IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The warmth of life has entered my tomb [Games topic] Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 10:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja ja, we weten het nou wel Kosten heb je een punt (al zijn kosten voor games misschien langer), maar verder overdrijf je wel een beetje hoor. Nogmaals, ik hoef nooit te kijken of m'n PC het aankan, ben niet voortdurend aan het upgraden, of met patches bezig. En componenten uitzoeken is ook niet zo lastig, want zat techies die dat al voor je gedaan hebben Maar goed, het blijft hoe dan ook meer moeite, absoluut weer

Hoezo? 't Is wel waar, hoor De PS4 draait op een GPU die theoretisch net zoveel kracht heeft als de GeForce GTX 660 - die een jaar geleden als middenmoter geïntroduceerd is.


Het is wel de vorige generatie maar mijn GTX 580 is ongeveer zo groot als die hele PS4 bij elkaar...

Mijn PC is nu bijna 2 jaar oud en heeft nog steeds weinig moeite om games op Ultra te draaien, waaronder Crysis 3 (zoals ik eerder vermeldde). En de Crysis-reeks is een goede benchmark.

Alleen Battlefield 3 (en 4) zijn kut. (Die gasten bij DICE moeten eens leren programmeren... Hoe krijg je het in deze tijd nog voor elkaar om problemen te introduceren die je alleen op kunt lossen door je GPU te underclocken, als je je kaart zelf niet overclocked hebt. Overigens draait BF3 na het underclocken nog steeds wel vloeiend op Ultra, dus niks ten nadele van mijn PC... )

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-11-2013 10:50]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2013 10:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 november 2013 10:46 schreef altx het volgende:
Het is wel de vorige generatie maar mijn GTX 580 is ongeveer zo groot als die hele PS4 bij elkaar...

Dat wel, ja Sowieso belachelijke bakbeesten geworden, die GPU's, buh
quote:
Mijn PC is nu bijna 2 jaar oud en heeft nog steeds weinig moeite om games op Ultra te draaien, waaronder Crysis 3 (zoals ik eerder vermeldde). En de Crysis-reeks is een goede benchmark.

Alleen Battlefield 3 (en 4) zijn kut.

Hmm, ik zou dat soort spellen ook eens moeten testen, eigenlijk. Maar ja, om ze nou alleen daarvoor aan te schaffen...
quote:
(Die gasten bij DICE moeten eens leren programmeren... Hoe krijg je het in deze tijd nog voor elkaar om problemen te introduceren die je alleen op kunt lossen door je GPU te underclocken...)

Ohja, dat was dat Wel knap, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-11-2013 10:48]


I wish I was a butterfly


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 10:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 10:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat wel, ja Sowieso belachelijke bakbeesten geworden, die GPU's, buh

Hmm, ik zou dat soort spellen ook eens moeten testen, eigenlijk. Maar ja, om ze nou alleen daarvoor aan te schaffen...

Ohja, dat was dat Wel knap, ja.


Crysis 3 een paar weken geleden een tientje voor betaald op Origin. Steeds net ff die aanbieding afwachten.

10 euro voor Crysis 3. Pakweg 20 euro voor Metro Last Light. Een eurootje of 17 voor Bioshock Infinite. Laatste twee op Steam. Dat zijn tenminste een beetje leuke prijzen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2013 10:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 november 2013 10:55 schreef altx het volgende:
Crysis 3 een paar weken geleden een tientje voor betaald op Origin. Steeds net ff die aanbieding afwachten.

10 euro voor Crysis 3. Pakweg 20 euro voor Metro Last Light. Een eurootje of 17 voor Bioshock Infinite. Laatste twee op Steam. Dat zijn tenminste een beetje leuke prijzen.

Ja, aanbiedingen in de gaten houden doe ik. Maar dan nog, alleen voor een grafische test zoiets kopen, neu

BioShock Infinite al gespeeld? Wat mij betreft een van de beste spellen van dit jaar, misschien wel de beste.


I wish I was a butterfly


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 11:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 10:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, aanbiedingen in de gaten houden doe ik. Maar dan nog, alleen voor een grafische test zoiets kopen, neu

BioShock Infinite al gespeeld? Wat mij betreft een van de beste spellen van dit jaar, misschien wel de beste.


Nee, nog niet aan toe gekomen. Er waren de afgelopen tijd zoveel topgames in de aanbieding dat ik een stapel heb liggen. Dishonored bijvoorbeeld lag ook al een tijdje te wachten (die was ook een tientje, best bizar eigenlijk).

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-11-2013 11:04]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-11-2013 12:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 november 2013 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
kracht heeft als de GeForce GTX 660 - die een jaar geleden als middenmoter geïntroduceerd is.
Ik weet dat t waar is. Ik vond je opmerking gewoon grappig haha.


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2013 13:39 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 november 2013 10:46 schreef altx het volgende:
Mijn PC is nu bijna 2 jaar oud en heeft nog steeds weinig moeite om games op Ultra te draaien, waaronder Crysis 3 (zoals ik eerder vermeldde).


Dat geloof ik best, maar wat heb je voor je PC neergeteld destijds? 1000-1200 euro? Daar koop je 3-4 PS3s voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 13:47 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 13:39 schreef Mark het volgende:
Dat geloof ik best, maar wat heb je voor je PC neergeteld destijds? 1000-1200 euro? Daar koop je 3-4 PS3s voor.


PC moet je daarnaast toch ook hebben.

En op de spelletjes verdien je het langzaam weer terug. Ik heb allerlei spiksplinternieuwe spellen en toch nooit meer dan 20 euro voor een spel betaald.

Overigens is je schatting enigszins aan de lage kant. (Maar een GTX 580 kostte op zich al meer dan een PS4.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2013 13:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 november 2013 13:47 schreef altx het volgende:
PC moet je daarnaast toch ook hebben.



Klopt, maar die van mij (inmiddels 6-7 jaar oud) werkt nog prima voor internet en wordprocessing etc, plus we hebben twee laptops in huis ook. Dus in plaats van een nieuwe PC aan te schaffen puur om nieuwere spellen te kunnen draaien, heb ik dus gekozen voor een spelconsole. Scheelt een klein kapitaal. Daarom vind ik de vergelijking steeds ook mank gaan als mensen de PC hoog prijzen boven een console; je betaalt er namelijk ook stukken meer voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-11-2013 13:55]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 13:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 13:53 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar die van mij (inmiddels 6-7 jaar oud) werkt nog prima voor internet en wordprocessing etc, plus we hebben twee laptops in huis ook. Dus in plaats van een nieuwe PC aan te schaffen puur om nieuwere spellen te kunnen draaien, heb ik dus gekozen voor een spelconsole. Scheelt een klein kapitaal.


Maar ik heb weer geen laptop nodig. Dus of het uiteindelijk zo veel geld scheelt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2013 13:57 by Mark Profiel van Mark

Laptop heb ik ook niet nodig, had ik beter ook niet kunnen vermelden voor het voorbeeld. Laptop voergt verder weinig toe aan de PC, dus vergeet maar dat ik dat zei. Ik bedoelde gewoon puur dat we een laptop/PC hebben voor internet en wordprocessing etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-11-2013 13:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2013 14:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2013 13:57 schreef Mark het volgende:
Laptop heb ik ook niet nodig, had ik beter ook niet kunnen vermelden voor het voorbeeld. Laptop voergt verder weinig toe aan de PC, dus vergeet maar dat ik dat zei. Ik bedoelde gewoon puur dat we een laptop/PC hebben voor internet en wordprocessing etc.


Ik heb zelf dus 1 PC voor alles. Als je dat vergelijkt met dat je voor elke toepassing een apart apparaat hebt, dan ben je met 1 PC uiteindelijk zo duur nog niet uit.

Overigens is er voor mij nog 1 ding dat meespeelt: De systeemeisen van games op de PC zijn de afgelopen 3 jaar redelijk stabiel geweest. We zitten aardig tegen het plafond. De graphics kunnen zo langzamerhand ook niet heel veel beter meer.

Vandaar ook dat een 2 jaar oude PC nog steeds alles op Ultra kan draaien. Dat kon je je een paar jaar geleden niet voorstellen. Dan kon hij dat wel toen je hem net had, maar het feest was dan binnen de kortste keren over.

Ik ben dan ook benieuwd wanneer het eerste spel zich aandient dat ik niet op Ultra kan spelen. Misschien zeg ik over 4 a 5 jaar ook wel dat ik een 6/7 jaar oude PC heb, maar dat hij nog steeds alles aan kan... (Een mens mag dromen.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 01-11-2013 17:45 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

How do you know if someone is a PC gamer?

- Dont worry, they will tell you.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-11-2013 18:57 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik lach me kapot.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-11-2013 19:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

niet doen


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-11-2013 18:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 november 2013 12:55 schreef Fusion het volgende:
Ik weet dat t waar is. Ik vond je opmerking gewoon grappig haha.

OK

Destijds toen de PS3 en Xbox 360 uitkwamen liepen ze flink voor op de normale game-PC. Dat duurde toen een paar jaar voor PC-land weer een beetje bij was. Was toen flink afzien als PC-gamer; van jaloezie tot pure wanhoop dat PC toch echt ging sterven

Ik ben toch wat verbaasd dat die voorsprong er nu niet zo is. Zou het zijn omdat de consoles anders echt veel te duur worden? Is het simpelweg zinloos geworden omdat graphics nu toch al zo vet zijn? Fascinerend wel


I wish I was a butterfly


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-11-2013 21:16 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Holy balls wat is GTA5 tof zeg. Enorm oog voor details, goed en spannend verhaal, interactie met praktisch alles, mid-mission saves, toffe muziek, handling van de auto's is stukken verbeterd, toffe characters, en vooral Trevor. Wat een baas is dat


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


GruntSmurf
Usericon van GruntSmurf
Posted 03-11-2013 21:21 by GruntSmurf Profiel van GruntSmurf

Helemaal mee eens !


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-11-2013 22:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 3 november 2013 21:16 schreef Ethereal het volgende:
Holy balls wat is GTA5 tof zeg. Enorm oog voor details, goed en spannend verhaal, interactie met praktisch alles, mid-mission saves, toffe muziek, handling van de auto's is stukken verbeterd, toffe characters, en vooral Trevor. Wat een baas is dat

Wat ik er zo her en der van mee krijg lijkt die ook beduidend beter dan GTAIV.


I wish I was a butterfly


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-11-2013 23:37 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 november 2013 22:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat ik er zo her en der van mee krijg lijkt die ook beduidend beter dan GTAIV.


Absoluut! GTA4 vond ik leuk voor een paar dagen en daarna verloor ik de interesse in de game een beetje, het verhaal pakte me niet echt.. GTA5 speel ik op elk moment dat ik tijd heb, omdat het spel ansich heel tof is maar ook om te zien hoe dit verhaal verder verloopt. En omdat random mayhem creëren in de stad natuurlijk erg tof is


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-11-2013 4:12 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Valve toont prototype van Steam Machine

Valve heeft een aantal prototypes van de Steam Machine door een aantal Amerikaanse media laten testen. De 'testconsoles' beschikken over een Nvidia GeForce GTX 780-videokaart en een Intel Core i7-processor. Valve laat de Steam Machine op zijn Steam OS draaien.

Het prototype van de Steam Machine, die door The Verge en Engadget is getest, heeft een behuizing van aluminium en staal, en meet 30,5 centimeter breed en 7,4 cm hoog. De console heeft een ontwerp gekregen waarbij de cpu en gpu aparte ventilatiegaten hebben gekregen voor het afvoeren van de warmte. In het testsysteem is een Intel Core i7-processor geplaatst, samen met een Nvidia GTX 780-videokaart. De hoeveelheid werkgeheugen is niet duidelijk.

De Steam Machine zal als prototype door driehonderd gamers getest worden. De machine moet games uit Valves Steam-platform naar de huiskamer brengen. Valve heeft de console voorzien van Steam OS, het op Linux gebaseerde besturingssysteem. Volgens The Verge draait het besturingssysteem soepel, maar de functionaliteit is beperkt.

Valve zal de console leveren met de Steam Controller. De touchpads van de controller zouden nauwkeurig werken maar nog enkele problemen met een aantal games vertonen. Valve benadrukt echter dat de Steam Controller nog niet in productie is genomen.

De Steam Machine moet volgens Valve vooral als een prototype worden gezien. De Steam Box-consoles, die volgend jaar van verschillende fabrikanten op de markt moeten komen, zouden aanzienlijk compacter zijn. Verder meldt Valve dat het geen plannen heeft om eigen games exclusief voor de Steam Box uit te brengen. Ook zegt het bedrijf niets over een mogelijke Half Life 3-titel.



Bron


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2013 8:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Blast from the past, maareh... als Ik Tomb Raider Chronicles speel (op mijn PS1 emulator op de mobiel) en ik ben klaar met de training met die Duitse Indiana Jones wannabe, dan moet je toch door die opening lopen waar die grote ronde steen is weggerold? Waar zeg maar dat grote, zwarte gat is? Als ik dat doe, hangt ie


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-11-2013 9:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 november 2013 4:12 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ook zegt het bedrijf niets over een mogelijke Half Life 3-titel.



edit: dat bericht van Tweakers mist behoorlijk wat informatie, trouwens. Zo zijn er allerlei verschillende prototypes rondgestuurd, een paar dikker en een paar minder dik dan de bovenstaande.

Here are the specifications for Valve's 300 prototypes.

The 300 prototype units will ship with the following components:
GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660
CPU: some boxes with Intel i7-4770, some i5-4570, and some i3
RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB GDDR5 (GPU)
Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHD
Power Supply: Internal 450w 80Plus Gold
Dimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in high

http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse#announcements/detail/2145128928746175450

Vind het heel wat dat het past... Een titan in effectief 6,5 cm ofzo?

Overigens noemt Steam het expres geen console en geen PC, beetje flauw dat zij dat wel doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-11-2013 9:30]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-11-2013 9:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik speel die game sowieso pas over 10 jaar. Day one inderdaad.

@ Console/pc ding, lees de reacties op Tweakers.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 05-11-2013 10:10]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 05-11-2013 10:59 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 3 november 2013 21:16 schreef Ethereal het volgende:
Holy balls wat is GTA5 tof zeg. Enorm oog voor details, goed en spannend verhaal, interactie met praktisch alles, mid-mission saves, toffe muziek, handling van de auto's is stukken verbeterd, toffe characters, en vooral Trevor. Wat een baas is dat


Ik mis wel een beetje een hardcore/metal zender, maar Rebel Radio is tof!

Inmiddels voor de tweede keer aan het spelen



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen