![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
oh, leuk.... ![]() |
|
Ik denk dat ik maar een aquarium koop en daar mijn hele pc in donder .. veel goedkoper dan het conventionele case modding ![]() ![]() |
|
quote: Da's niet eens zo'n heel gek idee... Ik wou in ieder geval met een collega nog eens wat casemodden. Eentje met roze bont erop en een glazen, dit beschouw ik als een gouwe tip ![]() ![]() |
|
quote: Dat kan en is al eerder gedaan. Gewoon zon bak vullen met (super dure) vloeistof die niet geleid en daar je hele pc in gooien. ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Ik weet 't ook niet. De heren moderatoren beslisten dat ik hiervoor geen nieuw topic mocht openen en verwezen mij hiernaartoe. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sloeber op 05-09-2004 15:23] Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
Dit weekend op de LAN nog heel wat leuke modjes gezien, onder andere van een van de mentors (Plexi-kast ![]() ![]() |
|
Kan dat ook met een notebook? Case modden dusch! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Ben ermee bezig! Ik ben alleen al erg lang bezig met het uitmeten e.d. ![]() ![]() |
|
Ben benieuwd naar het resultaat. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Haha, ik ook verdomme! Als ik dit verneuk heb ik namelijk een probleem ![]() ![]() ![]() |
|
AAAR$%GGHHH PACKARD HELL ![]() |
|
Origineel Jenje ![]() ![]() ![]() |
|
Tja, ik zou er niet aan beginnen bij een laptop. Alhoewel.... Eentje uitgevoerd in traanplaat is natuurlijk wel bruut. En handig, want je kan er dan tenminste ook mee gooien! ![]() KLOTEDING !! GGRRR ! KGGGRRRK KABOEM ! ![]() en dan weer aanzetten.... ![]() ![]() |
|
quote:De naam klopt gewoon, dingn zijn lelijk en ZWAAR kut (kan ht weten, we hebben er 1 ..) ![]() |
|
Moet je een Acer nemen, die weegt 7,1 kg. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Lijkt me, aangezien ik je wel eens met pc's in de weer heb gezien, een niet onverstandig idee. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
@Jenje: ach, gelijk heb je wel ![]() quote:Tsja, dat is waar, maar ik heb nu gewoon een 21" scherm aan m'n laptop hangen ![]() ![]() |
|
quote: Lekker compact laptopje.... NOT ! ![]() |
|
![]() edit: en een 5.1 dolby surround set ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-09-2004 16:17] ![]() |
|
En een los toetsenbord en een muis, omdat dat prettiger werkt ? ![]() En een aanhangwagen om het mee te nemen ? Sorry, nu ben ik te flauw aan het doen.. ![]() ![]() |
|
Alleen een muis, toetsenbord is goed zo (en de vrachtwagen ook) ![]() ![]() |
|
Onlangs een foto gezien van Chemical Overdose casemod. Als je daar Fallout op speelt is het dubbelgaaf. ![]() |
|
ja. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Op 5, 6 en 7 mei 2006 was de LAN Regroup 16 (Ik zat in de organisatie). ![]() Daar was ook een Casemod compo. Dit was de winnaar: ![]() En deze waren van een casemod sponsor: ![]() ![]() ![]() ![]() Allemaal wel leuk, maar die kasten zijn nauwelijks meer te tillen. Originaliteit is ook ver te zoeken. Trouwens, wat ik op mijn beeldscherm zie vind ik belangrijker dan het uiterlijk van de computer die toch onder de tafel staat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |