|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik voorspel een huildiscussie over 'zelfverdedigingssport' vs. 'vechtsport'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dit soort dingen zijn sowieso voor onzekere mensen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ook dat mag in dit topic. Van mij tenminste wel. @OWW [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 21-07-2013 16:32] |
|
Ik doe aan origami, ik kan iemand zo in een kraanvogel vouwen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik doe aan sushi, met chopsticks. Hai! When your people matter, menstrual health matters |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:28] |
|
LV is een expert op het gebied van onzekerheid dus ik geloof hem wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
|
Cobra Kai! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vroeger judo, groene band ofzo. Maar volgens mij is dat geen vechtsport... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Judo? Da's toch iemand vastpakken totdat de ander er zo ziek van wordt dat die ander "ik geef het op" roept. |
|
quote:Klem zetten en ervoor zorgen dat de ander uitgeschakeld is en geen gevaar meer vormt. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dat zeg ik net. |
|
|
Volgens mij kom je bij de meeste Judo worpen op je rug terecht. Wat overigens erg effectief is aangezien dat op straat betekend dat je iemands zijn rug breekt. |
|
|
2003 2010 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29] |
|
Zo mooi (nou ja, 'mooi', ik vind dit soort full contact en t publiek eromheen walgelijk) hoe toch n Badr jou en ws alle andere pesilats toch met dit soort trappen finaal tot appelmoes verwerken. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Maar wat als iemand je aanvalt met een banaan? Nou? Nou? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote:Ik weet bijna zeker dat ook jouw trainer t aflegt tegen n Badr. Kickboxers hoeven maar n paar techniek3n te beheersen, oefenen die tot de perfectie en zijn daarmee vaak explosiever (sneller, harder) dan bijv bijv beoefenaars van pencak, wu shu etc. Ik denk dat n gemiddelde, goed geplaatste stoot van zo'n K1 malloot letterlijk dodelijk is voor de niet wedstrijdsporters van dit niveau. Ik hoor altijd mensen roepen dat hun leraar zus en zo, maar feit is dat zwaargebouwde mensen die muay thai als basis hebben de vechtsporten domineren. No offence. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |