|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja maar, dat doe ik allemaal niet Ach 1 gig, da's een paar tientjes extra dat zal het probleem niet zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
dan koop je toch meteen 2 21'' tft schermen |
|
Ja, en dan worden ze weer gejat Ik heb nu een zo grote CRT monitor dat hij niet meer door mijn raam past. Godverdomme. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat was wel kut ja. Misschien twee vissekommen dan maar? |
|
Wim gaat meteen een extra frame bouwen? |
|
quote: Euh, wil je niet van die nerdtaal tegen me bezigen. Oud Vuil. |
|
quote: Kut-duitser! |
|
quote: Hé, ik begrijp ook nederlandsch, hoor! En m'n duitse helm vind je toch wel fijn? Oud Vuil. |
|
die wel hoor wim |
|
quote: paar tientjes? hehe. Ligt er sterk aan wat voor spul je gaat kopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
geen corsair iig |
|
quote: Corsair heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb volgens mij gewoon samsung en dat werkt ook prima. Ben toch niet zo'n OC'er |
|
quote: Dat heeft niet alleen met oc'en te maken. De latencies zijn gewoon een stuk lager en dus is je geheugen sneller/systeem sneller "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is wel een redelijk overtuigende aanwijzing ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wóu vanaaf even gaan doomen, toen dacht ik aan de hartkloppingen die me dat zou opleveren. En toen heb ik het maar niet gedaan. Oud Vuil. |
|
Ik moet zeggen dat Doom 3 toch een wel ERG hoog creepy-gehalte heeft. Zo veel zelfs dat het lijkt alsof dat ook het enige is waar het de designers om te doen is/was. Ik bedoel: tussen het schrikken/bijkomen/schieten/sterven/herladen is er toch veel tijd om niets te zien en bang te blijven. Daarvoor vind ik 50 euro toch wel iets te veel van 't goeie. |
|
Doom 3 wint een of andere award: http://www.nu.nl/news.jsp?n=438228&c=55 Het begin van Delta Labs is trouwens zo'n ontzettend eng stukje weer . |
|
quote: beter dan Far Cry? Dacht het niet.... |
|
quote: Ik heb een Ati Radeon 9800SE (All in wonder) videokaart.. wellicht dat ik er in de nabije toekomst nog een keer een softmod overheen gooi om te kijken of mijn kaart tot 9800PRO te krijgen is (werkt bij ongeveer 50% van de SE kaarten, aangezien dit gewoon afkeur-pro's zijn ) N |
|
quote: pff, precies. FarCry is qua gameplay vele malen beter. Jammer dat er op een gegeven moment van die achterlijke monsters in voorkomen Fukked gelijk het hele spel. |
|
I have seen the darkened depths of Hell Sorcery beyond the witches' spell Hell ziet er gaaf uit! Het is alleen minder gaaf om met je shotgun only een Hellknight af te moeten schieten. Al was dat wel sneller gebeurd dan verwacht . |
|
De engine van Doom 3 is klote, had veel beter gekunt. De graphics zijn geweldig maar de engine is veel te zwaar voor de gemidddelde pc. Half Life 2, die heeft pas een engine. . . . . . . . . . ? |
|
En die is niet te zwaar voor de gemiddelde pc? Hmmm. Bij mij draait doom 3 prima op m'n ouwe pent 3. Oud Vuil. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |