|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Het Poolse Mord'A'Stigmata combineert blackmetal met veel electronic en ook een scheut post-punk. Sadness is een eenmansproject uit de VS. Melancholische blackgaze met erg goed gebalanceerde cleane vocalen bij vlagen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-04-2019 16:31] |
|
Sadness klinkt perfect, precies het geluid wat ik graag hoor. Bedankt voor de tip |
|
Idd, thanks voor de tip! Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
quote: Klinkt lekker The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En die Sadness klinkt inderdaad ook very nice. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Eerste helft van die plaat klonk ijzersterk maar bij de tweede helft dwaalde mijn aandacht een beetje af. Beetje frontloaded zo lijkt het, vaker luisteren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
signature |
|
quote: Die is erg goed ja |
|
|
|
2019 en dan nog met stuifzuigerblackdemo's aan komen zetten. #doedatnouniet Hafgufa |
|
quote: Liever een goede stofzuigerblackdemo zoals deze van Ravenzang dan een middelmatige geliktklinkende blackmetaldemo of plaat. |
|
Kun je nagaan hoe het klinkt als je alles fatsoenlijk kunt horen. Ik vind het een prima demo, maar ik ga er als reviewer geen half uur naar luisteren zo. Hafgufa |
|
Ze hebben juist voor dit album de nummers van de demo's opnieuw opgenomen. Er staat bij de video dat het een demo is maar het is dus een album. Misschien komt het omdat ik vrij veel naar "stofzuigerproducties" luister maar ik vind dat bij deze plaat erg meevallen. |
|
FUCK!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Fantastische plaat, ik heb afgelopen zaterdag de vinyl versie binnen gekregen.. De black metal plaat van het jaar denk ik. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dit is verre van een stofzuigerproductie, dat wel even ter verbetering. Dat je er geen half uur aan wilt besteden is prima natuurlijk; voldoende die dat wel willen en er zo wel een goed oordeel over kunnen vellen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk dat de muziek klinkt als een stofzuiger. Dan kun je er wel een goede productie overheen gooien, het klinkt nog altijd nergens naar. Maar goed, da's mijn mening, ik hou van fatsoenlijk geluid ipv 'sfeer' Hafgufa |
|
Ik heb ongeveer 8 minuten geluisterd en het valt mij vooral op dat de riffs prima zijn, maar dat het geheel een beetje twijfelend ingespeeld lijkt te zijn. De timing klopt ook af en toe niet helemaal. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |