|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
direct connect |
|
Heersch. |
|
"The awakening of centuries" is best een heerlijke schijf. Wat ervoor kwam is ongeveer hetzelfde, maar met een zwakke productie. Tum podem extulit horridulum... |
|
Haggard=mooi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
laatst eindelijk The blabla century's verkocht, werd er gek van.... blind mee genomen.. naja, ben d'r van af |
|
Ik heb net The awakening of centuries ff gedownload en ik vind het wel goed Peace means reloading your guns. |
|
Awaking the centuries is is een gaaf nummer inderdaad, verder luister ik het niet zo heel vaak en was ik te lam om ze nog te bekijken op wacken, achteraf wel jammer, het concert scheen gaaf te zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
Haggard maakt leuke muziek; die cd Awaking the Centuries is wel het beste. En ik zou ze ook nog wel eens live willen zien, 22 man op een podium Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: 22!!!!?? |
|
Ze hebben alleen al 4 zangfiguren, en ik geloof dat zowat alle instrumenten die er in voorkomen door een ander bespeeld worden (en er zitten nogal wat instrumenten in ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: jups hehe In het boekje van Awaking the Centuries staat een foto. Ze bestaan uit een heleboel cellisten, violisten, bassen, sopranen, gitaristen, drummers, grunters, noem maar op ... best grappig om te zien lijkt me dat Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ok.....dit zijn ze, ik zou zeggen, ga maar tellen [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 02-11-2002 11:33] |
|
Haggard gave band live erg leuk, alleen jammer dat het laatste nummer werd afgekapt was op Wacken 2002 verder wel heersch-optreden ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
haggard is echt geweldig !!!! echte wegdroom muziek, krijg der kippevel van... op wacken was het inderdaad heel jammer dat ze maar zo kort speelden, hopelijk komen ze nog eens in de buurt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maar dit is niet de foto die ik bedoel. In het Awaking the Centuries boekje staat een foto waar er nog meer op staan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
reeds 2 maal live mogen aanschouwen (1998).. Gave band en hele sympathiek lui ook nog eens... site was altijd http://www.haggard.de (en waarachtig, hij is het nog steeds ) |
|
mooie muziek zou ze wel eens live willen zien eigenlijk I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Voor de geinteresseerden de rollen van de verschillende leden van Haggard: * Zang (grunts), gitaar, kettle-drums * Zang (sopraan) * Zang (tenor) * Zang (tenor) * Zang (bas) * Gitaar * Basgitaar * Piano, vleugel, kerkorgel, keyboard * Harp * Viool * Viool * Altviool * Cello * Contrabas * Fluit * Hobo * Klarinet * Hoorn * Drums, percussie * Percussie En de gastrollen op 'Awaking the centuries' zijn daarnaast nog: * Zang (sopraan) * Zang (sopraan) * Zang (alt) * Zang (alt) * Zang (tenor) * Zang (tenor) * Zang (bas) * Zang (bas) * Viool * Akoestische gitaar * Percussie Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vind t wel een ok band, het accent ligt meer op het orkest/zang -gedeelte, da's es wat anders. Rustige muziek om te relaxen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja hele relaxte muziek. Lekker voor op de achtergrond als je zit te praten met iemand en nog boven de muziek uit wilt komen Heel bruut! Ik wil er ook in meespelen lijkt me echt geweldig!! (speelt viool) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
leuke muziek "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: ach, je zou toch niet opvallen tussen *al* die anderen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hihi nee daar heb je gelijk in maar wie zegt dak wil opvallen tis gewoon super bruut daar uberhaubt in mee te spelen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: lijkt me ook, speel zelf onder andere bariton, die hebben ze ook nog niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hihi ...das wel een goei "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |