:11 by Dentz Profiel van Dentz


*gniffel*


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 12-06-2013 16:28 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 12 juni 2013 16:11 schreef Dentz het volgende:

*gniffel*


Ouch... MS is wel heel druk bezig met het graven van hun eigen graf. PS4 begint steeds aanlokkelijker te worden.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-06-2013 16:30 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

MS lijkt een iets andere weg in te willen slaan dan de PS4.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2013 16:33 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 12 juni 2013 16:30 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
MS lijkt een iets andere weg in te willen slaan dan de PS4.

Ja, die naar de NFL kijkende elite met een internet verbinding.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-06-2013 16:36 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik koop geen van beide, en probeer een neutraal standpunt in te nemen, maar Sony lijkt de winnaar van de E3.

Natuurlijk is de consument áltijd de winnaar want die mag die lekkere shit spelen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-06-2013 20:38 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 12 juni 2013 16:28 schreef adeia het volgende:
Ouch... MS is wel heel druk bezig met het graven van hun eigen graf. PS4 begint steeds aanlokkelijker te worden.


Bij Microsoft zijn ze momenteel heel erg de weg kwijt, en ik begin het idee te krijgen dat ze gewoon geen consoles wíllen verkopen. Dit is gewoon een hele dikke middelvinger naar de (potentiële) consument, niets meer en niets minder.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-06-2013 21:45 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 juni 2013 16:11 schreef Dentz het volgende:

*gniffel*


"Microsoft Xbox Executive Do..." This video is no longer available due to a copyright claim by Viacom.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-06-2013 22:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zoek op 'Don Mattrick response' op Youtube en je vindt pagina's met hetzelfde filmpje


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 2:46 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Microsoft verdedigt Xbox One-beleid

Microsoft heeft gereageerd op de kritiek die het bedrijf krijgt op zijn Xbox One-beleid, zoals de verplichte verbinding met het internet en de restricties op het gebied van tweedehandsgames. Wie geen internet heeft, moet de Xbox 360 kopen, zei Microsoft verder.

Microsoft heeft bij monde van Yusuf Mehdi, marketingtopman van de Xbox-divisie, gereageerd op de kritiek op de Xbox One. Hij geeft in een interview met ArsTechnica aan dat Microsoft de kritiek wel had verwacht. Mensen moeten volgens hem wennen aan de veranderingen die de Xbox One met zich meebrengt, maar zullen die uiteindelijk wel waarderen.

Mehdi zegt dat de stap naar de 'digitale wereld' veel voordelen met zich meebrengt, zoals de mogelijkheid voor nieuwe licentiemodellen voor uitgevers, en dat aan de andere kant consumenten zullen verlangen dat games op andere manieren waarde bieden, nu ze de games niet kunnen doorverkopen. Volgens Mehdi heeft Microsoft met de Xbox One een goede balans weten te vinden tussen de belangen van consumenten, uitgevers, winkeliers en Microsoft zelf. Microsoft ondersteunt het doorverkopen van tweedehandsgames, maar legt wel bepaalde restricties op aan het doorverkopen.

Hij reageert ook op de verkoopprijs, die honderd dollar hoger is dan die van de PS4. De consument krijgt volgens hem het meeste waarde voor zijn geld met de Xbox One, niet alleen vanwege de gametitels en -content, maar ook vanwege de standaard bijgeleverde Kinect en de 300.000 servers van Microsoft die bijdragen aan een goede gamebeleving.

Die kritiek op de Xbox One richt zich onder meer op het feit dat de console iedere 24 uur minstens één keer verbinding moet maken met het internet en als iemand op andermans Xbox One wil spelen dan is dat minstens een keer per uur. Mensen zonder internetverbinding of een instabiele verbinding hebben hierdoor een probleem als ze op de Xbox One willen spelen. "Gelukkig hebben we een product voor mensen die om wat voor reden dan ook geen internetverbinding hebben; het heet de Xbox 360", aldus de president van de Interactive Entertainment Business-tak van Microsoft, Don Mattrick, tijdens een interview met Spike TV.

Microsoft gaf tijdens de introductie van de Xbox One aan dat het van plan is om de Xbox 360 nog een lange tijd te blijven ondersteunen. Zo werd maandag nog een nieuw model van de Xbox 360 en een aantal nieuwe games voor de 'oude' console aangekondigd. Volgens Microsoft zullen er nog honderden games volgen.

Bron


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 6:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2013 9:38 by Dentz Profiel van Dentz



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-06-2013 9:58 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 15 juni 2013 6:26 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:

Beetje te makkelijk plaatje volgens mij (komt uit The Witcher 3). Dit kan alleen nog maar met de physix engine van nvidia. En aangezien de videocard in beide next gen consoles van AMD zijn vraag ik me af of je dat gaat terug zien in de games.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 15-06-2013 9:59]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 10:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 15-06-2013 10:33 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Donders, ik dacht dat de Xbox niet in een nog dieper put terecht kon komen :')



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 10:35 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Waarom doen ze dit? Welke doelgroep hopen ze aan te spreken?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 15-06-2013 10:52 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

De upstanding citizen met veel poen blijkbaar.
En internet.

Zonder goed internet koop je maar een 360 :')

Edit; Kijk net Jason X en daar maakt iemand de opmerking: "Hey, you're lucky you weren't alive during the Microsoft conflict".

Profetisch :')

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 15-06-2013 11:03]



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 11:18 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Dat "zonder goed internet koop je maar een 360" is echt te fucking slap voor woorden.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen