IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : WK-voetbal overkill??? Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 13:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Misschien ligt het aan het feit dat ik vrouwelijk ben,maar het WK komt me dusdanig het strot uit.Zelfs hier(in het cybercafé) staat de tv te janken en hebben ze een extra scherm gehangen zodat er niks gemist kan worden.Overal vlaggetjes met de Belgische driekleur of rode duiveltjes...Mijn ventje heeft ooit een rood duiveltje gekregen omdat ik dat leuk vond om hem te geven,maar voorlopig kan ie dat dus thuislaten wegens geen voetbalfan.
Ik word er compleet gék van...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2002 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Nederland dus gelukkig geen last van!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 13:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Gelukzakken in NL.k Verhuis!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-06-2002 13:35 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ja, lekker rustig hier.
Ik vond het wel best zo eigenlijk


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-06-2002 13:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

I Love Voetbal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Momenteel is de match argentinië-engeland bezig... Beckham doet dan toch mee..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-06-2002 13:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

WK is altijd wel leuk in ALmere. De grote markt loopt vol en als Nederland wint is het een groot feest. Dat is 1 v/d weinige dingen in ALmere dat best wel leuk is. BEst wel jammer dat Nederland niet mee doet.



MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 13:46 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Oh jee ben ik de enige die van voetbal houdt? Engeland - Argentinië is net begonnen en ik zit echt op 't randje van m'n stoel. Dit is voor mij DE wedstrijd van dit WK tot nu toe. Als NL wel mee had gespeelt was de voetbalgekte pas echt uitgebroken...

Oh gelukkig er waren me al een paar voetballiefhebbers voor...

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 07-06-2002 13:47]


Bla


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 13:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Beckham heeft slecht smaak qua vrouwen...
ik kijk niet naar de voetbal,ook niet om te zien of er ferm venten meedoen.ga k liever de stad in om daar de eventuele knapperds te spotten. al zie ik liever mijne Gunman passeren!!! gunman


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-06-2002 13:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 13:48 schreef IceQueen het volgende:
Beckham heeft slecht smaak qua vrouwen...
ik kijk niet naar de voetbal,ook niet om te zien of er ferm venten meedoen.ga k liever de stad in om daar de eventuele knapperds te spotten. al zie ik liever mijne Gunman passeren!!! gunman

Ik kan nie voetballen
Maar k geef r ook geen zier om


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 13:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

O,Help!!!Ben bijna van mijn stoel geshot door een surfende voetballiefhebber die dacht dat er een goal gemaakt ging worden


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 14:01 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Nee, Cole schopte Ortega tegen de grond, GEEL!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 07-06-2002 14:02]


Bla


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 14:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

moet ik mijn buurman dan ook een gele kaart geven?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 14:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Doe maar meteen een rooie! (of je trekt zijn stekkertje eruit)
OOOHHH 1-0 voor Engeland!!!!!


Bla


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-06-2002 14:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 7 juni 2002 14:15 schreef MischiefMira het volgende:
Doe maar meteen een rooie! (of je trekt zijn stekkertje eruit)
OOOHHH 1-0 voor Engeland!!!!!





Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 14:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Hij komt hier ooit werke,die ellendige buurman...Mag helemaal niet meer binnen.Jee wat het WK allemaal al niet kan.Beckham aan bal


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 14:20 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Je hebt de penalty dus overleeft... Bent niet platgewalst door rondspringende cybercafegastjes...


Bla


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2002 14:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nee,hij zit op het puntje van zijn stoel te chatten ofzo... 't is btw een ouwe rukker en gene jonge gast.Vergeef k zeker niet als ie me raakt!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 14:28 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ach je hebt nu een kwartier rust, 't is halftijd!


Bla


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2002 14:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Deze metalfan kijkt ook graag voetbal. Alleen best wel klote dat dat WK aan de andere kant van de wereld plaats heeft, dat komen die wedstrijden op van die onmogelijke tijden .


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 15:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik vindt het niet erg, nu kan ik ze lekker op m'n werk zien, in de baas z'n tijd. Kan ik 's avonds weer wat anders leuk doen. Anders zit je een maand lang elke avond tv te kijken, dat hou ik niet vol...


Bla


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2002 15:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat is prima vol te houden, elke avond voor de buis . Moet je wel rekening houden met extra bier consumptie .

Maar zaterdag kan ik de wedstrijd van half 2 zien, en zondag allemaal :D (al zal ik wel pitten tot 11 uur en mis ik toch nog anderhalve match).


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 15:23 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Afgelopen, 1-0 voor Engeland, het voetballen zit er weer op voor vandaag. Aaah dat was mooi...


Bla


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-06-2002 15:23 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Bij ons op school word er geen les gegeven als de belgen spellen, en in de studiezaal staat er voor het eerst een tv, vind ik wel leuk.

Ik kijk nooit naar het voedbal, tenzij het WK is



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2002 15:28 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 15:23 schreef MischiefMira het volgende:
Afgelopen, 1-0 voor Engeland, het voetballen zit er weer op voor vandaag. Aaah dat was mooi...


Crap, ik had Argentinie nummer 1 in de poule getipt .


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-06-2002 15:29 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik kijk alleen EK & WK, en dan nog mis ik de helft van de wedstrijden *grin*


MuayThaigerrr!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-06-2002 15:30 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik kijk ook graag naar voetbal, ik ben voor het Italiaanse elftal!!! en voor de russen Het is alleen een beetje jammer dan ik bijna geen wedstrijden kan volgen omdat ik van maandag tot en met zaterdag moet werken

edit: werkweek goed neerzetten is toch lastig

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 07-06-2002 15:32]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen