![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ehrm...jah...leuk ![]() Misschien een idee om op zijn minst te vertellen WAT er dan aan gebeurd is... dat zijpaneltje kan iedereen wel in elkaar flansen... ![]() ![]() |
|
Case modding kan mooi zijn maar van mij hoeft het niet. Een pc kast is een pc kast en daar hoeft voor mij geen complete disco-belichting in te zitten ![]() En ja mijn kast staat toch onder het bureau. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 08-08-2003 17:57] dood ![]() |
|
Oplossing voor mensen met weinig creativiteit / tijd / kennis maar met veel geld: ![]() Sharkoon Acryl-Showcase Bouwpakket a Euro 178,90 ![]() |
|
quote: Case-modding is in zn geheel nutteloos... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Mee eens, ik koop gewoon een goeie kast en dat ding staat onder je tafel en wat zie je ervan, niks! Ik kijk naar m'n scherm, weet niet of die modders elke dag een uur door het raampje gaan kijken ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Nee ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Voor mij ook ja, een PC slorpt op zich al genoeg stroom -laat staan met al die extra lampjes- in plaats van ontwikkellingen naar zuininger merk ik dat de voeding van PC steeds krachtiger wordt, tof voor je rekening. ...en ja ik ben zo iemand die zelfs liefst van al niks op stand-by laat staan (behalve mn stereo, vanwege de wekker erin) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Yeah! Het ledje zit in m'n voeding en volgende week heb ik een digi cam! Dan zal ik even een behoorlijke foto posten, m'n neon-buisjes zijn ook binnen, dus die ga ik vanavond aansluiten, en maar hopen dat alles goed gaat. Ook zijn m'n drives (eindelijk) ge-stelth en heb nu een mooie zwarte kast ![]() De volgende stap wordt een homp lood in m'n toetsenbord (naar idee van D_H ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk niet, je kan de airflow in je kast er mee verbeteren en zo kan je meer performance uit je pc persen. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: ![]() En bovendien ziet het er wat leuker uit ![]() ![]() |
|
JAAA!! leuke hobby als je het andere geslacht niet weet te boeien of te jong bent om een scooter te kopen van je krantewijkje ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:Dat weet ik wel quote:Ik ben voor een auto aan het sparen als Medewerker Beheer ICT ![]() Het kan dus een leuke hobby zijn als je een PC-freak/Tweaker of Over-clocker bent ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 12:11] ![]() |
|
quote: hap ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Je bedoeld leuk voor mensen met een beetje hersens die voor de helft van het geld de zelfde performance hebben ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Uiteraard ![]() ![]() @D_H: Jij ook al happen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 12:15] ![]() |
|
Ja, heb vandaag nog niets gegeten ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: dat heeft toch niks met case-modding meer te maken? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote:Jawel, dankzij het verbeteren van de airflow in je PC (dankzij modding) kan je je processor e.d. sneller laten draaien, zonder die airflow zou je processor te warm worden en op z'n bek gaan. Ook heb je op deze manier HD-koelers etc. ![]() @D_H: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Betere koeling = betere overclock. Ramen en verven heeft er idd geen reet mee te maken. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Ach, het oog moet ook iets hebben ![]() ![]() |
|
quote: Daarom ga ik ook dit reservoir kopen, past mooi in een bay. En door het lampje kan je meteen het waterpeil in de gaten houden. Cool en functioneel dus. ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Ja ok waterkoeling op de processor en nog wat fannetjes hier en daar en je kan overklokken e.d. Maar daarom hoeft mijn pc er niet uit te zien als een miniatuur versie van het Gronings museum?? Zal wel te oud zijn maar dit is een hobby waar ik de korsten op mijn reet nog niet voor wegkrab.. ![]() ![]() Zal mijn neefje van 9 eens vragen.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Wow! ![]() ![]() |
|
quote: ja, ok dan snap ik 't Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |