![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als iemand nog zin in een flinke op de film "Drive" geinspireerde bad trip heeft, vooral even Hotline Miami spelen. http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-23-hotline-miami-review 2,88 op Steam Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Alternate - $1339 CPU - Intel Core i5 4570 Graphics - Gigabyte GTX 760 RAM - 16GB Storage - 1TB SSHD CyberPowerPC - $499 and up CPU - AMD/Intel Core i5 CPU Graphics - AMD Radeon R9 270/Nvidia GTX 760 RAM - 8GB Storage - 500GB Digital Storm Bolt 2 - $2,584 CPU - Intel Core i7 4770K Graphics - GTX 780 Ti RAM - 16GB Storage - 1TB HDD + 120 GB SSD Gigabyte Brix Pro - TBD CPU - Intel Core i7-4770R Graphics - Intel Iris Pro 5200 RAM - 2 x 4GB Storage - 1TB SATA 6Gb/sata Falcon Northwest - $1,799 to $6000 CPU - customisable Graphics - Nvidia GeForce GTX Titan RAM - 8 to 16 GB Storage - up to 6 TB iBuyPower - $499 and up CPU - Quad core AMD or Intel Graphics - Radeon GCN Graphics RAM - 8GB Storage - 500GB+ Materiel.net - $1,098 CPU - Intel Core i5 4440 Graphics - MSI GeForce GTX 760 OC RAM - 8GB Storage - 8 GB + 1 TB SSHD Next SPA - price TBD CPU - Intel Core i5 Graphics - Nvidia GT 760 RAM - 8GB Storage - 1TB Origin PC Chronos - price TBD CPU - Intel Core i7 4770K (3.9 to 4.6 GHz) Graphics - 2 x 6GB Nvidia GeForce GTX Titans Scan NC 10 - $1,090 CPU - Intel Core i3 4000M Graphics - Nvidia GeForce GTX 765M RAM - 8GB Storage - 500GB Webhallen - $1,499 CPU - Intel Core i7 Graphics - Nvidia GT 780 RAM - 16GB Storage - 1TB SSHD Zotac - $599 CPU - Intel Core (TBD) Graphics - Nvidia GeForce GTX RAM - TBD Storage - TBD De verschillende versies van de steambox. Bron Eurogamer. Die Origin PC Chronos is wel vrij dik zeg. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Mooi man. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 08-01-2014 4:36] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
:') ![]() |
|
Bezig met Jade Empire, die ouwe krakert van de eerste xbox. Zit allemaal zeer degelijk in elkaar. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Die Jappen weten toch hoe ze een entertainment spel moeten maken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ben begonnen met Dark Souls, op PC, muis/keyboard (overigens na installatie van twee fixes goed te doen). Maar moeilijkkk!! Wel vette sfeer. Ik word momenteel geowned in de Undead Parish. Dat wordt dus een meerjarenplan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Mooi zijn die games. Ik heb volgens mij drie jaar gedaan over z'n voorganger! Ik hang nu even vast bij een magische vlinder in een tovertuin met slapende reuzen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Moonlight butterfly is een van de makkelijkere bossfights. Inmiddels Dark Souls al 3 keer uitgespeeld.. kan die game wel dromen. Enige wat mij nog te doen staat is de aller laatste eindbaas in het DLC gedeelte verslaan.. niet te doen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Manus? Die is inderdaad seriously fucked up. ![]() |
|
Eindelijk Bioshock Infinite maar eens uitgespeeld. Ik was niet zo heel erg kapot van de actie in de game, ik heb liever de kleinere schaal van de eerste twee games. Maar het verhaal is sterk en vooral het einde is echt geweldig neergezet, "Infinite" indeed. Erg lang geleden dat ik nog bij een game echt 'wow' gezegd heb en kippevel kreeg. Nu is dat plotstuk wel eerder gebruikt, maar zeldzaam genoeg om nog steeds indruk te maken ![]() ![]() |
|
Bioshock Infinite is alleen al voor de wereld de moeite waard. ![]() |
|
quote: Yup. Actie is aardig, niet heel bijzonder, maar verder is het goddelijk. Veel games met een sterk verhaal/sterke sfeer zijn alsnog wat mweh op het einde, maar BI klapt op het einde ruim over de kwaliteit van het voorgaande heen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zo, gisteren Bioshock Infinite uitgespeeld. Zeer mooie graphics, en een mooi verhaal, alhoewel ik niet volledig mee was...waarom wordt het X op het einde nu juist X door zijn X? En de gevechten vond ik, over het algemeen, ook chaotisch en stresserend. Toch steekt dit spel met kop en schouders boven de meute uit. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 14-01-2014 10:43] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Bedankt voor de spoiler. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Graag gedaan! Sorry, ik ging er van uit dat jullie game maniacs Bioshock al old skool zouden vinden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:Ik wilde 'm gaan spelen, maar dat hoeft nu niet meer. Spoilen is extreem gay en enkel voor homo's, dus voel je trots. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Games is voor kneuzen :') ![]() |
|
quote: Als je de spoiler nou even weghaalt... ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Maar het verhaal is nog veel complexer dan dat hoor, er zijn nog veel onverwachte wendingen en zo, echt, laat dit je pret niet bederven ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
The Forest, open world survival horror. Schijnt nog de Cry Engine. Wanneer komen de games met de nieuwste Unreal [4?] Engine? Edit: video tussen img tags. Nee. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-01-2014 13:26] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Begin 2014, dus snel denk ik? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games#Unreal_Engine_4 No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |