|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zal wel meevallen. |
|
er zit geld in, dus word het vanzelf komersjeel, doe je nix an Oud Vuil. |
|
Jaaaaa My Dying Bride met stip in de Rabo Top 40 Nee metal zal nooit mainstream worden aangezien de onderwerpen, de 'gedragscode' en de muziek gewoon te extreem is voor het grote publiek. |
|
Ik zelf denk dat het wel los zal lopen. En anders dan verbranden we de wannabee's wel ritueel Of we geven ze de kus des doods. Ook lekker true. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: tuurlijk wel, metallica is al hartstikke mainstream, en zo gaat het gewoon door denk'k. en je hebt dat nu-metal gedoe, hartstikke mainstream. ach, sommige onder hen vinden the left hand path nog wel. Oud Vuil. |
|
Trendy metal is al mainstream.... Ik, Wil Schuurman |
|
Mainstream, blah. Als er maar kwalitatief goeie muziek wordt gemaakt, zal mij het boeien hoeveel mensen het kennen. |
|
quote: Nah alleen de rustige nummers van Metallica komen in de TOP40. Het wat hardere werk niet (hoewel ik moet zeggen dat ik weinig Metallica ken) Ja idd dat nu-metal is hartstikke in. R&B mensen luisteren er ook naar. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
sommige vormen wel: nu-metal metallica moderne stijl oldskool commerciele rock (zz top etc) niet: te veel om op te noemen |
|
idd uiteindelijk wordt het te extreem voor het grote publiek. kijk, een gast die make-up op doet gaat nog wel. maar ik bedoel, een band als Profanatica, de hele stijl van die band. Dat gaat gewoon niet gelukkig. |
|
Nu-metal is geen metal. Ik snap niet dat mensen het beestje een naam geven dat het helemaal niet verdient. Jeukterm. |
|
quote: het is wel metal maar gewoon kutmetal, besmet met slechte invloeden. vind je een band als therion metal of niet, die meer klassiek spelen dan metal soms? voor mij is het gewoon metal. |
|
[quote]Op 4 juni 2002 22:03 schreef aerodis het volgende: idd uiteindelijk wordt het te extreem voor het grote publiek. kijk, een gast die make-up op doet gaat nog wel. maar ik bedoel, een band als Profanatica, de hele stijl van die band. Dat gaat gewoon niet ok, maar dat heb je met elke muziekstroom, in de rap ofzo heb je ook extreme bands, waar de gemiddelde rap liefhebber nix mee te maken wil hebben. house netzo, fuk, volgens mij met elke stroming. Oud Vuil. |
|
houwe zo [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2002 22:16] Je moeder. |
|
quote: death-rap??? black-rap?? grind -rap?? |
|
quote: hehheh, nee ik bedoel zoiets als wu tang en ol'dirty bastard en dat ken ik dan, zeg maar. net zoals met punk en dan een band als skrewdriver, daar wil niet elke punker wat mee te maken hebben. neem jazz, je hebt zeg maar jazz, en enorme freaky weirde jazz, kan ook niet elke jazzliefhebber waarderen. moeilijk verhaal, pffff Oud Vuil. |
|
quote: rock-rap ?? shock-rap ?? goth-rap ?? power-rap ?? heavy-rap ?? industrial-rap ?? Wiegen Meister ! |
|
quote: Melodic death rap? Rauwe death rap? Anyway, het zal idd niet mainstream worden, misschien wel wat meer oppervlakkige fans maar nooit mainstream Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Yo yo motha fucka JEZUS FAKA CHRIST HANG THA BITCH HIGH BLOW HIS FUKING ASS OF THE FUKA WALL. yo yo...(bliep bliep) yo yo yo yooo. BLACK FUCKING MET.erm.. NIGGAAA!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ik neem aan dat dit een songtekst van jullie band is? |
|
nee denk het niet, dat nu-metal gedoe blijft ook niet lang en dan waait het weer over, de meesten zullen toch wel afhaken Let´s bring back the METAL |
|
quote: yo fuka. ya motha fuking recht.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mainstream, wat is mainstream? Ik geloof wel dat er een soort, wel, noem het 'afvloeiingsregeling' of zo zie bv. het feit dat Darkthrone en Mayhem behoorlijk geaccepteerd zijn in black metal, CoF en DB behoorlijk in de metal, Slayer behoorlijk in de 'alternatieve' crowd en bands als Slipknot & Metallica in het radio- en hitparadegebeuren. Zo gaat dat nu eenmaal, kunst wordt meestal in beperkte mate geaccepteerd als het gemaakt wordt, ooit was death metal ook underground, hell, thrash en speed metal ook! Als een olievlek op water verspreidt iets nieuws zich, het begint klein en op een gegeven moment is het hele oppervlak besmet. |
|
Ik snap t hele probleem niet zo. Ik luister naar muziek die ik goed vind (metal) en waar de rest van de wereld naar luisterd boeit me niet echt. Ben je bang dat je imago als metalhead naar de knoppen gaat als er teveel mensen naar luisteren? Zenial |
|
Hmm, het gaat er toch iets aan veranderen hoor... ik wil helemaal niet mainstream zijn, en ik geef eerlijk toe dat ik me bewust wegkeer van de mainstream muziek en cultuur enzo, omdat ik een godverdomde gloeiende hekel heb aan hippe casual dingen!! Maar anderzijds, als ik iets 'mainstreams' toevallig goed vind, dan vind ik het ook goed... maar ik geloof niet dat metal uiteindelijk mainstream zal worden... daarvoor is het net ietje te ziekjes |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |