|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van de band Autumn? Ik vind ze geweldig Mooie gothic metal. Helaas zijn er veel verschillende bands die Autumn heten, dus je kunt beter even wat MP3s halen van http://www.mp3.com/autumn Dan weet je zeker dat je naar de juiste band luisterd Hakkuh |
|
hmm ooit een promotje van gehad. Was niet echt onder de indruk. |
|
Vind ze niet heel bijzonder. Ik heb ze laatst in de Tivoli gezien maar ik vond het een flauw aftreksel van After Forever. Klonk op zich niet slecht maar ik vond het muzikaal niet zo interessant. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik heb eens geluisterd naar enkele mp3's en vind er inderdaad ook niet echt iets aan. De zang hoor ik niet graag en saaie muziek vind ik, er zit niet echt iets in. Elk zijn goesting natuurlijk Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Geloof het of niet maar de lieden hebben een deal getekend bij SONY |
|
Ik vind het klote, ik heb ze een paar keer live gezien, en ik vond er helemaal niets aan. Trieste gast |
|
Ben ooit eens met die toetsenist naar Napalm Death geweest. Geinige gast, behalve als ie dronken is, dan gaat ie fries lullen |
|
quote: Beetje verkeerde topic jenje????? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nee hoor .. |
|
Menno is gaaf (en ook vrij vaak dronken trouwens )... |
|
quote: Hij zal me wel niet meer herkennen, was al jaartje terug. Maar ik heb toen de 2 demo's beluisterd en klonk best cool. |
|
Die heb ik hier ook nog in de kast staan.. ooit nog eens samen met Autumn en After Forever gespeeld in mijn Dark Rivers Flow tijd... |
|
quote: Hehehe "vroeger" Nee die Menno is/was bevriend met ene bekende van me hier zodoende ... |
|
Menno is wel ok gozer jah! sebinsagoil |
|
Speelt Jens van God Dethroned niet in Autumn?? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Ja dat klopt How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Een nummertje of twee gehoord. Was er niet zo kapot van. Beetje oververzadigd genre dat gothic metal. |
|
Ik heb ze ooit es live mogen aanschouwen, en ik besloot dat het geen AFkloon was door de bijzondere stem van de zangeres, wat is die origineel zeg... waarmee niet gezegd is dat ik Autumn goed vind hé... |
|
jeuh! crucified corpse |
|
autumn rules!!!!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
ik heb ze eiderdlijk gehoord en ik moet tot mijn verbazing zeggen dat ze gvd geweldig zijn |
|
quote: Ahhh MOLFEST een paar jaar terug. Wat gaat de tijd toch snel. bla...bla...bla... |
|
quote: Tja .. je wordt oud LR |
|
quote: maar jij bent toch ook een beetje de huis-groupie-fotografe van Autumn? |
|
kheb ze voor AF gezien, en ik was niet echt onder de indruk.. de rest van t publiek ook niet echt geloof ik |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |