![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kopen? A. Jij hebt nooit geld. B. Een pre mod case kopen is gay. C. Ik krijg nog bier van je. ![]() |
|
quote:Mijn oma betaald dat ding Ja, dat is gay! Maar zeg je nou niet steeds dat ik dat sowieso al ben? ![]() Natuurlijk krijg je nog bier van me! ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Nee, als je een oma een pre mod voor je betaald is het beyond gay Zenial ![]() |
|
Beyond gay, maar het scheelt wel een Fiksche Bom Duyten (tm) ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Bingo ![]() Ik bedoel: ik wil best mijn huidige kast helemaal gaan modden hoor... Alleen gaat dat me wel veeeeel meer dan 65 euro kosten wil ik het krijgen zoals ik wil ![]() Maar ik zal in de toekomst weldegelijk meer dingen gaan modden hoor ![]() FREEZE ![]() |
|
Koop dan een kast die niet pretendeerd gemod te zijn, scheelt nog meer duiten Zenial ![]() |
|
quote:True, maar ik wil iets meer dan saai ![]() Geef mij maar gewoon die kast, ik hoef er toch niet veel mee te doen behalve gebruiken ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Steek je geld in een goede monitor, waar je wel de hele dag naar kijkt ipv. zo'n kast waar je eigenlijk geen fluit aan hebt ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Hehehe Just a tip: Don't be gay Zenial ![]() |
|
quote: Ook oma's betalen met een t. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ja, of een upgrade ofzo, een extra HD, reepje geheugen, weetikhet. ![]() |
|
quote: Dude, get a life..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Alweer? Begin 2006 nog gedaan ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |