|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eclectisch. |
|
Nee, sacraal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
quote:Liturgy, "Averse Sefira - Advent Parallax" (niet hun andere werk), en je zou Svartidaudi (de dissonante, verwrongen gitaren) en Verbum Verus (wordt wel's als de Nederlandse DSO(-kloon) omschreven. Naar mijn mening halen ze het niveau echter dermate niet, dat ik het er niet inhoor) kunnen proberen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jup, CD en LP. |
|
quote:Ik zag't al, maar had 'm 'helaas' al besteld. Wel voor een schappelijk 11, nogwat incl. p&p. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 06-02-2015 17:10] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Check, en ik flikker hem gelijk mijn huis uit.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Svartidaudi is echt geniaal inderdaad. Naar dat soort dingen zoek ik! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nog eens dan? quote:Hier is het album al te streamen. http://noisey.vice.com/blog/devouring-star-interview-stream [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-02-2015 23:00] |
|
quote: Andere Ijslandse bands, zoals Carpe Noctem, maar die ken je wellicht al. En nu gaan we vegen |
|
quote:Bier en adoratie komen jou toe! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hij hoeft me niet uit zijn huis te lazeren aangezien het niet doorgaat. Maar misschien houdt hij jouw bier en adoratie tegoed voor de volgende keer? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zolang jij en jouw Toto-collectie maar op straat getyft worden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oké, ik ga ervoor zorgen dat jij een proeflokaal verbod in D3DH krijgt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wormlust valt dan ook wel te proberen... |
|
En Sinmara natuurlijk. Behoorlijk Svartidauði-achtig, delen ook (ex-)leden dacht ik. |
|
quote: Ik vind Sinmara een beetje tussenin. Chao was redelijk direct, op Aphotic Womb begint de uitgestrektheid van de nummers meer en het gepingel. Tot nu toe vond ik Nadra het krachtigst, het directst. Maar nu is er dus de nieuwe van Misthyrming. Bij tijden melodieus, agressief en overgoten met vocalen die doen denken aan de rauwheid van de Oekraïners. https://misthyrming.bandcamp.com/releases Worship. En nu gaan we vegen |
|
Dat is nou echt zo'n band waarbij de zang juist de zooi verpest. Dat hebben al die inteeltbands op IJsland trouwens. Het lijkt verdomme, nee godverdomme, wel een emoscream man. Strontvervelend of bloedirritant, ik ben er nog niet uit. Hafgufa |
|
Het heeft eerder wat weg van Ringworm. Screamo vind ik eerder dingen lijk Austere. Vraag is natuurlijk wie bij wie afgekeken heeft. Die core-menschen moeten niet stelen van metal. De kip of het ei. Ik weet het wel, denk ik. En nu gaan we vegen |
|
Eigenlijk zijn er nog maar wenig BM-bands die écht krijsen lijk in de kult dagen. Die nieuwe Noorse garde van Dodsengel, Nidrosian, USBM, Oosteuropees,...evenmin. Kaevum. En Slaegt. Keeping the flame burning. And kult. En nu gaan we vegen |
|
Caron heeft geen flauw benul van wat screamo is. |
|
Nope. Bands als Austere kan ik door die 'zang' ook niet aanhoren, maar dat ter zijde. Hafgufa |
|
quote: Proficiat, nu ben jij de heiland! Het ging hier over Mispyrming. Loop naar visjes met je screamo. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |