|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ON TOPIC! Ik heb ze wel een keer gezien maar kan me niet meer herinneren hoe ze klonken, dus het zal niet veel indruk op me gemaakt hebben. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 22-01-2003 15:02] |
|
AUTUMN is een KUT band! dat vindt ik er van! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:nu ja vroeger niet (toch??) |
|
Ik vind het een goede band |
|
K heb daarstraks gezien dat ze op metalfest 2003 komen, pas dan kan ik er een eerlijk oordeel over vellen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:ben benieuwd! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: nou |
|
lol |
|
quote: inderdaad!!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:heee daar is het band grouppie van autumn ook weer!! |
|
quote: met dt nog wel... Ik vind ze goed!! De zangeres komt regelmatig bij mn vriendin in de winkel. Betoverende verschijning hoor Bruce Banner |
|
ja van buiten ja van binnen ojee,echt een ...... |
|
Vind je? Als ze de groenten afrekent klinkt ze erg aardig Bruce Banner |
|
quote:ik ken haar persoonlijk heeel persoonlijk |
|
Wij moeten 8 maart met Autum optreden in de boerderij in Geleen. Iemand interesse om te komen kijken?? |
|
quote:Je bent har gynaecoloog? |
|
quote:hahaha nee hoor |
|
quote:Het is "de groupie." Touché, pussycat! |
|
quote:Wel eens gekletst, ofzo? Of moet ik meer denken richting geneukt? Touché, pussycat! |
|
quote:ben geen groupie www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: hahaha baf .. direct ! ben wel benieuwd The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Ongetwijfeld, lieverd. Ik corrigeerde het Nederlands van darkforest. Touché, pussycat! |
|
ik die van jou effe met je darkforest |
|
Leg eens uit? Touché, pussycat! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |