IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Case Modding Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2004 14:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2004 14:22 schreef judge paul het volgende:
Maar wat heeft Case Modding nou eigenlijk te maken met fiber ?!?


Dan kan je lichtjes op je PC bouwen in allerlei vormen.

Dat schijnt gaaf te zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 04-09-2004 14:59 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oh, leuk....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2004 14:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik denk dat ik maar een aquarium koop en daar mijn hele pc in donder .. veel goedkoper dan het conventionele case modding


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-09-2004 14:17 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 5 september 2004 14:15 schreef Valorian het volgende:
Ik denk dat ik maar een aquarium koop en daar mijn hele pc in donder .. veel goedkoper dan het conventionele case modding

Da's niet eens zo'n heel gek idee... Ik wou in ieder geval met een collega nog eens wat casemodden. Eentje met roze bont erop en een glazen, dit beschouw ik als een gouwe tip



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 05-09-2004 14:21 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2004 14:15 schreef Valorian het volgende:
Ik denk dat ik maar een aquarium koop en daar mijn hele pc in donder .. veel goedkoper dan het conventionele case modding


Dat kan en is al eerder gedaan. Gewoon zon bak vullen met (super dure) vloeistof die niet geleid en daar je hele pc in gooien.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 05-09-2004 15:23 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 4 september 2004 14:22 schreef judge paul het volgende:
Maar wat heeft Case Modding nou eigenlijk te maken met fiber ?!?


Ik weet 't ook niet. De heren moderatoren beslisten dat ik hiervoor geen nieuw topic mocht openen en verwezen mij hiernaartoe.

[Dit bericht is gewijzigd door Sloeber op 05-09-2004 15:23]


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-09-2004 9:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Dit weekend op de LAN nog heel wat leuke modjes gezien, onder andere van een van de mentors (Plexi-kast )


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-09-2004 15:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kan dat ook met een notebook? Case modden dusch!


Bazzio Attacks!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-09-2004 15:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 15:42 schreef bazzio het volgende:
Kan dat ook met een notebook? Case modden dusch!
Ben ermee bezig! Ik ben alleen al erg lang bezig met het uitmeten e.d.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-09-2004 15:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ben benieuwd naar het resultaat.


Bazzio Attacks!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-09-2004 15:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Haha, ik ook verdomme! Als ik dit verneuk heb ik namelijk een probleem (en geen PC meer ), ik ben alleen nog erg bezig met het toetsenbordje, dat is gepiel, want zo'n Packard Bell zit veel te gammel in elkaar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2004 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AAAR$%GGHHH PACKARD HELL


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-09-2004 16:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Origineel Jenje


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 06-09-2004 17:06 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tja, ik zou er niet aan beginnen bij een laptop. Alhoewel.... Eentje uitgevoerd in traanplaat is natuurlijk wel bruut. En handig, want je kan er dan tenminste ook mee gooien!

KLOTEDING !! GGRRR !

KGGGRRRK KABOEM !

en dan weer aanzetten....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2004 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 16:58 schreef Elfensteen het volgende:
Origineel Jenje
De naam klopt gewoon, dingn zijn lelijk en ZWAAR kut (kan ht weten, we hebben er 1 ..)


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-09-2004 22:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Moet je een Acer nemen, die weegt 7,1 kg. Maar is dan wel een volledige desktp vervanger met 17" scherm.


Bazzio Attacks!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2004 22:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 september 2004 17:06 schreef judge paul het volgende:
Tja, ik zou er niet aan beginnen bij een laptop. Alhoewel.... Eentje uitgevoerd in traanplaat is natuurlijk wel bruut. En handig, want je kan er dan tenminste ook mee gooien!

KLOTEDING !! GGRRR !

KGGGRRRK KABOEM !

en dan weer aanzetten....


Lijkt me, aangezien ik je wel eens met pc's in de weer heb gezien, een niet onverstandig idee.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-09-2004 8:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@Jenje: ach, gelijk heb je wel
quote:
Op 6 september 2004 22:22 schreef bazzio het volgende:
Moet je een Acer nemen, die weegt 7,1 kg. Maar is dan wel een volledige desktp vervanger met 17" scherm.
Tsja, dat is waar, maar ik heb nu gewoon een 21" scherm aan m'n laptop hangen (wel CRT natuurlijk)


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 07-09-2004 16:05 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2004 8:46 schreef Elfensteen het volgende:
Tsja, dat is waar, maar ik heb nu gewoon een 21" scherm aan m'n laptop hangen (wel CRT natuurlijk)


Lekker compact laptopje....


NOT !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-09-2004 16:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



edit: en een 5.1 dolby surround set

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-09-2004 16:17]


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 07-09-2004 22:12 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En een los toetsenbord en een muis, omdat dat prettiger werkt ?

En een aanhangwagen om het mee te nemen ?

Sorry, nu ben ik te flauw aan het doen..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-09-2004 8:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Alleen een muis, toetsenbord is goed zo (en de vrachtwagen ook)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-05-2006 20:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Onlangs een foto gezien van Chemical Overdose casemod. Als je daar Fallout op speelt is het dubbelgaaf.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ja.


Fuck the world and fuck you


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 21-05-2006 12:23 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Op 5, 6 en 7 mei 2006 was de LAN Regroup 16 (Ik zat in de organisatie).



Daar was ook een Casemod compo.

Dit was de winnaar:


En deze waren van een casemod sponsor:









Allemaal wel leuk, maar die kasten zijn nauwelijks meer te tillen.
Originaliteit is ook ver te zoeken.

Trouwens, wat ik op mijn beeldscherm zie vind ik belangrijker dan het uiterlijk van de computer die toch onder de tafel staat.



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen