|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Ravnajuv En wat is het probleem van die text? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Het dient enkel om af te leiden van het feit dat de muziek intens kut is. Beetje als female fronted metal. |
|
quote: Heb je het ook daadwerkelijk gehoord? Geweldig album geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-09-2020 8:41] |
|
Nee, want de omschrijving geeft me terminale aids. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Klinkt wel goed. Vreemd ritmisch voor een blackmetalplaat. Ga ik nog een paar keer luisteren. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik kan niet zo goed tegen die zelfpijperij/overschatting. Interessantdoenerij. Om het in voetbaltermen te zeggen: Dit album is West Bromwich Albion dat zich voordoet als Manchester City. Hafgufa |
|
quote: Ok, welke bands zitten in de zelfde competitie als Manchester City heden ten dage volgens jou? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Geen één band, alle goede muziek is tussen 1994 en 2000 al gemaakt Nee, even zonder flauwekul, ik vind oprecht geen enkele band zo goed als dat het ooit was. Jaarlijstjes maken is een kwestie van zoeken naar iets wat er dan maar in moet. Als ik dan mijn Man City's moet noemen, dan kom ik uit bij Darkspace/Paysage d'Hiver. En Evilfeast. Ik kan ook niks met de (huidige) golf aan NL/BE black. Fluisteraars, Meslamtaea, Asgrauw, Verwoed, Turia, Laster, Terzij de Horde, Alkerdeel, Wiegedood, Lubbert Das etc, etc. Hier en daar een leuk nummer, maar het pakt mij niet vast. Teveel hip, teveel literair, teveel museumjaarkaart, het is niet mijn ding. Zo, nu ga ik even 'Towards the Skullthrone of Satan' opzetten. Hafgufa |
|
quote: Dit sowieso inderdaad. Vroegah, toen had je nog Fluisterwoud. Dat was lekker. Tegenwoordig zijn het voornamelijk verkapte hipsters. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Volgens mij moeten jullie nodig even 'Tirades uit de Hel' van Duivel luisteren. |
|
quote: Dat zijn die gasten van Fluisterwoud zag ik net :') "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
aha. die jim, was dat irritante klootzak die hier vroeger ook aan het posten was? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jep. quote: :') maar +1. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-09-2020 18:43] Je moeder. |
|
quote: Asgrauw klinkt anders verdomd Scandinavisch in den oren. Check IJsval eens. Mogelijk kan je dat wel waarderen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: thanks "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Agreed. Ik ga Langs Galg en Rad nog eens opzetten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ojaaa, ik snapte die titel toen niet. nu nog niet, zie ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb Sagelinge recent nog gesproken bij het darten, die teksten zijn onder het genot van diverse middelen ontstaan Hoer van de zeven Hemelen, ook zoiets. Wie daar iets van kan maken mag het mij laten weten, Hafgufa |
|
aha! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Sagelinge is de vocalist van Duivel ook hé, komt in het jaarlijstje Dat van die middelen, dat verwondert mij ook niet |
|
Duivel is inderdaad wel leuk. Maar geen jaarlijst hoor, hahaha Hafgufa |
|
Ik vind bands als Laster en Grey Aura anders wel nice. Maar ik heb het ook niet zo voor van die standaard black. Black metal wordt pas echt goed als het vanuit een avant-garde/experimentele opvatting wordt benaderd imo. Maar das smaak natuurlijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |