|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Debuut. In april uitgekomen maar door mij onlangs pas opgemerkt. L.R. van Horna op drums, Hoath Torog van Behexen en voorheen Sargeist als vocalist, en Infection van Horna op gitaar en bas. Genres en hokjes ben ik nooit zo sterk in, maar goed, een soort van op doom en occulte rock geënte mid-tempo black metal met Zweeds aandoend melodicisme? Sommige passages hebben voor mij ook een zweem van mid-era Primordial en "As the Darkness Enters" van Baptism. In elk geval kan ik er wel aardig mee uit de voeten. |
|
Hier nog een grasduinaccount vooral depressive black: https://www.youtube.com/channel/UCrv7-FTVF4hEm-5NSPkqNIQ Deze plaat is trouwens bijzonder vet. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 15-12-2020 17:04] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
https://youtu.be/1R99yWN48QI Heerlijke split.. Invunche kende ik door een post van hier al, check vooral voorgaand werk... Ifernach is nieuw voor me maar opperbest hier met een soort grind/black... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
|
|
quote: Zo dit knalt er lekker in, met in de hoofdrol een op hol gelagen drummer, geweldig.... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Valt me wat tegen, hun vorige had een meer occulte, ritualistische sfeer. Dit klinkt een pak generieker voor mij. Die nieuwe Gjendod ga ik nog checken, daarna de jaarlijst eens finaliseren denk ik. |
|
|
|
Nieuw nummer? Of een nieuwe band met die naam? Hafgufa |
|
quote: Hallelujah!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Moet een nieuw nummer zijn? Dat wist ik even niet, nee dit is een nummer uit 2004. Bandnaam Vaakevandring |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
|
|
Nieuwe single. De nieuwe plaat vorige week in pre-order gezet. Edit: Vorige single: [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-01-2021 12:08] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
recent eindelijk aangeschaft, al jaren een van mijn favoriete bm platen. |
|
quote: Terecht. Schitterende plaat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 19-01-2021 16:24] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Fijn fijn... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Paar aardige momentjes, maar in zijn totaliteit toch geen hoogvlieger vind ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |