|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:mijn nickname is darkforrest met dubbel r |
|
forrest .. als in forrest gump dan ? |
|
|
|
Autumn is maar een dikke zuigband. Het zit gewoon in de slipstream van Within Temptation en After Forever. Bovendien is hun muziek te voor de hand liggend. Bovendien krijgen ze veel te veel aandacht. Een voorbeeld: Een paar weken terug traden ze op in Kiehool(Bergum,Fr.)samen met The Wounded. In een recensie stond een groot stuk over Autumn, en maar een paar regels over The Wounded. Nou speelde de laatste in het voorprogramma, maar op Waldrock 2002 speelde Autumn ook in het voorprogramma. Ze kregen gigantisch veel aandacht. Room no. 13 speelde ook als voorprogramma, daar hoorde je bijna niks van. Als je het Waldrock tv-verslag van omrop fryslan hebt gezien (waarik niet van uit ga)weet je misschien wat ik bedoel... |
|
komt gewoon omdat men het leuk vind, simpel toch? Je moeder. |
|
mooojooo |
|
quote: Gaap, zucht, steun, godverdomme en als ik dan (gaap) weer Autumn hoor val ik weer in slaap. |
|
quote: tof hoor... |
|
quote: Kijk daar krijg ik nou een kick van. Ga door, vooral doorgaan. I LOVE IT. YES I LOVED IT. |
|
en tis idd slaapverwekkend Je moeder. |
|
quote: |
|
ik vin autumn beter dan (het nieuwe) within temptation en after forver! |
|
quote: peter, wat kijk je er weer donders geil uit je ogen Je moeder. |
|
quote:dat vind ik ook wel maar daarom is t nog wel een band waar je zo dood mee gegooit wordt dat je t niet meer boeiend kan vinden. |
|
quote: daar benk het wel mee eens ja |
|
maar jij drinkt veel koffie op een dag, dan slaap je nogal moeilijk he Je moeder. |
|
quote: en het is nog waar ook, maar daar draai ik wel Pink Floyd voor: vermakelijk en slaapverwekkend (in een niet negatieve zin) |
|
quote: Ik wordt er niet echt mee doodgegooid eerlijk gezegd. Ik hoor het nooit want ik zet het nooit op Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:wees blij. |
|
quote: Komt het op t.v. of de radio dan? |
|
Vrijdag in zwolle maar es aanschouwen Life doesn't get much better than this! |
|
wordt te vaak in kroegen gedraait iig Je moeder. |
|
quote: dan hebben wij hier een hele goede kroeg! |
|
Ik zou de nummers in de kroeg niet herkennen eigenlijk. maar live mischien wel leuk, toch niks beters te doen vrijdag Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |