IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Autumn Vorige pagina | Volgende pagina
DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 22-08-2002 14:41 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ook al is de muziek van Autumn technisch gezien niet beter dan After Forever, met de uitstraling maken ze een hoop goed. Maar goed dit is geen topic over welke band het best is, dus Autumn ->

[Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 22-08-2002 14:42]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-08-2002 14:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:45 schreef daVid het volgende:
ja, inderdaad.
Maar mij vind je toch niet aardig



De paar keren dat ik je gezien heb zei je anders niet zo veel.Wie zegt dat ik je niet aardig vind? Ik werd alleen scheitziek van dat Liberarisch gemuts


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-08-2002 12:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb Autumn een keertje gezien in de Sphynx, maar was toen meer onder de indruk van een spetterend optreden van Seizure waar Altar (headliner die avond) wat mij betreft compleet bij in het niet viel.

Ik vond de kandelaartjes van Autumn wel erg leuk. Qua podiumpresentatie was het allemaal best in orde.

De nieuwe cd schijnt idd vrij magertjes geproduceerd te zijn. Ik heb van Jens nog het nodige over de opname-omstandigheden gehoord. Het ligt niet helemaal (helemaal niet?) bij de band, laat ik het daar maar op houden. Jens speelt op deze plaat overigens nog niet mee, maar dat was hier geloof ik al wel bekend.


Touché, pussycat!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-08-2002 12:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 12:15 schreef Sporty Voleg het volgende:
(...) De nieuwe cd schijnt idd vrij magertjes geproduceerd te zijn. Ik heb van Jens nog het nodige over de opname-omstandigheden gehoord. Het ligt niet helemaal (helemaal niet?) bij de band, laat ik het daar maar op houden. (...)


Tsja, dat krijg je als je bij een poplabel tekent. Dan smeren ze je een popmuziekproductie aan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-08-2002 12:47 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 26 augustus 2002 12:20 schreef altx het volgende:
Tsja, dat krijg je als je bij een poplabel tekent. Dan smeren ze je een popmuziekproductie aan...
Ik weet niet hoe het zit maar ik heb zo'n vermoeden dat ze het zelf opgenomen hebben en toen met het resultaat bij labels zijn gaan leuren.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-08-2002 12:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 12:47 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet hoe het zit maar ik heb zo'n vermoeden dat ze het zelf opgenomen hebben en toen met het resultaat bij labels zijn gaan leuren.


Hmz... Als dat waar is, dan hebben ze toch zelf ergens wat verkeerd gedaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


daVid
Usericon van daVid
Posted 26-08-2002 22:47 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 14:48 schreef Vampie het volgende:
De paar keren dat ik je gezien heb zei je anders niet zo veel.Wie zegt dat ik je niet aardig vind? Ik werd alleen scheitziek van dat Liberarisch gemuts


Sja, alleen, ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit in het echt gezien heb. Maarja, ik ben wel heel aardig


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 27-08-2002 10:29 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

volgens mij heeft iedereen het over het nederlandse Autumn terwijl het over een heel andere band gaat

of heb ik het nu mis


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2002 10:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, RdP heeft het over Gothic metal, dus dan neem ik aan dat het over het Nederlandse/Friese Autumn gaat


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-08-2002 10:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 10:32 schreef Jenje het volgende:
Ja, RdP heeft het over Gothic metal, dus dan neem ik aan dat het over het Nederlandse/Friese Autumn gaat
Daar hadden we het volgens mij ook over


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 27-08-2002 10:33 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 10:32 schreef Jenje het volgende:
Ja, RdP heeft het over Gothic metal, dus dan neem ik aan dat het over het Nederlandse/Friese Autumn gaat


klik es op die link dan kom je bij een heel andere band uit


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2002 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. inderdaad .. ik kijk ook nooit zover

Zo dan zijn we hier toch een potje off topic bezig zeg!
Die mods letten ook nooit op


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 27-08-2002 10:42 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

en dat noemt zich mods LOL (geintje hoor)

Alles is dus bijna offtopic LOL


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 21:00 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Vrijdag speelt Autumn in de Stip bij ons in Nieuw-Vennep. Ik ga, wie gaat er mee?!


I spy with my little and verrry evil eye.....


metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 24-09-2002 21:02 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

ik vind autumn niet zo goed dan is nightwisch nog beter


het type niet lullen maar metal luisteren


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 21:10 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 21:02 schreef metal up your ass het volgende:
ik vind autumn niet zo goed dan is nightwisch nog beter


6 Euro, en dat in mijn eigen dorp...dat vind ik het wel waard. Ik vond ze super op DOA.


I spy with my little and verrry evil eye.....


metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 24-09-2002 21:33 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 21:10 schreef WickedKimmie het volgende:
6 Euro, en dat in mijn eigen dorp...dat vind ik het wel waard. Ik vond ze super op DOA.


ik wil best met je mee alleen is het zo ver fietsen for me


het type niet lullen maar metal luisteren


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-09-2002 21:17 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

same here


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-09-2002 21:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat speelt er nog meer naast autumn dan?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 26-09-2002 14:56 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Heb net Autumn geboekt voor januari.
Ben eigenlijk wel errug benieuwd, op cd klinkt allemaal wel goed.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 26-09-2002 16:09 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Autumn komt op 12 Oktober hiero in Apeldoorn, ben benieuwd...


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-09-2002 16:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 21:22 schreef Sjaan het volgende:
Wat speelt er nog meer naast autumn dan?


er is een of andere DJ geloof ik, en Autumn is gewoon de hoofdact. De Stip is maar heel klein, dus veel meer kan er niet in.


I spy with my little and verrry evil eye.....


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-09-2002 23:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 21:00 schreef WickedKimmie het volgende:
Vrijdag speelt Autumn in de Stip bij ons in Nieuw-Vennep. Ik ga, wie gaat er mee?!
magni?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-09-2002 23:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 16:09 schreef Undertaker het volgende:
Autumn komt op 12 Oktober hiero in Apeldoorn, ben benieuwd...
ik ga, autumn live heerscht.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-09-2002 9:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:04 schreef wladimir het volgende:
magni?


nee, in de Stip in Nieuw-Vennep. Jup, Ruud en ik zijn er sowieso. Misschien dat je nog meer mensen mee kan krijgen? Is wel gezellig. Het begint om half negen en kost 6 euro. Tot vanavond dan misschien.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen