|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Gadver, dat gaat echt stinken met de cooler op die plek |
|
Ik ben nu bezig met mijn kastje het krijgt een extra fan in de zijkant en een window, verder wordt het zwart gespoten (niet de window, d'oh) en komen er 2 neon-buisjes in percent completed: 10% |
|
quote: He, ik zie het nu pas. Ik heb nog steeds interesse I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
2 grills voor m'n fans besteld: hier: http://www.xoxide.com/ gekocht trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 30-07-2003 10:48] |
|
Hmm, beetje geldverspilling lijkt me. Ik zie mijn fans niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Bij mij komt er 1 aan de voorkant en een andere aan de zijkant, vandaar |
|
Ahjuist. Wel kunstig hoor. Maarja, mijn PC was zonder dit soort onzin al 2800 euro [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 30-07-2003 11:56] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
lol! die van mij was een stuk goedkoper, maar nu ik weer goed werk heb kan ik hem modden (en misschien later upgraden) |
|
deze vind ik persoonlijk wel mooi: |
|
quote:Elfensteen studeert voor Cybergoth? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jammer van die EA-Games poster op de achtergrond Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:NEEN quote:LOL ja, dat is wel een beetje jammer (het is trouwens van een Duitser, dus wat wil je ) |
|
O yeah! toenet een gat uit m'n pc case gezaagd en alles zwart gespoten morgen/overmorgen zet ik de ramen er in, o yeah! |
|
quote: Heb je er pics van al? Wat voor figuur raam maak je? grrr |
|
quote:Nee, nog niet, die zal ik vanavond wel even maken (verf moet nog uitharden, vandaar) het worden 2 ramen, een kleintje aan de bovenkant en een grote, waar ook gelijk m'n fan in komt |
|
quote: Led fans? grrr |
|
quote:Nee, normale, maar ik zit eraan te denken om er zelfs ledjes op te bouwen (ik koop niks "compleet" zoals windowkits etc.) |
|
sorry voor het (erg) crappy plaatje, ik zal morgen even kijken of ik de camera van m'n werk kan jatten : |
|
Hij is klaar! |
|
brute PC E****steen Bruce Banner |
|
quote:Je herkend hem bijna niet meer terug he? |
|
quote: dude, nee. maar dat komt ook omdt ik je "originele" PC nooit heb zien staan (was ingebouwd tussen zooi en cd's) nevertheless, a fine piece of work my mellon... I mean friend Bruce Banner |
|
Vooral die witter frontjes zijn errug mooi I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Die worden uiteraard nog gestealth |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |