|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:je hebt me ontroerd. |
|
quote:erg he, maar off-topic. |
|
quote:Inderdaad...daarom graag weer on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: op foto vond ik er minder, maar na dat optreden in de stip ( nieuw Hennip) kwamen ze 1 voor 1 naar buiten slurp de beste 1.55m die ik ooit gezien heb..... Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Autumn.. over een overgewaardeerde band gesproken. Wat waren ze slecht afgelopen zondag. bla...bla...bla... |
|
Autumn in de Tivoli gister vond ik ook niet denderend. Sommige stukjes zijn wel aardig maar ik vind de zanglijnen vaak niet lang boeien en de nummers zijn te veel, in het vaak te tragen tempo. Bah. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Te eentonig, vooral de zanglijnen. bla...bla...bla... |
|
zag ze gister weer was leuk en zo super-knap vind ik de zangeres niet... ziet er niet slecht uit ofzo.... maar ach muziek vink wel grappig, op cd vonk er weinig aan live is wel goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik zie dat ze volgende maand naar enschede komen, ben ik ff blij dat ik niet naar Zwolle ben geweest ... dat scheelt namelijk 24,5 euro (en geen verzendkosten) |
|
The Wounded in het voorprogramma en daarvoor Bitter Haervest |
|
quote:Bitter h staat er niet bij op de site, maar dan is het iig een goede avond. |
|
Ach, als de assistent-programmeur EN de gitariste van Bitter Haervest in je band zitten dan hoor je wel eens wat he .. |
|
Komt CIA ook nog in het voorprogramma Zal wel leuk zijn iig |
|
Hebben we geprobeerd, maar denk ut niet .. |
|
quote: voor de mensen uit arnhem: ze zong eerst in crucified corpse/ her enchantment. en toen was ze al niet knap, en nu nog steeds niet, ze is niet lelijk, maar hij hoofd heeft gewoon een keer knel gezeten. |
|
quote:Jammer .. was een mooie kans.. einde chat sessie |
|
Atak wil graag eerst ons horen en demo is nog steeds niet af |
|
quote: ah eindelijk weer Bitter Haervest! ... dat is dus hun eerste optreden met nieuwe drummer? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja .. Hij heet Diederik. |
|
On topic graag mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: |
|
quote: idd, de oude Autumn was stukken beter bla...bla...bla... |
|
wat ben ik een lol broek |
|
quote: ssssttt. Straks gaan mensen zich afvragen wie je bent bla...bla...bla... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |