|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En? heeft er nog iemand besloten om te gaan vanavond? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb de CD vandaag gekocht en zojuist opgezet. Maar in de winkel klonk hij toch beter. Misschien moet ik het vaker horen. |
|
quote: live zijn ze beter dan op cd...goeie band dus! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Dan zal ik ze binnenkort eens gaan bekijken in Gigant. |
|
quote: zie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3963 i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ik vind het echt walgelijk dat Autumn de Anathema support is |
|
quote:Ik zie hier geen antwoord op mijn stelling. |
|
Ik heb ze zondag gezien. Wat ontzettend slecht zeg. Geen orginaliteit, geen uitstraling en een arrogante bassist die niet kan grunten. Kortom... zonde van me geld en de tijd. Gelukkig maakte Penumbra veel goed, anders had ik echt mijn geld terug geeist. bla...bla...bla... |
|
Al die schurft gothicmetal shit, ik wordt er echt kotsziek van! |
|
quote: Ik draai toch liever de CD dan, ze waren saai in Apeldoorn. |
|
dit is een best ouwe topic (laatste bericht van kim van voor de stip ( best gezellig he jongens) en dan ineens issie er weer hoe doe je dat??? Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
kheb 2 keer gezien als voorprogramma van After Forever, ze konden mij niet echt boeien, vond 't een btje saai. Wanneer staat er weer eens een echt goede nieuwe band op binnen dit genre ? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hopelijk nooit meer, dank u! |
|
quote:Het toch eens een keer je bek als je niks te melden hebt. Ik hoor alleen maar gezeik van je als het over gothic metal gaat. Lees het topic dan niet. |
|
Ik vind ze opzich wel aardig, maar ik vind dat ze toch nog wat onder doen aan hun andere Nederlandse collega's (WT-AF-ORP) Maar zich zeker wel potentie in |
|
Ik zag ze op DOA dit jaar. Wel oke, niet helemaal mijn smaak. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Goh, zeg ik ook eens iets niet tofs... Gelijk gezeik! Anywayz... Laat ze dan maar stikken in hun gothic shit! |
|
quote: [offtopic] Jaja, mag ik je er ff aan helpen herinneren dat jij ook 1 van degenen was die het "beste gothic metal albums"-topic aan het verkloten waren... [/offtopic] Ontopic: Ik vind persoonlijk Autumn niet zo. Om de een of andere reden doet het me gewoon niet zo veel, maar smaken verschillen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Sorry, inderdaad... Ik heb gewoon een kotshekel eraan, beetje allergisch denk ik... Excuses bij deze! |
|
quote: En meerdere topics. Is die zangeres van Autumn nou zo mooi?? Want ik hoorde allemaal geruchten over een o zo mooie zangeres. (mensen waren naar Autumn geweest en ik niet.) |
|
quote: Niet zeuren en overdrijven! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kwijl,kwijl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja, stond ik daar...helemaal zonder jou I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |