|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldig begin! |
|
You have time. You are doing fine. |
|
Twee keer Neurosis, zelfs. You have time. You are doing fine. |
|
quote: |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jij komt toch niet. ಠ_ಠ |
|
Neurosis is in ieder geval al een zeer goed begin. Ook Lee Dorrian als curator lijkt me gaaf. |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
Jij ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Neurosis en Paradise Lost, dan is het al dik de moeite waard. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Precies ook mijn gedachte bij dit nieuws. |
|
quote: Hoe weet je het? En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik zeg ieder jaar van wel ಠ_ಠ I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeker nu ik ongegeneerd de dagjestoerist kan uithangen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: |
|
Niet ondenkbaar dat ze het met deze headliners komende editie gewoon weer redden met enkel weekendkaarten. Wel benieuwd naar wat de verbouwde 013 betekent voor het aantal beschikbare kaarten. Hopelijk niet erg veel hoger dan voorheen, want anders wordt het wel héél erg druk in de kleinere zalen. You have time. You are doing fine. |
|
Ik hoop dat ze het kleine podium ook iets hoger gemaakt hebben zodat je ook iemand ziet die op het podium staat als je meer dan twee meter van het podium staat. Goed wel dat Paradise Lost op de donderdag staat. Dan zijn er meer andere zalen om wel iets interessants te zien itt bij Anathema afgelopen jaar. Wat een kutband was dat. |
|
Je bedoelt de batcave? Die verdwijnt helemaal, wordt samengetrokken met de Green Room tot één zaal. Anathema kan ik helaas niet over meepraten. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Dat is wel beter dan. Blijven er dan maar twee zalen over in 013? Weest blij. Typisch klootjesvolk kwam er ook af. |
|
quote: Ja, wat jammer is mijns inziens. Werden altijd leuke/interessante dingen geboekt voor in die zaal. Tijdens Roadburn echter niet echt veel binnen geweest, vrij onmogelijk altijd. |
|
quote:Blijft erg jammer dat 013 nu ook de laatste banden met de lokale/underground scene heeft verbroken. Was toch ooit één van de pijlers bij de oprichting. Oefenruimtes in de kelder weg, en kleine gigs naar andere podia in de stad (Little Devil, Extase, Cul de Sac) verplaatst. De huidige verbouwing was noodzakelijk voor het behoud van de leidende positie als concertzaal, maar doodzonde dat de voeding aan de onderkant zo weggenomen wordt. Anyway, Paradise Lost- Gothic www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ja dat wel, maar die zullen nu vast nog steeds wel geboekt worden toch? Dat zaaltje was totaal niet praktisch met de flessenhals van aan de ene kant de bar en aan de andere kant het geluid. Vaak was daar voor nog wel een plekje te verkrijgen maar zie daar eerst maar eens te komen. |
|
Batcave was niet ideaal, maar had wel charme en was intiem. Veel shows gezien die geweldig waren juist omdat het zo krap en warm was. U.S. Christmas, Mr. Peter Hayden, Carlton Melton... Straks is er weliswaar nog Cul de Sac (over bottlenecks gesproken!), en verder dus drie flinke zalen. Grote zaal (3,000 man capaciteit als volledig benut), Patronaat (800?) en de nieuwe kleine zaal (700). Ik vrees dat die zalen al snel een slag te groot zijn voor veel bands. Afijn, alle vertrouwen in het Roadburnteam, komt vast goed. You have time. You are doing fine. |
|
De grote en kleine zaal kunnen verkleind worden, anders lijkt het bij best wat bands wel erg leeg denk ik. In de Batcave ook aardig wat coole shows op Roadburn gezien, maar vaak echt te druk. |
|
US Christmas voor dit jaar zou mooi zijn. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |