![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hory shet wat een leger aan MMORPG's. D: En Fable... deel 1 best kapot gespeeld. MOEST dat zwaard uit die fucking steen krijgen. ![]() Maargoed die nieuwe ga ik toch pas over 6-7 jaar spelen als de nieuwe generatie consoles er zijn en de PS4 betaalbaar wordt. Binnekort op jacht naar een PS3 dus. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Geen idee, maar damn. =[ Dat ze dan maar een soort van modulair systeem maken waarbij je verschillende onderdelen telkens kan upgraden. Maar dan easy ass fuck zoals iets met shit erin klikken ofzo. In ieder geval nogsteeds een console. Was dat niet ook het idee achter de Phantom? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Einde is leuk. :D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Zoiets is denk ik niet goed te verkopen naar de massa toe. En de gameproducenten zouden dan op elke game moeten zetten wat je voor een systeem nodig hebt. Kun je net zo goed voor de PC gaan ![]() ![]() |
|
BLijft een leuk liedje om eens in de zoveel tijd op te zetten ![]() ![]() |
|
Yup! Dat ongebreidelde sarcasme in dat liedje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-01-2014 18:24] No dogs, no masters. ![]() |
|
Moet nog altijd eens Portal 2 zien te bemachtigen, maar erg genoten van de eerste alvast. Mede door dit nummer inderdaad. ![]() ![]() |
|
Van de week weer eens geïnstalleerd, had meteen zin om dit liedje een paar keer te beluisteren ![]() ![]() |
|
![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Ik moet nummertje twee nog altijd es spelen, de moeite? ![]() |
|
quote:Nooit zelf een Witcher game gespeeld, maar de shit schijnt best aan te zijn. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() Damn wat ziet dat er goed uit. Ik ga 'm waarschijnlijk op m'n volgende PC spelen. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: the witcher 2 is wel een aanrader ![]() |
|
quote: Ik heb 1. Maar ook nog even teveel leven. Misschien na Dark Souls. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: En dat is nogeneens de resolutie die het op consoles en PC's kan hebben, kun je nagaan! Nu Proteus aan het spelen. Ik begrijp er niks van ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik heb het een kwartier volgehouden. En meestal ben ik best goed met vage ellende. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: 34 minuten bezig... Ik heb wel een soort van progressie geboekt. Denk ik. ![]() The Path weleens gespeeld? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-02-2014 20:45] No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee. Wel nog bezig met Dear Esther. Iets meer narrative. Ga ik beter van. Sfeer is leuk, maar er moet of iets van gameplay inzitten, of iets van een verhaal. Voor Proteus ben ik nog niet rijp (of het al geweest) ben ik bang. De boeddhist in me roept dat ik niet zo moet janken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Die heb ik ook nog staan, ja. The Path zelf ook nooit uitgekomen. quote: Ik blijf toch wel rondstruinen hier... En, ik ben nu weer een stukje verder! In herfst! Denk ik... quote: ![]() edit: back to main menu... Denk dat ik het einde heb bereikt? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-02-2014 21:02] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja leuk die walking simulators. Jazzpunk trekt me wel, maar proteus, dear esther en gone home echt totaal niet. Nu bezig met Rayman Legends op de xbox. Nog een paar weken en dan eerst Thief en dan eindelijk Dark Souls II Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hehe, snap ik... Zijn eigenlijk ook geen games meer te noemen. No dogs, no masters. ![]() |
|
TotalBiscuit heeft er wel een interessante video over gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2014 22:12] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik vind zijn definitie van gamen wel erg beperkt, en zeker op het einde bekruipt me het 'beste stuurlui aan wal'-idee. Hij heeft een paar puntjes, maar als hij op een gegeven moment gaat beweren dat het betrekken van jou als speler bij simpele taken als het gaan zitten of het maken van ontbijt van belang is om de gamer maar betrokken te houden bij het narratief, en zaken als een cutscene of een walk and talk enkel afdoet als de controle wegnemen bij de gamer, en dus de gamer uitsluit van het betrekken bij die narratief, gaat hij mijn inziens veel te kort door de bocht en er geheel uitvliegt. Betrokken zijn bij het narratief is meer dan alleen gameplay, maar hij lijkt zich enkel te focussen op de connectie tussen het daadwerkelijk kunnen spelen van een game en de mate van betrokkenheid die daarmee gepaard zou gaan. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |