IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Case Modding Vorige pagina | Volgende pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 08-08-2003 17:51 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

ehrm...jah...leuk
Misschien een idee om op zijn minst te vertellen WAT er dan aan gebeurd is... dat zijpaneltje kan iedereen wel in elkaar flansen...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-08-2003 17:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 17:48 schreef Elfensteen het volgende:
Die worden uiteraard nog gestealth


Dat is je geraden!!

Maar is die bovenste window niet een beetje nutteloos?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 08-08-2003 17:54 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Case modding kan mooi zijn maar van mij hoeft het niet.
Een pc kast is een pc kast en daar hoeft voor mij geen complete disco-belichting in te zitten . (noem maar een voorbeeld)

En ja mijn kast staat toch onder het bureau.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 08-08-2003 17:57]


dood


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-08-2003 12:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Oplossing voor mensen met weinig creativiteit / tijd / kennis maar met veel geld:



Sharkoon Acryl-Showcase Bouwpakket a Euro 178,90


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 23-08-2003 13:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 augustus 2003 17:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dat is je geraden!!

Maar is die bovenste window niet een beetje nutteloos?


Case-modding is in zn geheel nutteloos...


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 13:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 13:45 schreef Rasputin het volgende:
Case-modding is in zn geheel nutteloos...


Mee eens, ik koop gewoon een goeie kast en dat ding staat onder je tafel en wat zie je ervan, niks! Ik kijk naar m'n scherm, weet niet of die modders elke dag een uur door het raampje gaan kijken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-10-2003 10:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 17:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Maar is die bovenste window niet een beetje nutteloos?

Nee Ik ga namelijk nog een window + fel ledje in m'n voeding bouwen (en nu maar hopen dat er niks in valt )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-10-2003 10:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 13:45 schreef Rasputin het volgende:
Case-modding is in zn geheel nutteloos...

Voor mij ook ja, een PC slorpt op zich al genoeg stroom -laat staan met al die extra lampjes- in plaats van ontwikkellingen naar zuininger merk ik dat de voeding van PC steeds krachtiger wordt, tof voor je rekening.


...en ja ik ben zo iemand die zelfs liefst van al niks op stand-by laat staan (behalve mn stereo, vanwege de wekker erin)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 11:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Yeah! Het ledje zit in m'n voeding en volgende week heb ik een digi cam! Dan zal ik even een behoorlijke foto posten, m'n neon-buisjes zijn ook binnen, dus die ga ik vanavond aansluiten, en maar hopen dat alles goed gaat. Ook zijn m'n drives (eindelijk) ge-stelth en heb nu een mooie zwarte kast

De volgende stap wordt een homp lood in m'n toetsenbord (naar idee van D_H ) en ga ik nog een (infrarood) afstandsbediening proberen te bouwen, maar daar ga ik nog even een plan voor maken (aansluiting e.d.)


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:01 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 13:45 schreef Rasputin het volgende:
Case-modding is in zn geheel nutteloos...


Tuurlijk niet, je kan de airflow in je kast er mee verbeteren en zo kan je meer performance uit je pc persen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:01 schreef Dunne_Hein het volgende:
Tuurlijk niet, je kan de airflow in je kast er mee verbeteren en zo kan je meer performance uit je pc persen.
En daardoor kan je ook je pc (etc.) zwaar overklokken!

En bovendien ziet het er wat leuker uit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-11-2003 12:08 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

JAAA!! leuke hobby als je het andere geslacht niet weet te boeien of te jong bent om een scooter te kopen van je krantewijkje


Een kleine snol zit zo vol.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:08 schreef SkinPeeleR het volgende:
JAAA!! leuke hobby als je het andere geslacht niet weet te boeien
Dat weet ik wel
quote:
of te jong bent om een scooter te kopen van je krantewijkje
Ik ben voor een auto aan het sparen als Medewerker Beheer ICT


Het kan dus een leuke hobby zijn als je een PC-freak/Tweaker of Over-clocker bent

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 12:11]


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-11-2003 12:14 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 november 2003 12:10 schreef Elfensteen het volgende:
Dat weet ik welIk ben voor een auto aan het sparen als Medewerker Beheer ICT


Het kan dus een leuke hobby zijn als je een PC-freak/Tweaker of Over-clocker bent


hap


Een kleine snol zit zo vol.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:08 schreef SkinPeeleR het volgende:
JAAA!! leuke hobby als je het andere geslacht niet weet te boeien of te jong bent om een scooter te kopen van je krantewijkje


Je bedoeld leuk voor mensen met een beetje hersens die voor de helft van het geld de zelfde performance hebben


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:14 schreef SkinPeeleR het volgende:
hap
Uiteraard


@D_H: Jij ook al happen?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 12:15]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ja, heb vandaag nog niets gegeten


I can't shoot straight unless I've had a pint!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-11-2003 12:18 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:15 schreef Dunne_Hein het volgende:
Je bedoeld leuk voor mensen met een beetje hersens die voor de helft van het geld de zelfde performance hebben

dat heeft toch niks met case-modding meer te maken?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:18 schreef El Chulo het volgende:
dat heeft toch niks met case-modding meer te maken?
Jawel, dankzij het verbeteren van de airflow in je PC (dankzij modding) kan je je processor e.d. sneller laten draaien, zonder die airflow zou je processor te warm worden en op z'n bek gaan. Ook heb je op deze manier HD-koelers etc.

@D_H:


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:18 schreef El Chulo het volgende:
dat heeft toch niks met case-modding meer te maken?


Betere koeling = betere overclock. Ramen en verven heeft er idd geen reet mee te maken.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ramen en verven heeft er idd geen reet mee te maken.
Ach, het oog moet ook iets hebben


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:20 schreef Elfensteen het volgende:
Ach, het oog moet ook iets hebben


Daarom ga ik ook dit reservoir kopen, past mooi in een bay. En door het lampje kan je meteen het waterpeil in de gaten houden. Cool en functioneel dus.



I can't shoot straight unless I've had a pint!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-11-2003 12:24 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ja ok waterkoeling op de processor en nog wat fannetjes hier en daar en je kan overklokken e.d.
Maar daarom hoeft mijn pc er niet uit te zien als een miniatuur versie van het Gronings museum?? Zal wel te oud zijn maar dit is een hobby waar ik de korsten op mijn reet nog niet voor wegkrab..
Zal mijn neefje van 9 eens vragen..


Een kleine snol zit zo vol.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wow! Post wel een paar foto's als het klaar is, lijkt me erg gaaf! Ik moet overigens ook (ooit) nog eens aan de waterkoeling, maar ik ben bang dat het erg riskant is...eerst een weekje testen in een van m'n desktop PC's!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-11-2003 12:25 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Betere koeling = betere overclock. Ramen en verven heeft er idd geen reet mee te maken.

ja, ok dan snap ik 't


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen