![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
http://users.pandora.be/kenvh/lapmod/ <-erg ziek. ![]() |
|
Holy shit! Hoeveel werk heb je daaraan gehad? ![]() lijkt me moeilijk om de goed onderdelen te vinden ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb hem niet zelf gemaakt hoor. Iemand heeft hem voor mij in een stuk koper gefreest (ik heb de spullen daar niet voor). Onderdelen vinden is idd niet makkelijk. Dat waterblok ligt nu al een jaar op mn bureau omdat ik geen bouten kon vinden (heb ook niet al te enthousiast gezocht). En ik had een reservoirprobleem. Ik wilde er zelf een solderen van koper zodat hij precies in mijn kast past en zo groot mogelijk is. Maar kopere platen bleken niet makkelijk verkrijgbaar te zijn en al helemaal niet betaalbaar. Dus ik was eigenlijk wel blij toen ik wat weken terug tegen dit reservoir aan liep. Nu nog een radiator.... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Hm, ja dat lijkt me inderdaad lastig, en als je zo'n resevoir op maat laat maken kost het je een flinke zak duiten. Wat voor radiator zoek je? We hebben bij mij op zolder nog een paar oude staan (2 ervan zijn redelijk klein, de andere 3 zijn vrij groot)! ![]() |
|
quote: Hij moet klein zijn (max 15 cm breed) en hij moet van koper zijn. Dus geen huiskamer radiator ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Ja inderdaad! HAHAHA! 2 van die 3 grote zijn voor in de huiskamer ![]() ![]() ![]() |
|
ben benieuwd ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Damn, dat ding is WAY to big! Echt jammer, misschien heeft m'n buurjongen nog iets (automonteur, wil nog wel eens spulletjes over hebben) ik zal het hem eens vragen ![]() ![]() |
|
Mijn Pentium 3 kast ziet eruit als een Pentium 4 kast. Dat is pas vet man !! ![]() ![]() |
|
He, iig bedankt voor het kijken ![]() Ik heb weer mazzel gehad. Van het bedrijf waar ik mn reservoir koop krijg ik gratis bevestigingsmateriaal voor mn waterblok I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() |
|
Enige wat er mooi uit moet zien is de monitor, muis en keyboard. De mijne passen qua kleur bij mijn bureau inrichting ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Lol.. ik zal wel een loser zijn ten opzichte van de echte casemodders hier, maar ik ga voor mijn nieuwe pc misschien zo'n behuizing met raampje kopen, met blauw lichtje erin ofzo, en dan vind ik het wel best ![]() ![]() |
|
Ik snap dat venstertje niet. Zijn er mensen die werkelijk naar binnen staren? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vind zo'n casemod meestal ook nutteloos, maar vond dit wel gaaf gedaan ![]() ![]() |
|
Wat ik nu heb is gewoon zalman cpu cooling en 1 case cooler voor agp card en 4 80mm fans die binnenkort op zo'n vantec fan controller komen. Kan ik de rpm's regelen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik heb ook een gemodde case...een heftige Katafalk-sticker op de voorkant... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
WOW! ![]() ![]() |
|
hmm...ik ben achterlijk als ik mijn case ga modden...ik heb een Shuttle staan hiero. Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Hmm.. toch maar gewoon een mooie Aopen kast genomen. Kan er altijd nog een side-panel inzetten met venster, maar vind het eerlijk gezegd toch geldverspilling.. ![]() |
|
ik heb een mooi klein kastje (hoogte van 1.5 bier flesje en de breedte van de hoogte van 1 flesje ((grolsch)) maar hij valt eigelijk helemaal niet op mn monitor is tering lomp groot en zwaar en dr staan overal pakken cdees vooral met films en overal liggen chipszakken en bierflesjes dus het heeft geen nu om mn bak te modden ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |