|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Alsof de muziek tegenwoordig niet voldoende reden is an sich. I know ... signature |
|
Ja, protesteren ze niet gewoon omdat Metallica niet sinds 1990 gestopt is? |
|
of omdat beren meer metal zijn dan Metallica signature |
|
quote: Ik word er zo moe van, op Facebook allemaal van die alternatieve hipsters die allemaal Metallica gaan boycotten. Maar wel ieder weekend lekker hip barbequen in het park en ze hebben allemaal zo'n doorgefokt Frans misbaksel als hond, nee dat is lekker diervriendelijk. Against God and Government |
|
Je kent ze? Ze bbq'en allemaal? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Vanavond kalfslapjes! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heel, heel, nee echt, héél origineel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ook heel origineel om daarop te happen. |
|
Ik hap liever in irritante ventjes dan in baby-koetjes, maar point taken. When your people matter, menstrual health matters |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ze spreken over 'eerlijk', hebben ze een Beter Leven en/of Eko keurmerk? Kan ik niet zo znel zien. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hier staat er wat meer over onder andere: http://www.wherethefoodis.nl/geen-pakjes-met-lapjes-maar-koop-een-koe/ http://flexitarier.nl/nieuws/koop-een-koe/ quote: quote: quote: Best een tof initiatief vind ik [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-06-2014 13:29] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Thanks! Dat klinkt idd erg goed. Zo hoort t!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Van sommige groepen weet je gewoon wat voor een hypocriet vlees je in de kuip hebt, vind je niet christenhondje van me. Against God and Government |
|
quote:Wat mij betreft mogen de mods dit aanvallende en kinderachtige bericht even weghalen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Against God and Government |
|
We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Typisch Fusion: zelf plaatst hij de ene ongeprovoceerde persoonlijke aanval na de andere (en als je hem daarop wijst komt hij met allerlei nietszeggende excuusjes), maar als je het eens bij hem doet, gaat hij huilen en eist censuur. Walgelijk, hypocriet sujet. |
|
Ontopic, graag. Iedereen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
edit AG: Ontopic, graag. Iedereen. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 12-06-2014 15:00] When your people matter, menstrual health matters |
|
Het hangt er een beetje van af, een beetje gaan huilen omdat ze in de oostvaardersplassen beesten aan een natuurlijke(en dus lijdende) dood laten gaan is onzin qua dierenwelzijn.(trouwens dat was die pvv-er die daar stennis over ging schoppen). Nog een voorbeeld: mijn vader heeft verder last van uilen in zijn loods, maar je mag ze niet doodmaken omdat het beschermde beesten zijn. In Nederland vind ik dat ze qua dierenwelzijn altijd het zwaartepunt op de verkeerde plek leggen. Beesten waar je gewoon last van heb zou je wat mij betreft mogen doodmaken. Maar dingen zoals een verbod op bont en bioindsutrie ben ik wel voor. Ik irriteer mij sowieso aan bontkraagjes. Ik was altijd tegen jagers maar de jagers die ik ontmoet heb waren eigenlijk best wel goede mensen die zich bekommeren om de natuur. Maar ja die knallen een paar ganzen of herten af en eten die op. Zoals James Hetfield jaagt is wel kut, een beetje op beren jagen...dat heeft toch totaal geen zin? The writing's on the wall and the penmanship sucks |
|
Ik vind beschermende beesten ook maar maf When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |