IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : vervoer X-mas metalfest Volgende pagina
HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 31-10-2002 16:12 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

Hallow mensen... ik vroeg me af of er hier maybe (zuid)limburgse mensen zijn die naar het x-mas metalfest gaan op 22 dec. in de 013. Ik vraag me dat af omdat ik me ook afvraag of er mensen zijn die met een auto gaan die nog niet vol is... als er zo iemand is zou die mij maybe willen mailen? Hiddenwitch@yahoo.com
Thanx

Roses don't hurt but you have opened my soul with pain...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2002 16:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ga gewoon met de trein, die zit op zulke dagen altijd afgeladen vol met metaalhoofden.
Een stuk gezelliger!

HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 31-10-2002 16:24 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

Ik vind de trein ook gezelliger maar dan moet ik om 23:00 uur ofzow de trein al nemen Whèèè *snik* rotte ns

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2002 16:24 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

idd, en dan ook nog de nodige liters bier meenemen, dan komt het allemaal goed met die treinreis

Zelf moet ik vanaf Haarlem naar x-mass metalfest, dus t zal een flinke hoeveelheid bier worden die ik naar het station zal moeten meesjouwen

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 16:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 16:24 schreef HiddenWitch het volgende:
Ik vind de trein ook gezelliger maar dan moet ik om 23:00 uur ofzow de trein al nemen Whèèè *snik* rotte ns

En maar hopen dat er niet te veel bladeren op de rails liggen. of dat het niet regent,niet sneeuwt, niet te warm is of of niet te koud is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-10-2002 16:47]

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 31-10-2002 17:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik woon ook in limburg.
En tis van mij uit een uurtje ofzo in de trein zitten.
Dus niet zeiken.
Trein kan best relaxed zijn.
Kan je alvast flink zuipen met andere metalheads.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-10-2002 17:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 16:24 schreef HiddenWitch het volgende:

hmm..dan is het toch ook afgelopen? rond 23.00?

HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 31-10-2002 18:13 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

Ik had gehoord dat het tot 24:00 uur was enzow, ik vind het ok wel leuk om met de trein te gaan, alleen dan kan ik het niet afzien omdat ik 1,5 uur in de trein moet zitten enzow en de laatste trein hier in dat pokkedorpje waar ik woon komt echt al vroeg aan ofzow waarom zet de ns ook geen n8treinen in?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 31-10-2002 18:34 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 18:13 schreef HiddenWitch het volgende:
Ik had gehoord dat het tot 24:00 uur was enzow, ik vind het ok wel leuk om met de trein te gaan, alleen dan kan ik het niet afzien omdat ik 1,5 uur in de trein moet zitten enzow en de laatste trein hier in dat pokkedorpje waar ik woon komt echt al vroeg aan ofzow waarom zet de ns ook geen n8treinen in?

Je woont in het zuiden van limburg.
Neem aan dat je de trein richting maastricht moet hebben dan.
Zo vroeg gaat die toch niet toch?
Bedoel ik moet naar roermond. Moet om 23 uur nogwat de trein hebben geloof ik.
Veel zul je dan toch niet missen.
Als je dan nog wat mist.
Want rond die tijd is het toch afgelopen.
En als de bands afgelopen zijn gaat iedereen toch geljk naar huis.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 31-10-2002 19:31 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

hey, ik ga gewoon met de trein en ga met de taxi terug, het wordt een groot zuip feest. misschien blijf ik slapen ofzo, ik zie nog wel

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-10-2002 20:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga ook gewoon met de trein, en moet in Roermond nog overstappen. Bij de 013 lukt het meestal NET om de laatste trein te halen en de laatste band te zien (maar dan moet je wel zorgen dat je net iets eerder als de andere metalheads naar de garderobe gaat ).

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 31-10-2002 20:51 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik woon ook in zuid-limburg, maar kweet nog niet precies hoe ik ga, ga misschien met de auto (me ouders gaan naar tilburg om mijn moeders kant van de familie te bezoeken), en zetten ze me af bij 013, kan s'avonds als ut goed is bij vriend in eindhoven slapen

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 31-10-2002 20:57 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Gezellig met de trein..
En in Tilburg pitten..

Zijn er nog mensen die via Breda zullen reizen?

HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 31-10-2002 21:31 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

dat doen ik dan maar allemaal in de trein hihi met alle andere vage metal mensjes hebben er mensen zin op met z'n allen in de trein af te spreken? (na ja mensen van limburg dan )

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-11-2002 1:44 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

later misschien, is nu nog beetje te vroeg

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-11-2002 19:42 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik ga met de fiets

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-11-2002 19:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

met de trein gewoon, trein/metal chaos heerscht!

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 24-11-2002 19:53 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

ik ga wel achterop de fiets bij eline (ik hoop lleen dat Rob niet boos wordt).

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-11-2002 22:02 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 31 oktober 2002 20:57 schreef Filthgrinderr het volgende:
Gezellig met de trein..
En in Tilburg pitten..

Zijn er nog mensen die via Breda zullen reizen?

Ik moet van Dordrecht naar Tilburg dus via Breda. Hoop dak in Tilburg kan blijven slapen bij iemand. Heb geen zin om alleen met de trein terug te gaan

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 24-11-2002 22:34 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-11-2002 22:39 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik kom vanuit Nieuw-Vennep en moet zo'n 3 uur in de trein zitten dus niet zo zeuren allemaal!!

Voor degenen die ook in deze omgeving wonen: je kan vanaf schiphol (waarheen een n8trein gaat) met de zuidtangent/taxi naar huis!

I spy with my little and verrry evil eye.....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2002 22:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 19:53 schreef Child of bodom_PU het volgende:

*schopt hem van fiets, en gaat zelf achterop zitten*

dat is inderdaad een goed idee ja

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-11-2002 23:03 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 19:53 schreef Child of bodom_PU het volgende:

koop je eigen fiets man , maar voor ghoulliette maak ik natuurlijk een uitzondering..

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 24-11-2002 23:05]

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 24-11-2002 23:37 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Hee Anouk, ook hier ?

Ik ga ook naar xmass metalfest als alles goe dis, ik weet nog niet hoe doch .... contacteer me maar op msn of icq

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-11-2002 10:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 23:37 schreef mcoenen het volgende:
Hee Anouk, ook hier ?

Ik ga ook naar xmass metalfest als alles goe dis, ik weet nog niet hoe doch .... contacteer me maar op msn of icq

Ik gaan ook marcel, fixen we ff wat met gezamelijk vervoer anders?
Matrassen genoeg in Shreds Home

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 25-11-2002 12:48 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 17:29 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hmm..dan is het toch ook afgelopen? rond 23.00?

Ja maar dan wil je toch nog zeker wel gezellig na pilzen?!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com