![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Edgar Allan Poe Stephen King. Herman Brusselmans ![]() ![]() ![]() |
|
is hier nog geen topic over? ![]() |
|
volgens mij wel jenje, maar het lukt me niet om het zoekprogramma te openen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Volgens mij wel, ik probeer hem te vinden. ![]() Heads I win, tails you lose ![]() |
|
quote: Tja dat kon ik niet weten. Ik kan niet zoeken en ik ben niet van plan alle topics door te lopen. Gebruik maar ff lekker dit topic. Kan ook geen kwaad. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- ![]() |
|
Hmm, Kurt Vonnegut, W.S. Burroughs, Umberto Eco, W.F. Hermans voorlopig. Damn, ik wil meer boeken. *edit* En Nietzsche ja, maar da's niet echt een schrijver in de literaire zin van het woord, da's meer een denker. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-06-2002 11:12] ![]() |
|
F. Nietzsche Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik lees 1 ding, en dat is mijn 365 pagina tellende plee-kalender. Ik vraag me af wie hem geschreven heeft. ![]() ![]() |
|
JRR. Tolkien ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Hoe kon ik die toch vergeten. Super schrijver! ![]() ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- ![]() |
|
William Shakespeare ![]() Henry Miller William Blake Rambeau [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 07-06-2002 11:17] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
Gabriel Garcia Marquez, Terry Pratchett Bla ![]() |
|
Harry Mulisch Herman Brusselmans En toch ook F. Herbert (juist.. van de Dune-serie) ![]() |
|
quote:Die's erg goed ja! Dune is te gek! (vooral deel 1 en 4 als je het mij vraagt). ![]() |
|
W. Shakespeare Margaret Atwood Touché, pussycat! ![]() |
|
Dante, Sienkiewicz, Dostoyewski, Gogol, Tolstoi, Camus, Celine, Milton, Poe, Williams, Lovecraft, Tolkien, Lampo, Boon,... Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
quote: Ik heb alle delen verslonden ![]() Alleen deel 6 vond ik minder.. nou ja, anders ![]() |
|
- David Eddings! ![]() - Anne Rice - Tanith Lee - J.R.R. Tolkien - Poppy Z. Brite - Greg Keys Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
De Sade, Zola, Tolstoj...pfff te veel om op te noemen. voorkeur aan franse en russische literatuur vooral. ![]() |
|
Domme vraag.. JRR. Tolkien NATUURLIJK!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 07-06-2002 12:51] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
- Willem Frederik Hermans - William Shakespeare - J.R.R. Tolkien ... do you think we're forever? ... ![]() |
|
Edgar Allan Poe Charles Beaudelaire Tolkien Shakespear Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
DAN SIMMONS!!!!! Hyperion quartet is cult!!!!!!! ![]() |
|
quote: Er bestaan geen domme vragen... ![]() |
|
Lovecraft.... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |