|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
JA LAAT ME MAAR WEER ALLEEN MET DE KINDEREN!!! |
|
Ik kan het voor maximaal zes of zo, daarna is het fornuis te klein en wordt het te chaotisch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nu wordt het net The Matrix. "There is no spoon." Maar dan met kinderen. En geen lepels. Lepels voor de soep/pap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Schrödingers kinderen? |
|
quote:Bij meer dan 25 vind ik het vervelend worden. Tenzij ik de hele dag heb. Dan mogen er gerust vijftig komen. Maar uit dierenliefde kook ik eigenlijk altijd vegetarisch. Soms vis. En als ik met vlees kook, altijd van de biologische slager. Al lijkt zo'n koopeenkoe/varken me nog leuker. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Als je een beetje ruimte hebt is het met zulke aantallen bewoners misschien wel leuk om zelf een varken groot te brengen op het groenafval. Gebeurt hier in de buurt ook, na zoveel tijd gaat dat beest naar de slager en begin je opnieuw. Win-win-win want spotgoedkoop, veel minder afval en je kan een biggetje aaien. You have time. You are doing fine. |
|
Ja, dat staat ook in de planning! Maar de grond waar we wonen is zo vervuild, dat het lastig is. Varkens schijnen tot een meter diep te wroeten. Er moet dus flink wat omgespit worden voor die tijd. |
|
Wel van toepassing op dit forum, zo in dit topic When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Kun je beter op maroc.nl posten I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
Nu dat beest er toch al zo bij ligt kun je hem net zo goed opeten. Weggooien van een restproduct zou verspilling zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hij gaat zeker verspreid worden When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: damn |
|
http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F247129992%2FGrote+brand+verwoest+varkensbedrijf+in+Oirschot+Geluid+van+krijsende+varkens+erbarmelijk.aspx Opritten met die kiloknallers, megastallen en bio-industrie! Ik kan wel janken als ik dit lees... When your people matter, menstrual health matters |
|
Walgelijk plaatje Maar inderdaad, ipv dat dier daar dan zo te laten liggen sterven, gebruik het dan voor vlees "...And forgive me nothing for I truely ment it all, what I said, what I've done..." |
|
Ja want dat maakt t Leven in n kooi van ijzerdraad waarin je je niet eens kunt keren, je pootjes vol zwerende wonden en levend villen als dood opeens goed. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gut, gut, meneer is weer op zoek naar ruzie hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nvm. Zen. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 07-04-2016 16:32] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Is daar een interne reden voor? Of willen ze jou daar gewoon niet hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of val je daar ook iedereen lastig met plaatjes van dierenleed? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat zou ik stiekem wel willen ja. Een beetje tegengas geven aan de leugens van de reclame en de verborgenheid van t leed. When your people matter, menstrual health matters |
|
Net nog lekker varkensvlees, hertenvlees, reebout en struisvogelvlees gehaald. Geen idee hoe het met het welzijn van die beesten was en om eerlijk zijn zal mij dat aan mn reet roesten. Als het maar lekker is. |
|
Het roest je ook niet aan je bolle reet hoe je eruit ziet, vetklep, dus dat je je ook niet druk maakt om dierenleed is niet zo verwonderlijk. Als je je vette pens nog maar wat voller kan proppen. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 08-04-2016 11:06] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |