|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Pennywise Zeker het oudere werk. [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 22-10-2002 16:53] |
|
kvind pennywise niet zo super |
|
Ik vind about time toch wel een super cd |
|
Ik vind The Cramps heel tof. En Reverend Horton Heat, maar das meer psychobilly I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Crass Conflict Propagandhi No Use For A Name Charles Bronson Against All Authority Good Riddance Dead Kennedys Vision Ignite GoodCleanFun American Nightmare Kid Dynamite AFI nou jij, Neg en uhh, gaan we nog naar Awkward Thought vanaamp?? |
|
Boyzone is wel een goede band in dit genre. [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 22-10-2002 17:18] |
|
uh-huh |
|
Social Distortion Boy Sets Fire RANCID (weet dat je het slecht vind, maar ik dus niet ) ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:hier staan er wel enkele goeie tussen en inderdaad neige , ik vind rancid niet goed, waarom weet ik ook niet |
|
Tilt! |
|
Punk Rock is veels te vrolijk ... *bah* nog erger dan power metal Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kent iemand hier The Krays? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Verder draag ik deze bands een warm hard toe: 7 seconds AFI Bad religion Bambix Beans Bigwig the Casualties Driller killer the Dwarves Flogging molly Good riddance Kid dynamite Misfits the Nerve agents No use for a name Outline Rise against Strike anywhere Tiger army Varukers Vision Armchair martain en Bad astronaut zijn 2 bands die wel een beetje in het straatje punk passen maar toch anders en ook heel goed zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Meneer heeft duidelijk niet de goeie bands geluisterd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben helemaal verslingerd aan riotgrrrl punk! Vooral L7 Maar NOFX, Lagwagon en velen, al eerder genoemde bands, vind ik leuk. Don't blush when I rip you open |
|
Ik vind antiflag wel super, veel beter of blackflag. En de toy dolls is wel grappig |
|
De nieuwe Strung out is ook een aanrader. Heeft er hier iemand enig idee hoe de nieuwe The Spooks, The Krays klinken en waar ik aan The culprits kan komen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
toy dolls operation ivy rancid vandals... |
|
FACE TO FACE en uhh, Puny... hehe |
|
Venerea Dead Kennedys Exploited Ramones en die enkele groepen die'k bij onze snarenplukker hoor die zijn soms wel leuk! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vind meestal niet meer dan een paar nummers goed bij punkbands; weet niet goed waarom... |
|
Ik hou niet zo van punk(ers), hoewel ik Septic Death wel een heersch-band vind, maar die zitten meer in dat donkere Misfits-straatje alleen is de muziek veel extremer echt kippevel! De zanger van Septic Death is Pushead bekend van zijn cover-art van o.a. Metallica en Misfits. Als ik dan al bands zou moeten opnoemen kom ik niet verder als Doom, Raw Noise, Extreme Noise Terror en wat ouwe Amerikaanse shit zoals Descendents, Funeral Dress wat al genoemd is en het hele ouwe Bad Religion, maar vooral Misfits vind ik wel een aardige band. Edit: Deze LP had een kameraad van me en die heerst echt zwaar! Zo ziek, donker en afgedraaid! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 23-10-2002 1:29] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:waaaaaaah Septic Death!!! NOUNOU a deeeeeemon inside of me! en kichigai en de hele zooi, prachtig zijn ze, geschift lawaai. Hebber nog een sweater van! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Iemand met verstand van goeie punk-muziek! -They can never know your hardware!! *typo* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 23-10-2002 0:56] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:overdrijven is ook een vak................ |
|
funeral dress, dat zijn toch belgen o ja kent iemand malaka, franstalige punk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |