![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
daarom heb ik ook pas een Nforce2 moederbord gekocht ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Heel stoer. --> Case modding. ![]() |
|
Tja, labiel al je geld op roken is idd veeel stoerder ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 09-05-2003 17:40] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Allebei geld wegsmijten ? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Dat hebben ze gemeen. Dat is iets anders. ![]() |
|
quote: Hoe stoer jij wel niet bent. Kan je niet in een ander topic gaan huilen dat je zielig bent ofzo? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Kan jij niet in een ander topik offtopik gaan? ![]() |
|
![]() drugs vs casemodding! dat valt toch best te combineren, gewoon werken met je flikker. ![]() ![]() ik zal vanavond wat pics maken en uploaden. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
stoned achter je bak hangen ![]() grrr ![]() |
|
![]() ![]() ![]() alweer teveel gerookt en dus geen zin meer om een beetje goeie foto van mijn bak te maken. zal er morgenmiddag eens voor gaan zitten. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Schat eens aan hoeveel kilo je na al die jaren zit? ![]() ![]() |
|
hehheh, in de 17 jaar dat ik nu soft-drugs rook, heb ik ook wel eens 4 a 6 maanden zonder gezeten(marine), dus dat word een moeilijke schatting. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:"Nee agent, dat is mijn case mod!" ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
hehheh. hier 2 plaatjes van mijn geweldige bak! zo hoort dat, nix niet netjes, glanzend en "mooi", maar een echte mad max peecee, alsof hij zo uit de woestijn is gedenderd. peecee's moeten goor zwart zijn, niet netjes zwart! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Was dat nou zoveel moeite gij stoner! ![]() Ziet er wel goed uit. ![]() |
|
wees er maar trots op ![]() ik besteed mijn tijd liever beter dan aan m`n pc knutselen ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: kruisjes ![]() |
|
hm, bij mij doen ze het. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Hier ook dussssssssssss. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Zm ziet alleen wat ie wil zien ![]() ![]() |
|
quote: Zijn dan alleen bruine kruisjes ipv rode. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
arghhhhhhhhh. Oud Vuil. ![]() |