IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The warmth of life has entered my tomb [Games topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2013 10:52 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 14 oktober 2013 10:21 schreef PandroidJack het volgende:
Dit dus. Hier lijkt het allemaal zo simpel. Ik herinner me toch vooral veel te veel vijanden, en veel te weinig munitie.



dit was zo'n gruwelijk moeilijke eindbaas...onovertroffen sindsdien.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 14-10-2013 10:52]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2013 11:52 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 10 oktober 2013 18:03 schreef Morridin het volgende:

Of heb je het over Doom 1, eind van de 1e episode? Teleporteer je naar een kamertje met monsters en daar kun je idd alleen maar doodgaan. Cheaten kan, maar heeft toch geen nut


Die was vrij gemakkelijk. En dat was volgens mij in Doom II.
Wanneer je in die kamer bent met alle monsters...niet schieten...je bent kansloos. Er langs rennen en dan is er ergens een lift.
De lift opgaan alle monsters ontwijkend en op de juiste hoogte kan je baphomet schieten.
Van de lit afspringen en dit een aantal keren herhalen.
Game completed!


bub


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-10-2013 8:31 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Heartstone beta key! w00p! [blizzslut]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-10-2013 18:35 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 oktober 2013 11:52 schreef Bub het volgende:
Die was vrij gemakkelijk. En dat was volgens mij in Doom II.
Wanneer je in die kamer bent met alle monsters...niet schieten...je bent kansloos. Er langs rennen en dan is er ergens een lift.
De lift opgaan alle monsters ontwijkend en op de juiste hoogte kan je baphomet schieten.
Van de lit afspringen en dit een aantal keren herhalen.
Game completed!


Dat is een andere
Doom 1, episode 1 heeft aan het eind 2 Hell Barons die je moet doden. Dan kun je verder en kom je bij het stukje dat ik noemde



ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-10-2013 22:52 by ErikS Profiel van ErikS



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-10-2013 23:41 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 14 oktober 2013 10:52 schreef Spirit In Black het volgende:
dit was zo'n gruwelijk moeilijke eindbaas...onovertroffen sindsdien.


IDDQD en IDKFA. Die heb ik vroeger zoveel gebruikt dat ik ze nu nog weet, haha.. Tenzij ik games door elkaar haal nu. Deed vroeger altijd dappere pogingen een game fatsoenlijk uit te spelen, totdat ik hopeloos vastliep en de nieuwste Power Unlimited erbij pakte om te kijken of er cheats waren

Pre-Google tijdperk


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-10-2013 5:28 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Cheats in bladen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-10-2013 17:58 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 oktober 2013 23:41 schreef Ethereal het volgende:
IDDQD en IDKFA. Die heb ik vroeger zoveel gebruikt dat ik ze nu nog weet, haha.. Tenzij ik games door elkaar haal nu. Deed vroeger altijd dappere pogingen een game fatsoenlijk uit te spelen, totdat ik hopeloos vastliep en de nieuwste Power Unlimited erbij pakte om te kijken of er cheats waren

Pre-Google tijdperk


Die codes waren alleen voor de Doom games, pre-Doom 3 geloof ik
Quake had een simpel "god" in de console voor onsterfelijkheid.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-10-2013 20:15 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Gaat jeuken!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


GruntSmurf
Usericon van GruntSmurf
Posted 31-10-2013 21:18 by GruntSmurf Profiel van GruntSmurf

www.cardhunter.com

Een free-to-play spel vergelijkbaar met Magic the Gathering (niet gespeeld). Met kaarten dus.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-10-2013 21:42 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 17 oktober 2013 20:15 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:


Gaat jeuken!

Tomb Raider?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


GruntSmurf
Usericon van GruntSmurf
Posted 31-10-2013 21:48 by GruntSmurf Profiel van GruntSmurf

Beyond Two Souls ?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2013 21:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 oktober 2013 17:58 schreef Morridin het volgende:

Quake had een simpel "god" in de console voor onsterfelijkheid.


Dan was er ook meteen geen reet meer aan, eigenlijk.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-10-2013 22:03 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 31 oktober 2013 21:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dan was er ook meteen geen reet meer aan, eigenlijk.





Ik vond het als klein kind altijd fantastisch om in Doom/Quake etc cheatcodes te gebruiken en om hordes vijanden in godmode om te maaien.. kan me er nu weinig meer bij voorstellen eigenlijk hehe.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2013 22:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Daar was ik toen al te oud voor, denk ik.

Ik cheatte heel vroeger met de philips videopac g7000.



Met de power op on een beetje de cartridge zo eruit trekken, dat dat apparaat "in de war raakte". Dan waren de graphics fucked up en kon je op plekken komen waar dat normaal niet kon.

Je had er niks aan, maar toch was het leuk, hehe.

Hé! In het woord videopac zit opa.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-10-2013 22:13 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 31 oktober 2013 21:48 schreef GruntSmurf het volgende:
Beyond Two Souls ?
Ja. Die heb ik laatst nog (voor de helft ongeveer) bij een vriend gespeeld in co-opmodus. Een soort interactieve film met vooral 'quicktime events' en keuzes (die niet zo veel gevolgen hebben). Leuk en het ziet er allemaal supermooi uit. Wel jammer dat er eigenlijk geen uitdaging in zit en het verhaal op typisch Amerikaanse wijze gebracht wordt.


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-10-2013 22:21 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 31 oktober 2013 22:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Daar was ik toen al te oud voor, denk ik.

Ik cheatte heel vroeger met de philips videopac g7000.



Met de power op on een beetje de cartridge zo eruit trekken, dat dat apparaat "in de war raakte". Dan waren de graphics fucked up en kon je op plekken komen waar dat normaal niet kon.

Je had er niks aan, maar toch was het leuk, hehe.

Hé! In het woord videopac zit opa.





Haha, deed ik ook.. maar ik paste stukjes code aan van spelletjes met een hex editor om grappige glitches te krijgen enzo. Of audio bestanden vervangen enzo was ook leuk..





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2013 22:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nice!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-10-2013 22:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Of spelletjes downloaden over de radio. Of idd met een hex-editor stukken machine code overtikken uit een game magazine. Those were the days.


When your people matter, menstrual health matters


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 01-11-2013 6:15 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Wie gaat welke next-gen console halen? PC gamers hoeven dus niet te reageren.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2013 9:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 november 2013 6:15 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wie gaat welke next-gen console halen? PC gamers hoeven dus niet te reageren.

Inderdaad, die hebben de next-gen al


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-11-2013 9:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Moest stiekem even lachen haha.


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2013 10:19 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 november 2013 6:15 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wie gaat welke next-gen console halen? PC gamers hoeven dus niet te reageren.


Heb het prima naar mijn zin met mijn Ps3, dus voorlopig geen nieuwe console nodig. Zeker nu GTA5 op de PS3 is gekomen.

(Al zal het wel Ps4 worden als ik ooit een nieuwe koop).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2013 10:25 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 november 2013 9:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Inderdaad, die hebben de next-gen al


Ik vind het de investering niet waard, eerlijk gezegd. Was vroeger ook altijd standaard van de PC spellen, maar ik word dezer dagen strontziek van het steeds moeten kijken of mijn computer het grafisch en qua processing power allemaal wel aankan. Dan leg ik liever 200-300 euro neer voor een aparte spelcomputer waarvan ik de garantie heb dat als ik een spel koop, het gewoon werkt, dan dat ik voortdurend PC componenten moet gaan upgraden of nieuwe patches zoeken en installeren etc. Veel te veel gezeik, plus het kost je veel meer om een PC de gewenste specs mee te geven dan om een aparte spelcomputer aan te schaffen. LEuk als je een techie bent, maar voor een casual gamer zoals ik is het koppijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-11-2013 10:26]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2013 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 november 2013 10:25 schreef Mark het volgende:
Ik vind het de investering niet waard, eerlijk gezegd. Was vroeger ook altijd standaard van de PC spellen, maar ik word dezer dagen strontziek van het steeds moeten kijken of mijn computer het grafisch en qua processing power allemaal wel aankan. Dan leg ik liever 200-300 euro neer voor een aparte spelcomputer waarvan ik de garantie heb dat als ik een spel koop, het gewoon werkt, dan dat ik voortdurend PC componenten moet gaan upgraden of nieuwe patches zoeken en installeren etc. Veel te veel gezeik, plus het kost je veel meer om een PC de gewenste specs mee te geven dan om een aparte spelcomputer aan te schaffen. LEuk als je een techie bent, maar voor een casual gamer zoals ik is het koppijn.

Ja ja, we weten het nou wel Kosten heb je een punt (al zijn kosten voor games misschien langer), maar verder overdrijf je wel een beetje hoor. Nogmaals, ik hoef nooit te kijken of m'n PC het aankan, ben niet voortdurend aan het upgraden, of met patches bezig. En componenten uitzoeken is ook niet zo lastig, want zat techies die dat al voor je gedaan hebben Maar goed, het blijft hoe dan ook meer moeite, absoluut weer
quote:
Op 1 november 2013 9:44 schreef Fusion het volgende:
Moest stiekem even lachen haha.

Hoezo? 't Is wel waar, hoor De PS4 draait op een GPU die theoretisch net zoveel kracht heeft als de GeForce GTX 660 - die een jaar geleden als middenmoter geïntroduceerd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-11-2013 10:42]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen