|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vette track, ja. Al mist het drumwerk subtiliteit wat mij betreft. |
|
quote:Hoewel indd death hoor ik in "A Great Work of Ages" vooral Grand Belial's Key. Is er overigens een fatsoenlijke Europese distro die deze plaat heeft? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hé niet zo hè! |
|
quote: Het heeft z'n fijne momenten, maar dit is toch geen black metal? Ik ben echt geen puritein of gewoon een zeikerd, maar nee, dit heeft niks in dit topic te zoeken. Dat is mijn mening en dan is het al gauw een feit Maar even een linkje naar Satyricon's beste: Hafgufa |
|
Makkelijk hun beste Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daar gaan we weer... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver, een discussie op een forum! Nemesis Divina is de beste, maar Rebel Extravaganza is beter Logischer dan dit wordt het niet. Hafgufa |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nemis Divina is een goede tweede Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Satyricon is sowieso een moeilijk overschatte en overbodige band, maar als ik er eentje moet kiezen als beste, dan ga ik voor Rebel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Niet al te harde death metal. :') Iron Bonehead heeft hem wel. |
|
quote:Alleen de LP-versie. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Rebel Extravaganza heb ik zelfs verkocht, je moe nie vragen. En nu gaan we vegen |
|
En als ik het toch vraag? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: De sacrale kvl(t). Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De eerste de beste die ik buiten dit forum om 'sacraal' hoor zeggen krijgt een beuk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Eens kijken of ik morgenavond iets sacraals meeneem zodat we het woord bij Staalman thuis kunnen bezigen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Het was geen loos dreigement, zenne. Ik kan dat toegeven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Als Marcel weer Toto draait, geef'm dan een flinke optater van mij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Heb ik niet op vinyl maar Foreigner wel, sacraler komt muziek niet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Godzijdank! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vinyl heb ik precies één dag gehad, maar die dingen zijn veel te groot als onderzetters. Ik zal de enige zijn (die het toegeeft) op dit forum, maar met LP's heb ik dus niks. Lang leve cd of mp3. Een slechte productie is als van die blote buiken in een voetbalstadion met een trommel. Ze vinden het vooral zelf erg cult en/of sfeerverhogend, maar eigenlijk is het kut en ergert het merendeel zich er aan. Hafgufa |
|
quote: Ben ik ook wel benieuwd naar. Thantifaxath heeft de lat zeer hoog gelegd voor dit soort bands,ben benieuwd of er dit jaar nog iets van een soortgelijk niveau uit zal komen. quote: Nice. Gave harmonieën en lekkere sfeer. Ben benieuwd naar het hele album als ie uit is over paar dagen. quote: Damn, dit is wel heel erg op het randje van wat mijn oren nog kunnen hebben. Misschien als de rest van het album iets concreter is... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |