IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Metal. Gaat het mainstream worden??? Volgende pagina
Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 04-06-2002 21:52 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Wat vinden jullie? Gaat metal mainstream worden (als het aan de Veronica -gids ligt wel)
Of zal het wel meevallen?

---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-06-2002 21:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Het zal wel meevallen.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-06-2002 21:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

er zit geld in, dus word het vanzelf komersjeel, doe je nix an

Oud Vuil.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaaaa

My Dying Bride met stip in de Rabo Top 40

Nee metal zal nooit mainstream worden aangezien de onderwerpen, de 'gedragscode' en de muziek gewoon te extreem is voor het grote publiek.

Azrael
Usericon van Azrael
Posted 04-06-2002 21:55 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ik zelf denk dat het wel los zal lopen. En anders dan verbranden we de wannabee's wel ritueel
Of we geven ze de kus des doods. Ook lekker true.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-06-2002 21:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juni 2002 21:54 schreef Jenje het volgende:
Jaaaaa

My Dying Bride met stip in de Rabo Top 40

Nee metal zal nooit mainstream worden aangezien de onderwerpen, de 'gedragscode' en de muziek gewoon te extreem is voor het grote publiek.

tuurlijk wel, metallica is al hartstikke mainstream, en zo gaat het gewoon door denk'k.

en je hebt dat nu-metal gedoe, hartstikke mainstream. ach, sommige onder hen vinden the left hand path nog wel.

Oud Vuil.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-06-2002 21:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Trendy metal is al mainstream....

Ik, Wil Schuurman

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-06-2002 21:58 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Mainstream, blah.
Als er maar kwalitatief goeie muziek wordt gemaakt, zal mij het boeien hoeveel mensen het kennen.

Azrael
Usericon van Azrael
Posted 04-06-2002 22:01 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 21:56 schreef webblaster wim het volgende:
tuurlijk wel, metallica is al hartstikke mainstream, en zo gaat het gewoon door denk'k.

en je hebt dat nu-metal gedoe, hartstikke mainstream. ach, sommige onder hen vinden the left hand path nog wel.

Nah alleen de rustige nummers van Metallica komen in de TOP40. Het wat hardere werk niet (hoewel ik moet zeggen dat ik weinig Metallica ken)

Ja idd dat nu-metal is hartstikke in. R&B mensen luisteren er ook naar.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2002 22:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

sommige vormen

wel:

nu-metal
metallica moderne stijl
oldskool commerciele rock (zz top etc)

niet:

te veel om op te noemen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-06-2002 22:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

idd

uiteindelijk wordt het te extreem voor het grote publiek.

kijk, een gast die make-up op doet gaat nog wel.

maar ik bedoel, een band als Profanatica, de hele stijl van die band. Dat gaat gewoon niet

gelukkig.

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-06-2002 22:03 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Nu-metal is geen metal.
Ik snap niet dat mensen het beestje een naam geven dat het helemaal niet verdient.

Jeukterm.

attila_de_hun
Posted 04-06-2002 22:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:03 schreef DimmuChild het volgende:
Nu-metal is geen metal.
Ik snap niet dat mensen het beestje een naam geven dat het helemaal niet verdient.

Jeukterm.

het is wel metal maar gewoon kutmetal, besmet met slechte invloeden.
vind je een band als therion metal of niet, die meer klassiek spelen dan metal soms? voor mij is het gewoon metal.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-06-2002 22:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 4 juni 2002 22:03 schreef aerodis het volgende:
idd

uiteindelijk wordt het te extreem voor het grote publiek.

kijk, een gast die make-up op doet gaat nog wel.

maar ik bedoel, een band als Profanatica, de hele stijl van die band. Dat gaat gewoon niet

ok, maar dat heb je met elke muziekstroom, in de rap ofzo heb je ook extreme bands, waar de gemiddelde rap liefhebber nix mee te maken wil hebben. house netzo, fuk, volgens mij met elke stroming.

Oud Vuil.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2002 22:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

houwe zo

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2002 22:16]

Je moeder.

attila_de_hun
Posted 04-06-2002 22:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:11 schreef webblaster wim het volgende:
Op 4 juni 2002 22:03 schreef aerodis het volgende:
idd

ok, maar dat heb je met elke muziekstroom, in de rap ofzo heb je ook extreme bands, waar de gemiddelde rap liefhebber nix mee te maken wil hebben.

death-rap???
black-rap??
grind -rap??

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-06-2002 22:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juni 2002 22:16 schreef attila_de_hun het volgende:
death-rap???
black-rap??
grind -rap??

hehheh, nee ik bedoel zoiets als wu tang en ol'dirty bastard en dat ken ik dan, zeg maar. net zoals met punk en dan een band als skrewdriver, daar wil niet elke punker wat mee te maken hebben.

neem jazz, je hebt zeg maar jazz, en enorme freaky weirde jazz, kan ook niet elke jazzliefhebber waarderen.

moeilijk verhaal, pffff

Oud Vuil.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-06-2002 22:24 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:16 schreef attila_de_hun het volgende:
death-rap???
black-rap??
grind -rap??

rock-rap ??
shock-rap ??
goth-rap ??
power-rap ??
heavy-rap ??
industrial-rap ??

Wiegen Meister !

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-06-2002 22:39 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 juni 2002 22:24 schreef Shadow_Smile het volgende:

rock-rap ??
shock-rap ??
goth-rap ??
power-rap ??
heavy-rap ??
industrial-rap ??

Melodic death rap?
Rauwe death rap?

Anyway, het zal idd niet mainstream worden, misschien wel wat meer oppervlakkige fans maar nooit mainstream

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 04-06-2002 22:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Yo yo motha fucka JEZUS FAKA CHRIST HANG THA BITCH HIGH BLOW HIS FUKING ASS OF THE FUKA WALL. yo yo...(bliep bliep) yo yo yo yooo. BLACK FUCKING MET.erm.. NIGGAAA!!!!

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

attila_de_hun
Posted 04-06-2002 22:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:42 schreef Heosphoros het volgende:
Yo yo motha fucka JEZUS FAKA CHRIST HANG THA BITCH HIGH BLOW HIS FUKING ASS OF THE FUKA WALL. yo yo...(bliep bliep) yo yo yo yooo. BLACK FUCKING MET.erm.. NIGGAAA!!!!

ik neem aan dat dit een songtekst van jullie band is?

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 04-06-2002 22:46 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

nee denk het niet, dat nu-metal gedoe blijft ook niet lang en dan waait het weer over, de meesten zullen toch wel afhaken

Let´s bring back the METAL

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 04-06-2002 22:47 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:45 schreef attila_de_hun het volgende:
ik neem aan dat dit een songtekst van jullie band is?

yo fuka. ya motha fuking recht..

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-06-2002 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mainstream, wat is mainstream? Ik geloof wel dat er een soort, wel, noem het 'afvloeiingsregeling' of zo zie bv. het feit dat Darkthrone en Mayhem behoorlijk geaccepteerd zijn in black metal, CoF en DB behoorlijk in de metal, Slayer behoorlijk in de 'alternatieve' crowd en bands als Slipknot & Metallica in het radio- en hitparadegebeuren.
Zo gaat dat nu eenmaal, kunst wordt meestal in beperkte mate geaccepteerd als het gemaakt wordt, ooit was death metal ook underground, hell, thrash en speed metal ook! Als een olievlek op water verspreidt iets nieuws zich, het begint klein en op een gegeven moment is het hele oppervlak besmet.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-06-2002 0:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik snap t hele probleem niet zo. Ik luister naar muziek die ik goed vind (metal) en waar de rest van de wereld naar luisterd boeit me niet echt. Ben je bang dat je imago als metalhead naar de knoppen gaat als er teveel mensen naar luisteren?

Zenial

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-06-2002 0:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm, het gaat er toch iets aan veranderen hoor... ik wil helemaal niet mainstream zijn, en ik geef eerlijk toe dat ik me bewust wegkeer van de mainstream muziek en cultuur enzo, omdat ik een godverdomde gloeiende hekel heb aan hippe casual dingen!! Maar anderzijds, als ik iets 'mainstreams' toevallig goed vind, dan vind ik het ook goed... maar ik geloof niet dat metal uiteindelijk mainstream zal worden... daarvoor is het net ietje te ziekjes

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com